středa 7. června 2023

Balea Intensiv Pflege | vlasová kosmetika s vůní vanilky a mandlového oleje

 Ahoj, vítám vás u dalšího recenze na vlasovku. Opět zabrousíme do drogerie dm k jejich privátní značce Balea. Ježíšek mi donesl tuhle kompletní sadu s vůní vanilky, za kterou tímto moc děkuji.

Celá řada má výraznou sladkou vůní, díky kombinaci ještě s mandlí připomíná nejvíc asi nějaký likér typu vaječňák. Šampon vlasy hezky vyčistí od stylingových přípravků a vnějších vlivů a rozhodně provoní až mi přijde, že ty vlasy jakoby skřípou jak jsou čisté. Kondicionér je potom hustší krémové konzistence, dokonce hustší než je samotná maska, což mě překvapilo. Řada je pro mě dostatečně hydratační i bez masky, takže tu používám 1x týdně jako extra péči. Přijde mi, že vlasy se mi potom mastí nepatrně rychleji, ale nic co by dělalo rozdíly v rámci dnů. Konzistenčně bych skoro až prohodila kondicionér a masku. 
Na vyloženě suché vlasy si to představit nedokážu, v pubertě jsem tuhle řadu snad i měla a nesedla mi vůbec, ale teď mi to přijde jako slušný drogérkový průměr a za tu cenu? Vlastně proč né. V téhle řadě s tímto typem obalů je i můj poměrně oblíbený šampon s jablkem od Baley. V rámci nějaké vlasové kosmetiky šetrné k rozpočtu mohu doporučit. 

Používáte privátní značky vlasové kosmetiky? Jaké máte zkušenosti? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


3 komentáře:

  1. Já mám v koupelně zrovna nachystaný brusinový kondicionér od Balea. už douho jsem z jejich vlasovky nic neměla, tak jsem zvědavá, jak mi bude vyhovovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s touto řadou naprosto spokojena. Šampony od Baley mi moc sedí a masku z této řady mám doma už podruhé a jsem s ní fakt moc spoko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,
    měla jsem z této řady masku a byla úplně v pohodě. Zkouším nyní více masek od Baley a zatím je to dobré.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat