středa 16. září 2015

Interview s Kamčou z Hlavy plné knih

Ahoj, opět je tu po dlouhé době oblíbený formát a to Interview a tentokrát s Kamilou z Hlavy plné knih. Tak si to užijte a nezapomeňte po dočtení našeho Interview mrknout i na její blog. ¨
1)Jak by jsi nám představila svůj blog ?
Můj blog Hlava plná knih je prostor, ve kterém se svým čtenářům snažím předat svoji lásku k literatuře. Spolu s ním provozuji i stejnojmenný YouTube kanál, což pro mě představuje skvělou kombinaci. Můžu zároveň psát recenze i bezprostředně předat dojmy z přečtených a nakoupených knih prostřednictvím videí.

2) Sice koukám na tvá videa, ale prosím o upřesnění .... Co vlastně čteš ? ( žánry, autory) 
Ráda kombinuji kvalitní beletrii, světovou i českou a oddechové autory. Proto na mém blogu můžete najít jak detektivky a humoristické knihy, tak i klasickou literaturu. Ráda míchám žánry a autory, proto jednou si přečtu Dostojevského a po něm třeba něco vtipného nebo romantického.

3) Jak vypadá tvá ideální knižní chvilka ? 
Nejraději si uvařím čaj, vezmu si něco sladkého, zabořím se do křesla a čtu a čtu, nenechám se nikým rušit. Každopádně takových chvilek je díky mé vytíženosti a množství zájmů bohužel málo, takže jsem se naučila užívat si jakékoliv chvíle, kdy můžu číst. Umím úplně odfiltrovat okolní prostředí a proto mi nedělá problém užit si čtení i v metru nebo v tramvaji

4) Jak jsi se dostala k blogování ? 
Dříve jsem četla různé knižní blogy a diskuze o knihách na Facebooku, ale hlavně mě vždycky bavilo povídat si s jinými lidmi o tom, co jsme přečetli a o knihách obecně. A protože jsem si uvědomila, že mám také ostatním co o knihách říct a nadchnout je, rozhodla jsem se založit si blog. A díky tomu, že jsem hodně ukecaný člověk, rozhodla jsem se využít možnosti povídat si s kamerou a začala jsem natáčet videa na YouTube.

5) Máš ještě jiné koníčky kromě čtení ? 
Čtení je koníček, kterému věnuji asi nejvíce času, ale mám i spoustu jiných zájmů. Miluju běhání, to je moje druhá láska po knihách. Zajímám se o jídlo, ráda vařím i zkouším různé restaurace, bistra, kavárny. Sleduji hodně politické dění, o čemž v současnosti píšu i diplomovou práci. Ráda cestuji, tam se mi ale nedostává tolik času a peněz, kolik bych si představovala. Oblíbila jsem si také geocaching a postcrossing, avšak na tyto aktivity mi už témeř čas nezbývá. Je tolik zajímavých věcí, které toužím vyzkoušet, ale to bych se musela minimálně rozpůlit .

6) Kde nejraději kupuješ knihy ?
Preferuji větší kamenná knihkupectví. Užívám si prostředí obrovského množství knih kolem mne. E-shopy jsou sice levnější, ale já si za ten zážitek z nakupování knih většinou ráda připlatím. I když občas jsou někde v internetovém obchodě velké slevy a to pak nakupuji, zážitek nezážitek

7) Jaký je tvůj oblíbený citát týkající se knih ?
Já moc na citáty nejsem, respektive moc si je nepamatuji, ale nedávno mě zaujal tento: Dům bez knih je jako tělo bez duše. Zapamatovala jsem si ho kvůli tomu, že vůbec nechápu, že někteří lidé doma vůbec nemají knihovnu. Občas čtu časopisy o bydlení a prohlížím si fotky zajímavě řešených domů a bytů a často v nich vůbec nejsou knihovny, ba ani poličky. Já si knihy kupuji, mám ráda, když se mnou zůstávají i po dočtení a připomínají mi ty krásné chvíle, které jsem díky nim zažila, či zajímavé myšlenky, které v nich jsou.

8) Co si myslíš o našem blogu ? 
Musím se přiznat, že jsem vám blog do naší domluvy udělat rozhovor neznala. Prvně jsem si ho pročetla a až na konci jsem se podívala do rubriky, kde se představujete a úplně mě odrovnalo, kolik vám je! Hodně takhle mladých blogerek se neumí vyjadřovat nebo mají nepovedený design a vy vůbec, líbí se mi design i obsah, to bylo tak příjemné překvapení. Určitě budu váš blog i nadále sledovat

9) Jaký je tvůj životní sen ? 
Asi úplně velké sny nemám. Můj současný život se ubírá směrem, jaký jsem si vždycky přála a všechno se děje tak rychle, že ani nestíhám myslet na to, co bych si mohla přát dál. Chtěla jsem být právník a teď už jen dvoje státnice a je to za mnou. Několik měsiců před koncem studia mám zajištěnou práci, bydlení.... Mám spoustu koníčků, kamarády, na které se můžu kdykoliv obrátit, jsem zdravá, spokojená. To se snad ani nesluší chtít více a více

S pozdravem, Sabbi 

1 komentář:

  1. Kamča je moc sympatická, sleduju její blog i youtube kanál a už jsem díky ní přečetla knížky, které bych jinak třeba minula bez povšimnutí :)

    OdpovědětVymazat