čtvrtek 29. června 2023

The Inkey List | Back To Basics: Your Hydration Recipe | recenze

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Ještě v zimě jsem si kupovala sadu od The Inkey List, která obsahuje za 549 Kč hned tři produkty nezbytné v každé skincare rutině - čistící balzám, oční a pleťový krém. Nebudu lhát The Inkey List mě zaujal a baví daleko víc než The Ordinary. 

OAT CLEANSING BALM
- 3 % ovesného jádrového oleje: jemně podporuje hydratační bariéru pleti
- 1 % koloidní ovesné mouky: pomáhá zmírňovat viditelnost začervenání a zklidňuje podráždění
Čistící balzámy pro mě dlouho byly zapovězené neb jsem si říkala -mám mastnou pleť to mi bude akorát ucpávat póry a jak mi po tom ta pleť může připadat vyčištěná. Jenže opak je pravdou, balzámy mi teď docela učarovaly a nejen tento. Balzám je v praktické tubě s odklápěcím víčkem a když ho koupíte nový má ještě bezpečnostní zátku, kterou je třeba sloupnout. Stačí ho opravdu málo a krásně pleť vyčistí, dobře rozpouští makeup i nečistoty a nemá žádnou zbytečnou parfemaci. Běžně stojí 290 Kč, ale zase si myslím, že mi vydrží vážně dlouho. Navíc v téhle sadě tím pádem vychází extrémně dobře cenově. Boží produkt, který si časem ráda pořídím znovu. 

OMEGA WATER CREAM
Jednoduchá kombinace komplexu omega mastných kyselin, glycerinu, betainu a niacinamidu, které synergicky působí na optimální a dlouhotrvající hydrataci, regulují tvorbu kožního mazu a vyrovnávají tón pleti.

-Komplex omega ceramidů je velmi bohatý na omega-3, 6 a 9 a pomáhá snižovat transepidermální ztrátu vody (TEWL), obnovuje kožní bariéru a optimalizuje hydrataci.

- Glycerin (5 %): zvlhčující látka, která pomáhá udržovat vlhkost v pokožce.

- Betain (3 %), známý také jako osmolyt, pomáhá pleti přizpůsobit se ztrátě vody a obnovuje hydrataci pleti -Niacinamid (5 %): pomáhá regulovat nadbytečný kožní maz a vyrovnává pleť.

Lehký pleťový krém na ten i noc. Perfektně se vsakuje, neucpává póry a opět je bezparfemace, kdežto nabušený aktivníma složkama. Jediný, co bych kvitovala je také odklápěcí víčko a ne šroubovací. Opět jsem tak narazila na krém,díky kterému na tento krok nezapomínám a dokonce se na používání těším. Jen už mi asi bude brzy docházet. Cenově jde o 320 Kč za 50 ml. 

CAFFEINE EYE CREAM
- Kofein: pomáhá redukovat otoky
- Matrixyl 3000™: pomáhá aktivovat tvorbu kolagenu
- Pomáhá zmírňovat projevy únavy pleti pod očima
Tohoto krému už mám druhé balení, udělá vám úplně sametové oční okolí a vydrží hrozně dlouho, dokonce tak dlouho, že já ho nikdy během těch šesti měsíců, co se má spotřebovat, spotřebovat nestihnu. Balení s praktickou hubičkou se moc povedlo, momentálně je k sehnání na Sephoře za 270 Kč.

Všechny produkty jsem si hrozně moc oblíbila a dokážu si představit už si kupovat jen ty. Mám v plánu od značky The Inkey List vyzkoušet i jejich další produkty, zatím co jsem koupila to mi neskutečně sedělo a v poměru cena výkon si vede hodně dobře. Však cenově je to srovnatelné s lepší drogérkou. 

Znáte tuto značky? Zkoušeli jste od nich něco? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča



5 komentářů:

  1. Já značku vůbec neznám, takže díky za recenzi.

    OdpovědětVymazat
  2. Sabi, měla jsem jen vitamin C a velká spokojenost. Kupovala jsi jako sadu, nebo každé zvlášt?? ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, jako sadu. Skvěle se to vyplatilo, když si vezmu že každý produkt stojí 200-300 a já za všechny tři dala 550 Kč. Běžně by mě to vyšlo okolo 700 Kč.

      Vymazat
  3. O této značce slyším poprvé :-) Já jsem teď na konci testování jedné dražší značky, a jsem spokojená. Teď jsem si nakoupila další produkty dle jedné slečny na instagramu, která se pleti věnuje. A jsem tak překvapená, jak málo stačí ke spokojené pokožce :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Značku tedy vůbec neznám, takže děkuji za představení něčeho nového. Já nemám zkušenost ani s The ordinary, protože značka měla takový boom, že mě ani neláká.

    OdpovědětVymazat