pátek 25. září 2015

Aspoň trochu normální | Trish Dollerová | knihodojmy

Ahoj, jelikož jsem měla narozeniny tak nějaká ta kniha byla samozřejmost a já Vám představuji první z nich, kterou jsem si v knihkupectví ulovila.

Děj: Mladý, nadějný mariňák Travis se vrací z mise v Afghánistánu. Místo jeho bývalého domova ho však čeká nový- bratr mu ukradl holku a auto, rodiče se rozvádějí. Jenomže to největší sousto jsou noční můry, ve kterých vidí umírat svého nejlepšího kamaráda. Travis se nevzdává a snaží se začít znovu. Bude jeho život opět alespoň trochu normální ?

Můj názor: Líbí se mi, že autorka spolupracovala se všemi těmi rotmistry, desátníky, četaři atd., protože dle mého by tohle někdo, kdo tam nikdy nebyl jinak psát nemohl. Je vidět, že je na této knize odvedený fakt kus práce. U této knihy jsem si užila každý řádek, každou větu, každé slovo. Stránky mi doslova mizely pod rukama a knihu jsem přečetla dvěma dechy. Bavilo mě se vracet v odstavcích a někdy i kapitolách. Upřímně doufám v další knihy této autorky.
Obálka: Ačkoliv má lehce erotický nádech tak v knize nic prudce sexuálního nenajdete. Líbí se mi všechny ty detaily. Opět je vidět, že grafik odvedl dobrou práci.Jsem moc ráda, že kniha může být v mé knihovně a podle mě by měla být i ve vaší.
S láskou,
Sabbi 

Žádné komentáře:

Okomentovat