čtvrtek 3. října 2024

Spotřebováno za Září 2024

 Ahoj, vítám vás po měsíci u zářijového spotřebována, zbývá nám pár dní dokonce měsíce, když začínám psát tenhle článek a u spoustu produktů jsem u dna, tak třeba budu muset ještě něco dofotit. Inu uvidíme, tenhle měsíc byl skrze spotřebu spíše průměrný, ale spoustu věcí dodělám začátkem října. 

Nivea MEN okénko
Tentokrát jsem mužskému osazenstvu koupila od Nivey i šampon, protože kouty jsou u všech docela téma a údajně mytí 3v1 tomu úplně nepomáhá. Vzhledem k tomu, jak rychle šampon mizel tak klukům asi vyhovoval a koupila jsem jim tedy hned nový nějaký detoxikační. Sprcháč Sensitive prakticky střídám jen s tmavě modrým Protect & Care.

Neutrogena Deep Moisture tělové mléko s mandlovým olejem
Příjemné hutnější tělové mléko, asi moje oblíbená varianta od Neutrogeny. Slavnější červená mi vůbec nesedla a navíc se tyhle krémy dají v akci sehnat za 120 Kč.

Lactovit Vyživující sprchový gel
Psala jsem vám o něm v samostatné recenzi. S Dovem se to rovnat za mě úplně nemůže, ale špatné to není to vůbec ne. Opět mývá Lactovit často slevové akce v Lidlu, Kauflandu atp. 
Avon Eve Privé parfemovaná voda
Tuhle vůni jsem dostala od Haničky a bohužel mi teda moc nesedla a nedržela na mě, tak mi trvalo trochu déle jí spotřebovat. Na druhou stranu flakonek je povedený a na léto byla fajn taková sladce svěží. 

Lactacyd jemný mycí olej na intimní hygienu
Moje asi tak třicáté balení, málokdy si koupím něco jiného. Velmi jemný mycí olej na intimní hygienu, výborný i na podráždění po holení. 

Vaseline Healthy Hands Stronger Nails krém na ruce
Byla jsem hrozně ráda, že jsem ho dodělala. Krém byl strašně řídký a moc nehydratoval, znovu už bych si ho nekoupila.

Tango Cosmetics krém na ruce s olivovým olejem
Naopak tenhle krém z Řecka byl absolutně výborný. Krásně voněl, dobře se vstřebával a na léto hydratací úplně stačil. 
Dermacol Sensitive odličovač na oči
Bohužel mě v okolí očí pálil, což u odličovače pro citlivé oči není zrovna žádoucí vlastnost. Dobrou zkušenost nemám ani s jejich micelárkami. 

Ultra Violette Preenscreen SPF50
Vyhlášená značka skrze sluneční ochranu, bohužel za ty peníze je to obří průšvih od provedení balení až po samotný produkt. Za těch šest nebo sedm stovek jsem to samozřejmě spotřebovala, ale střička úplně hrozná, nerovnoměrný rozprach, samotný krém je samý alkohol - já naštěstí nemám suchou nebo nějak hodně citlivou, na tu bych si to nedokázala vůbec představit.

Avon Micellar Water Soothe
Další balení výborné micelární vody od Avonu, moje stálice a ano mám doma hned několik dalších balení. 

Isana odličovač na oči
A další stálice - levný, nedráždivý odličovač na oči, bez problémů mi sundá jakoukoliv řasenku, linku, výraznější stíny a stojí 33 Kč - ano, už ho zdražili ze 30 na 33 Kč. 

Miraculum termální voda s kyselinou hyaluronovou
Výborný sprej na pleť s kyselinou hyaluronovou, já ho ráda používala na osvěžení před líčením akorát teda docela rychle mizel.
Yves Rocher tělový scrub Milky Almonds
Tak tohle byla tragédie a jako tělový scrub to vůbec nefungovalo. Zrníčka nevím z čeho nadělala spíše bordel než, že by vám obrousila kromě nervů i nějaké odumřelé kožní buňky. Parfemace taky nebyla nic moc, ještě tu mám jeden v jiné parfemaci a už se těším až se ho zbavím. 

Möbelix vonná svíčka precious yerba maté
Moc příjemná svíčka s takovou čistou štiplavou vůní, vyhořela hezky až do dna. 

Denkmit ubrousky na obrazovky
Budu si je muset znovu koupit, protože krásně vyčistí jakýkoliv displej a nenechávají šmouhy.

