čtvrtek 17. října 2024

Doktor Láska | Leisa Rayven | Knihodojmy

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Knižních recenzí se nám tu v posledních týdnech nějak urodilo, že? Dneska už tu nemám fantasy, ale obyčejný román. Jedná se o závěrečný díl série Mistři lásky, já druhý díl zatím nečetla neb první jsem dostala k nějakému nákupu a tento jsem kupovala v akci za nějaký směšný peníz. 

Anotace: Toby Jenner je sice vysoký, pohledný a vlastní největší sbírku svetrů na světě, ale jeho úspěchy u žen jsou žalostné. Přestože je počítačovým géniem, který stojí za nejúspěšnější seznamovací aplikací všech dob, zdá se, že Doktor Láska dokáže předpovědět dokonalého partnera úplně všem kromě sebe. To se však změní, když mu do života vstoupí krásná, inteligentní a velmi osobitá žena.

Joanna Cassidyová zažívá vztahové trable, a proto přestala randit s muži, kteří nejsou ti praví, a vkládá své naděje na změnu milostného života do aplikace Soulmate.

Během několika hodin v její blízkosti si Toby uvědomí, že konečně našel spřízněnou duši, po které vždycky toužil. A co víc, zdá se, že ona to cítí stejně.

Je tu jen jeden problém – podle jeho vlastního nejmodernějšího algoritmu k určování partnerské kompatibility nemají šanci, že by jim to klapalo.

Dojmy: Příběh obou hrdinů je velmi těžko uvěřitelný - ať už co se týče počítačového génia bezdomovce, což mi jaksi nejde dohromady, tak co se týče situace, kdy dva dospělí lidé spolu nebudou kvůli nějakému výpočtu pravděpodobnosti, že jim to (ne)vyjde. Na tak jednoduchý děj se knížka chvílemi vlekla a mělo to určitá hluchá místa, kdy si člověk říkal počkej cože? Přečíst se to určitě dalo, ale bylo to hrozně průměrné čtení, jsem ráda že jsem to pořídila ve výprodeji. Obálka knížky se mi moc nelíbí - nemusím lidi na obálkách knih a tady navíc vyobrazený muž ani neladí k popisu hlavního hrdiny, takže to působí jako naprosto náhodně zvolené. Popravdě nevím zda si vůbec prostřední díl pořizovat, asi raději využiju svůj čas na něco kvalitnějšího. 

Knihu jsem nakonec ohodnotila třemi hvězdičkami a bohužel dále doporučit nemohu, je toho tolik lepšího, co číst.

Která kniha naposledy zklamala vás? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča 

1 komentář:

  1. No, ne každé kniha je na Pulitzera.
    Sabi, přeji příjemní den. Helena

    OdpovědětVymazat