čtvrtek 11. března 2021

Oblíbenci za Únor 2021 : Ziaja, Showertok a tipy na Netflix

 Ahoj, vítám vás u nového článku, rozhodla jsem se po menším uvážení napsat tentokrát mé oblíbence za uplynulý měsíc. V únoru jsem vyzkoušela nové podniky v okolí, protože přeci jen otevírat podnik v této době musí být hodně velkej risk. Také jsem se vrhla do zeleného líčení s nově koupenou paletkou. Také byla konečně tento měsíc po několika letech opravdu bílá zima. Trávila jsem spoustu času s rodinou a především s příteleme. Vyzkoušela nové alkoholy a věnovala se sama sobě. Rozhodla jsem se i přes svůj obvyklý odpor k Valentýnu ho letos slavit, přeci jen letos člověk ocení každou příležitost. Také jsem byla na kastraci s kočičkou Harley, kterou přítel na podzim zachránil. No, ale teď už k tomu, co bych chtěla vypíchnout a vám doporučit. 


Ziaja Cupuacu cukrový peeling

Jak jsem stále nechápala, co všichni na této polské kosmetice vidí, tak teď mi musím přiznat spadla brada. Tohle je krásně krémový peeling s výtažky s karité a makadamových ořechů. Voní lehce kávovo-sladce a krásně obrousí odumřelou kůži. Je tak akorát hrubý, krásně vyživuje a stojí kolem 120Kč. No až někdy budu mít nějakou tu korunu navíc, tak se zřejmě zásobím přímo na stránkách Ziajy, kde najdete všechny možný parfemace. Mě nejvíc teď láká ta jejich řada Baltic home spa s tím mangem, nejen peeling, ale i to sérum. 

Jako v bavlnce 

Jeden z poměrně novinkových filmů na Netflixu, dokonce ho najdete i mezi Zlatými glóby, díky skvělé hlavní hrdince, kterou hraje Rosamunde Pike. Známá herečka totálně badass rolí září i v tomhle filmu. Námětem je v podstatě využívání starých lidí, kteří už nejlépe nikoho nemají, zbavení je svéprávnosti a rozprodání jejich majetku. Nicméně Marla naše hlavní hrdinka tentokrát narazí na poměrně nečekaného soupeře. Chytlavý film, který můžu jedině doporučit!

Bejkn bistro

Teď už pro mě naprosto nereálná věc, protože okres. Nicméně bejkn bistro je nejlepší burgrárna široko daleko se strašně super personálem, který vás pozdraví už jen, jak otevřete dveře. Vynikající burgery s domácími bulkami i omáčkami a perfektní koncept a marketing okolo. Jinak Bejkn bistro najdete v Čáslavi na pěší zóně.

Showertok

Showertok je jedno z témat na Tik Toku, konkrétně  sprchování. Takže Tik tok plnej třpytivých peelingů, pěny, blbůstek na koupání. No prrostě to je moje samozřejmě :-D. O to víc si teď užívám sprchování. Přemýšlím, že bych něco podobného taky zkusila natočit. 

Organic Shop Obnovující tělový krém Body Desserts Banana Milkshake

Od téhle značky jsem dostala celkem tři produkty a musím říct, že moc šancí jsem jí nedávala a tak máslo na nohy jsem dala mamce a masku na vlasy zase kamarádce. Nechala jsem si jen tohle tělové mléko a popravdě jsme překvapená. Nejen, že krásně voní jako banánové pedro bombony pokud znáte. Dobře se roztírá a hezky kůži vyživuje, konečně mi začínají mizet suchá místa. Kromě toho je neskutečně nabušený složkami jako banán, vanilka, makadamiový a dokonce i avokádový olej.

A co jste si za uplynulý měsíc oblíbili vy? Dejte mi vědět do komentářů! 

Vaše Sabbi 

7 komentářů:

  1. Ahojky,
    ten peeling od Ziaji jsem měla už několikrát a taky ho miluji. Doma mám zrovna ten Baltic Spa, ten jsem ještě nezkoušela. Celkově peelingy od Ziaji miluji a kupuji je pravidelně. Mají skvělé akce, seženete je ještě levněji. To tělové máslo s banány vypadá úžasně, já jsem od této značky asi nic neměla. Ten film jsem taky viděla, má to pěkně nečekaný konec.-) Netflix mám moc ráda, i když teď televizi tolik nestíhám. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, já právě skrz Ziaju nikdy neobjednávala, ale koukám, že bych to asi měla napravit už se mi tam ten pomyslný wishlist trochu rozšiřuje. The Organic Shop má skvělý věci, zprvu jsem v to neměla moc důvěru, ale fakt to stojí za to. Co se týče televize, tak čas by se snad i našel, já jen už nevím na co v ní koukat a mám docela problém se poslední dobou na ní plně soustředit. Měj se fajn <3

      Vymazat
  2. Kladná recenzia na produkt organic shop potešila. tiež jeden vlastním a podvedome som ho odkladala na horšie časy :) ale ted auž neodkladam a tesim sa nan:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně já teď zrovna u této značky si dokážu představit, že to bude značka co si budu kupovat i za pět let, i kdybych si výhradně tuhle značku měla někde extra objednávat. Za tu cenu jsou to neskutečně vymazlený, kvalitní produkty. Za mě zatím objev letošního roku :-)))

      Vymazat
  3. Jako v Bavlnce jsem teď dokoukala, je to tak trochu z oboru... :D Film mě docela překvapil a není vůbec špatný.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No v poslední době mi přijde, že vychází spíše filmy, co by normálně neměly vůbec šanci, takže něco koukatelnýho je příjemná vyjímka :-) Děkuju za komentář!

      Vymazat
  4. Cupuacu peeling to áno, ten je najlepší pod slnkom.

    OdpovědětVymazat