čtvrtek 4. dubna 2024

Soraya Body Ceremony Rituál Nasycení | recenze na tělové máslo & scrub

 Ahoj, vítám vás u dnešní recenze. Haničce jsem kupovala stejnou sadu produktů k Vánocům, její recenzi si můžete přečíst zde. Dneska se, ale podíváme, co si o produktech myslím já.

Tělové máslo 
Máslo vůbec není máslo, jedná se konzistencí o lehký, ale poměrně slušně hydratující tělový krém s příjemnou jemnou a současně luxusní vůní. Oba produkty obsahují růžový jíl, vanilku a olej z kamélie japonské a jsou zbarvené do růžova stejně jako obaly, v nichž se nachází. Krém se velmi rychle vsakuje, beze stopy ho rozetřete a při aplikaci i skvěle voní. Vůně na kůži dlouze neulpívá a nebude se vám druhý den tlouct s parfémem. Na léto to bude velmi příjemný produkt, určitě budu zvažovat, že bych si produkty objednala opakovaně, případně zkusila druhou modrou řadu. 

Tělový scrub 
Taktéž by bylo dobré uvést na pravou míru, že oba produkty mají 200 ml a mají ochrannou fólii (to bude zajímat Eri). Sehnat se dají za přívětivou cenu na Hebe. Scrub je poměrně hrubý, ale přesně tak já je mám ráda. Hezky promasíruje, provoní a i jemně vyživuje ač nemá žádnou takovou tu patlavou olejovou složku, která by vám zamastila i vanu a vše okolo . Balení navíc působí moc hezky a z produktů jde udělat poměrně pěkná dárková sada. 
Máte zkušenost se Sorayou? Jaká je vaše oblíbená polská značka kosmetiky? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča




6 komentářů:

  1. Značku neznám, ale zrovna mám doma balíček od Hebe, musím jej rozbalit :-D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Sabčo, ani jeden produkt neznám (když nepočítám Hančinu recenzi), ale vypadají docela zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  3. Značku jsem asi už u někoho zaregistrovala, ale osobně neznám. Ale už dlouho si říkám, že se chci polské kosmetice trošku mrknout na zoubek. Měj se hezky, Sabi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi, díky za tip, na Hebe se podívám. Scrub zrovinka potřebuji. ☺♥ Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Neviem, aká je moja obľúbená poľská značka kozmetiky, ak takú používam, tak neviem o tom, že je z Poľska :/ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi,
    díky tobě mám a byla jsem s tím moc spokojená.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat