středa 24. března 2021

Nákupy & Novinky: Oriflame

 Ahoj, vítám vás u nového článku. Dneska se mrkneme na mojí Oriflame objednávku. Rozhodla jsem se registrovat jako člen, přeci jen 23% sleva to už se docela hodí. Kdybyste něco potřebovali klidně mě kontaktuje.  Oriflame když jsem byla malá dělala moje maminka, takže tohle není moje první setkání s touto značkou. Pamatuji se, že mezi moje oblíbence patřil sprchový gel s peelingovými částečkami malina a máta. Nebo taky řada mléko a med, která je teď mnohem rozšířenější. Na odřený nos mi mamka vždycky mazala zázračný kelímky a vlastně je mívám doma i teď. Aktuálně si objednávám především vůně a to Posses nebo Divine. Super bývají i různé vánoční edice a tak. Jsem tedy zvědavá, jak se značka vyvinula a jak jsou teď na tom jejich produkty. 


Moje mamina bude mít teď v březnu svátek, tak pro tu jsem vzala sadu Giordani Gold, kde je tělový sprej a parfém ve velikosti 50 ml. K tomu jsem jí vzala jako drobnost ještě On Colour rtěnku v poměrně nude univerzálním odstínu. 

Pro sebe jsem pak vzala avokádový krém na ruce. Kdysi jsem z této řady měla třešňový a byl fajn. Líbí se mi ty ovocné obaly, co k tomu mají a pokukuju i po jeho kokosovém kamarádovi. Olejíček měl být též avokádový, ale mandlový mi nijak nevadí, takže to měnit nebudu. Líbí se mi, že by se měl dát použít na tělo i na vlasy. Na zkoušku jsem vzala i jejich krém na popraskané paty ať uvidíme jak si stojí proti červené konkurenci z Avonu. Jílovou masku s lopuchem už mám vyzkoušenou, mám už minimálně třetí čtvrté balení. Jedná se o masku na mastnou pleť, ale zároveň nějak brutálně nevysušuje. K objednávce jsem dostala řasenku a za 97 Kč si přibrala ještě sadu, díky níž jsem neplatila poštovné - olejové sérum na nohy a olivové mýdlo. Další echo určitě dám k jednotlivým produktům až je budu mít spotřebované.

Co vy a Oriflame? Jaký k němu máte vztah? Dejte mi vědět do komentářů :-) 

Vaše Sabbi

4 komentáře:

  1. Ahoj Sabi,
    ty mě zabiješ, já mám tu nákupní stopku. Doma nový katalog samozřejmě mám, kolegyně mi ho přivezla. Dost jsem pokukovala po té nové vůni, dost se mi líbí. Je ale dost drahá, přeci jen sedm stovek za parfém z katalogu se mi dávat nechce... A teď tedy ani nesmím, i když mi kolegyně objednala i vzoreček, abych měla co testovat. Zaujalo mě tam více věcí, ale zatím mám smůlu. Avokádový krém na ruce jsem měla asi dvakrát a přišel mi celkem průměrný, rychle se ale vstřebá. Ten jeho kokosový brácha na mě dneska vypadnul jako dárek u Cosmopolitanu, který mám předplacený, tak jsem na něj dost zvědavá. Tu masku jsem měla a byla fajn. Ten krém na nohy jsem taky měla a vůbec mi nesedl, ani jsem ho nezvládla dodělat, to je co říct u mazadla na paty... Jsem tedy zvědavá na tvůj verdikt. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, omlouvám se, že tě furt takhle pokouším. Mě teda, pokud myslíš Giordani Gold Essenza, vůbec nezaujala, není to absolutně můj tip. Já právě už si moc nevybavuju většinu produktů úplně nějak moc, takže pro mě to bude jako poprvé. No zrovna dneska v noci jsem dělala z nového katalogu objednávku, tak v pondělí nejspíš dorazí. Nicméně já se těším na katalog 6, protože má vyjít nový ovocný tělový peeling a to je něco pro mě. Předplatné časopisu jsem jako malá vždycky hrozně chtěla. Přišlo mi to hustý :-D. Zrovna nedávno jsem uvažovala nad Ženou a život, to přeci jen patří mezi ty levnější katalogy a mají super dárky.
      Měj se fajn <3

      Vymazat
    2. Nový peeling? To jsem asi neměla vědět... Já mám ráda květinové vůně, v posledních letech mi sedí nejvíce. Nad Ženou a život jsem taky přemýšlela, možná ji ještě vyzkouším, až mi skončí nějaké jiné předplatné. Zatím jsem fakt hodná a neobjednávám, ale v dubnu to určitě poruším, protože budu potřebovat nějaké věci. A taky nějaké chci:-D

      Vymazat
    3. No já v novém katalogu už mám vybráno asi za 800 Kč je to fakt nabušený, kromě peelingu je v té nové řadě i sprcháč a tělový krém a má to vonět po lesním ovoci, no za mě na jaro naprostý ideál :-D Já bych chtěla být taky někdy hodná, ale řádím, jak černá ruka každej měsíc :-(

      Vymazat