Babydream vlhčené ubrousky
Kupuju pravidelně, líbí se mi že mají ten plastový uzávěr a tolik nevysychají díky němu. Taktéž musím pořídit další.
Na masky se zeleným čajem jsem dělala samostatnou recenzi, můžete si přečíst zde. Relax Detox maska se zázvorem je z Actionu a byla moc fajn,i když Tenzero z této trojice plátýnkových bylo asi hydratačně nejsilnější. 

Na krémové masky Bigood z Bipy chystám samostatnou recenzi, tak si ještě počkejte. Polštářky pod oči Isana s kofeinem a výtažkem z melounu byly příjemné a osvěžující, za mě ještě o chlup lepší než Balea.
Kat Von D Beauty Tatoo Liner mini
Ano, chápu proč je tahle linka takový virál - je neuvěřitelně precizní, skutečně černočerná a moc hezky drží. Klidně bych si jí někdy dopřála znovu.

Essence Colour Shield Top Coat
Minimálně v první polovině dobrý a levný topcoat, pak už se táhnul a ke konci dělal bublinky a vyloženě manikúru kazil. Je v pohodě, ale nesmí být úplně otevřený dlouho. 

Catrice Pro Palette Blushing Ocean
Výborná paletka z drogerie za pár korun, svoje oblíbený barvy jsem tam z velké části vypoužívala, bohužel paletka už se pokazila a je čas jí vyřadit, stíny už změnily svoje vlastnosti. 

Trend it up Transparentní pudr
Průměrný pudr z drogerie za asi 80-90 Kč, jsem ráda že jsem ho dopotřebovala, ale znovu bych si ho spíše nepořídila. Znám mnohem lepší pudry. 

Claresa Blend my friend
Absolutně otřesná báze pod oční stíny, hrozně pálí na víčkách - vyhazuji nespotřebované. ¨
Isana suchý šampon Disney Princess
Výborný suchý šampon za pouhých 60 Kč, už mám v koupelně rozdělané další balení. Ráda si ho zase někdy koupím. 

Elsevé Hyaluron Pure šampon a kondicionér 
Samostatná recenze zde.

Balea Keration Repair Haarkur 
Tohle nebyla na Baleu vůbec špatná maska na vlasy, byla hezky krémová a nebyla tolik řídká jako jejich jiné kousky. Klidně si jí někdy koupím znovu. 
Avon FootWorks Extreme Cracked Heels Restoring Cream 
Můj neoblíbenější krém na nohy, pedikúru to určitě nenahradí, ale je to jeden z nejlepších krémů na nohy, co jsem kdy vyzkoušela. 

Balea UREA Bodylotion
Neparfemované hutnější tělové mléko pro suchou pokožku, je potřeba ho trochu více zapracovat, jinak zanechává právě takový ten bílý povlak a rozhodně se pro tak hutný krém nehodí tento typ balení, od půlky ho musíte neustále sklepávat hrkat s tou lahví. Nebylo to vyloženě zlé, ale znám lepší a víc user friendly produkty. 

Avon Care Essential Moisture krém na ruce
Příjemný krém na ruce tak akorát hydratační, zde konkrétně s příjemnou krémovou vůní. Avon krémy kupuji velmi často. 


A nakonec odličovací tamponky, poměrně tradiční kombinace ebelinu a Isany - oboje jsou fajn. Kupuji prostě podle toho, kam se zrovna dostanu na nákup nebo kde objednávám.

Máte nějaký typ na bázi pod oční stíny, která skutečně prodlužuje výdrž a nedráždí vám oči? Předem děkuji za tipy.

Sabča


2 komentáře:

  1. Sabi, super nálož kosmetických produktů. Kromě odličovacich tamponu Isana jsem ovšem nic nevyzkoušela. Ale kosmetiky je tolik, že se vlastně ani nedivím. Z očních stínů mám ráda Natashu Denonu, jsou dražší, ale stačí i ty minipaletky, naopak je asi člověk využije víc než velké palety 😊 A taky mě teď baví stíny v tužce od Deborah Milano, jsou buď na Rianu ke koupi nebo v DM drogerii.

    OdpovědětVymazat
  2. Docela pěkná spotřeba. Znám odličovač na oči Isana (kdo ne, ať se přihlásí :D), oboje tamponky (i když já používám kulaté provedení). Myslím, že ten scurb, co tu máš, jsem měla i já, jen v jiné parfemaci. Taky mne úplně neoslovil.

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Září 2024