neděle 14. března 2021

Kosmetický Wishlist 2021

 Ahoj, vítám vás u nového článku. Chtěla bych si pro letošek stanovit nějaké mé malé kosmetické cíle, zkrátka produkty, které bych chtěla vyzkoušet a pořídit si. Rozhodně je toho dost a nezmíním tu všechno a dost možná to ještě ovlivní produkty, které teprve vyjdou, ale i tak vám tu pár věcí představím. 

Urban Decay Naked Heat paletku jsem se rozhodla přidat si na wishlist, díky první Petra paletce, kde jsem si neskutečně oblíbila teplé barvy a zjistila, že k zeleným očím vypadají skvostně. Kromě toho moje jediná luxusnější paletka Nakedka jednička už mi dosloužila a ráda bych jí nahradila opět nějakým takovým highend kouskem. 
No a právě, protože mi tolik seděla první paletka od Petry Lovelyhair ve spolupráci s Revolution, tak myslím, že by se mi víc než hodila i paletka druhá z řady Petra XOXO, která svou starší kolegyni perfektně doplní o šedé, modré a fialové barvičky. 
Co se týče higend produktů ráda bych vyzkoušela i snad nejslavější produkt, co se makeupů týče a to sice Double  Wear od Esteé Lauder. No a to mě přivádí k otázce. Nevíte, kde by se kromě butiku Esteé daly sehnat vzorky toho makeupu, abych si vyčíhla jakej, že to potřebuju odstín? 
No a jako poslední z dekorativní kosmetiky bych chtěla otestovat některé produkty The Balm počínaje rozjasňovačem Mary Louminizer přes nějakou tvářenku a bronzer, které bych si stejně kupovala neb mi dochází. Mají naprosto skvostné retro obaly! 

Pár kousků se tu rozhodně najde i z kosmetiky pečující mezi nimi Havlíkova Apotéka. Co se týče pleťových krémů nemohu už mít klasické na ropném základu, protože se mi prostě nevstřebají, udělají takovou vrstvu, co se pak loupe. No a tak testuji přírodní pleťovou kosmetiku, především krémy, abych zjistila, co mi bude sedět nejlépe a pak se u značky třebas i ustálila. Ve videu od Verči z  Life With Sandra jsem si vykoukla konkrétně Český krém
Druhou částí jsou vlasy, kde od srpna, kdy chodím do práce se snažím dopřávat si lepší kosmetiku na vlasy. Samozřejmě, že když k něčemu dostanu třeba Elsevé nebo já nevím Dove, tak to nevyhodím a normálně to spotřebuju, ale jinak se snažím kupovat si věci s lepším složením. Letos mě díky Inforcer řadě zaujala značka Loreál Proffesionel a tak bych ráda protestovala více jejich řad. Zaujala mě třeba tato Total Repair a nebo ta růžová Vitamino Color. 

Úplně poslední, co bych tu ráda zmínila je parfém. Osobně si příliš drahé parfémy nepořizuji, protože mám voňavek tendenci používat docela hodně, ale tento mě velmi zaujal. Jedná se o elegantní pudrovou vůni, která vydrží opravdu celý den. Dior J´Adore už jsem měla i jako odstřik 1ml a prostě mi ta vůně naprosto skvěle sedne! 

No a to by bylo všechno. Co máte aktuálně na svém pomyslném seznamu přání vy? Dejte mi vědět do komentářů! 

Vaše Sabbi


8 komentářů:

  1. Něco od H. Apotéky bych brala také. Paletka Petra je hodně chválená a dívala jsem se na ní v drogérii a vypadá úžasně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, mě celkově se líbí ten jejich marketing, ten mají fakt promyšlený a přiznávám, že toto malé přání jsem si splnila a bude v příštích Nákupech & Novinkách. No a paletka mě prostě chybí ten prostor s čím se vyblbnout, mám doma paletky dvě a prostě mě se ty stíny hrozně rychle onosí. Musím teda teď přiznat, že co mám podruhé první verzi Petra paletky, tak fakt je vidět rozdíl mezi jednotlivými šaržemi, což mě celkem nakrklo.

      Vymazat
  2. Pěkný wishlist, ať si z něj vše splníš :) Český krém jsem používala a byl moc fajn, určitě doporučuju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, už ho mám doma, tak pak podám echo, jak mi sedí :-D

      Vymazat
  3. Ahoj Sabi, super článek. Některé z tvých věcí znám, protože jsem je měla doma. Ke konci vysoké jsem určitě používala Jadore, bylo mi tak 22 let, bylo to moc fajn:-) Vůně je hodně ženská, líbí se mi. Petra paletku mám doma, v některých stínech je už díra:-D Český krém je skvělý, taky jsem ho měla, společně s Ranní maskou, ti si určitě koupím znovu. Nějaké šampon od Lorealu jsem taky kdysi měla, už si nepamatuji jaké. ten rozjasňovač mám doma, společně s bronzerem a tvářenkou, mohla bych na to udělat nějakou recenzi. Mně se podle fotek hodně líbila nová UD Naked Wild West paletka, ale mám teď nákupní stopku. Původně jsem myslela, že si o ní řeknu k narozeninám, co mám v červnu, ale asi nakonec ne. Viděla jsem nějaké tutoriály a už mi tak pěkná nepřijde. Mě tam samozřejmě láká ta zelená, ale tu mám i jinde. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, děkuji za tvá doporučení. Mě právě většina nový Nakedek nechává úplně chladnou - Ultraviolet, Cherry, Honey a právě i Wild West, poslední, co mě zaujaly byly Smokey a právě Heat paletka, ty by se mi domů velmi hodily :-D. Popravdě já na to mít peníze a prostor tak mám paletek alespoň deset :-D .
      Měj se fajn <3

      Vymazat
  4. Super článok. Ja si na Double Wear od Esteé Lauder brúsim zúbky už nejaký ten rok. Neviem či u vás máte FAnn Parfumérie ale ja som si odtiaľ bola vypýtať vzorček od Double Wear ešte na stužkovú, lebo som nechcela toľko míňať, ale chcela som kvalitný makeup aby mi vydržal čo najdlhšie :D


    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova, ano Fann parfumerii tu máme, akorát bohužel v jiném okrese, tak si ještě budu muset počkat. Každopádně díky za tip :-)))

      Vymazat