středa 31. března 2021

Balea Milky Cocos: Plátýnková maska

 Ahoj, vítám vás u nového článku. Mnozí z vás už možná zaznamenali novou limitovanou pleťovou plátýnkovou masku od privátní značky dm - Balea. Snad přicházím s recenzí včas a ti z vás, kdo budou mít zájem stihnout masku zakoupit. 

Jedná se masku krémové konzsitence s ne až tak mokrým plátýnkem. Co se složení týče máme tu kokosové mléko a hyaluron. Za pouhých 30 Kč máme masku pro všechny typy pleti vhodnou obzvláště po nějakém tom náročném dni na odpočinek a oživení pleti. Designově, co se obalu týče je to opravdu dosti povedené (já a kokos, jak jinak). Co se týče vnitřku plátýnko by mohlo mít trochu větší otvory na oči a pusu, ale tak to není nic neřešitelného u masky za třicet korun. Maska než obyvklá gelová je krémovější, což mi poměrně vyhovovalo, ačkoliv možná právě to je příčinou toho, že maska až tak dobře nedržela. Pokud jste tedy zvyklý s maskou na obličeji něco dělat, tak tohle nebude patřit mezi vaše oblíbence. Na pleti zanechala lehce mastný film, který jsem setřela tamponkem. Krásně pleť zregeneruje a vyhladí. Rozhodně jsem už měla i lepší masky, ale na Baleu je tohle super výkon, vzhledem k tomu, že mě klasické Balea masky dráždí pleť - stalo se mi například u té Aqua masky a u masky s broskví a černým čajem, totální alergická reakce. No po této bych se sáhnout nebála a hodnotím jí 6/10

Co vy a Balea pleťovka? Co na ní říkáte? Dejte mi vědět do komentářů :-) 

Vaše Sabbi


4 komentáře:

  1. Ahoj Sabi,
    já ani nevím, jestli mám číst o nějakých limitkách, protože nesmím moc nakupovat. U těch plátýnkových masek Balea vždy snadno podlehnu svodům, ale málokdy mi to pak sedí. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, to jsme na tom podobně. Roztomilý balení nebo sezónní limitka a bum mají mě v kapse. Já chci teď zase po nějakém tom odstupu pár Balea věcí vyzkoušet, tak uvidíme, jak to dopadne. Jestli otevřou okresy, tak chci jet do svého "rodného" dmka, kam jsem chodila už na střední.

      Děkuju za komentář a měj se fajn :-)

      Vymazat
  2. Sabi, to zní docela zajímavě, i když to, že úplně nedrží mne zas trochu odrazuje. Ale do DMka se chystám, tak po ní kouknu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, teď zrovna už by měla být zlevněná na 19,90 Kč pokud se nepletu. Taky se chystám, jakmile přijde výplata, už mi ve sprše zas dost věcí dochází. Měj se fajn :-)

      Vymazat

Avon haul