neděle 4. června 2023

Spotřebováno #52 za Květen

 Ahoj, vítám vás u spotřebována za další měsíc. Většinu května jsem byla někde pryč a pryč s sebou sem měla jinou než načatou kosmetiku, takže ta spotřeba bude tentokrát na mě trošku menší. 

Avon Planet spa The Energise Ritual with Chinese Green Tea Extract Body Scrub 
Tělový peeling od Avonu, který se za mě moc povedl. Má příjemnou osvěžující vůni, je takový tužší a akorát hrubý. Navíc díky tubě se i daleko lépe skladuje, nevýhoda může být v balení možná až u konce, kdy dózu lépe vyberete, ale nepřišlo mi že bych s tím tady měla nějaký problém. Klidně bych si ho koupila znova.

Avon Senses Orange Twist Shower Gel
Sprcháč od Ježíška s autentickou vůní mandarinek, přesně taková vůně jako když je loupete. Já bych ho označila asi slovy umyje a nepoškrábe, nemám s Avon sprcháčema žádný problém, v pohodě jsem ho spotřebovala. 

Avon care Hydrating Mutipurpose Cream 
Tenhle univerzální krém je rozhodně hutnější než můj obvyklý kakaový favorit, ale není to vůbec na škodu. Pokožku krásně vyživí a provoní a balení mi vydrželo docela dlouho. V poměru cena:výkon super produkt. 

Avon Nutra Effects Soothe Micellar Gel Cleanser 
Příjemný gelový čistič s pumpičkou za dobré peníze. Dobře čistí, nedráždí a ta pumpička, víte moc dobře jak jsem na ně ujetá. Mám tu z téhle řady ještě další čističe a jeden z nich no u toho se těšte na recenzi ten je kulervoucí. 

Isana Odličovač na oči 
Další balení mé stálice odličovače na oči, který se objeví dozajisté i v příštím spotřebovánu, protože dalšímu se za chvíli na dno též podívám. Nejlevnější odličovač, který mě nedráždí v očích a nádherně mi stáhne i řasenku s níž mám problém. 

Avon Nutra Effects Soothe Denní krém
Jak mi seděl krém z řady matující, tak tento pro citlivou pleť vůbec. Bohužel mi ucpával póry, takže poputuje někomu dalšímu.

Purity Vision Levandulový krém 
Tenhle krém byl parádní hlavně v zimě, byla to spíš až taková mast a právě proto jsem ho já nemohla mít na celý obličej, díky čemuž jsem ho nestihla spotřebovat a žluknul mi. 
Loreál Preference 6.35 Havana 
Doma mi došly zásoby mojí oblíbený Excellence Creme a měla jsem tu ještě poslední "preferencku" tak jsem jí konečně buchla. Tuhle barvu jsem předtím používala v odstínu Dublin, když jsem se barvila na zrz až jsem si na ní vypěstovala nějakou alergii, takže vždycky hrozně slzím a pálí a svědí mě uši. Jinak ty odstíny jsou boží. Dostala jsem i na tuhle hnědou pochvalu. 

Garnier Fructis Glowing Lenghts Pineapple Hair Food maska na vlasy 
Maska mi z celé řady došla jako poslední. Byla moc fajn stejně jako zbytek řady, který jsem dostala v rámci testování pro All2test. 

Avon Planet spa Perfectly Purifying maska s minerály z Mrtvého moře
Moje oblíbená čistící jílová maska, tu už jsem spotřebovat vážně musela, měla být spotřebovaná už dávno. Balení vám vydrží neskutečně dlouho, ale opět cena:výkon naprosto bezkonkurenční, obzvláště maskujete-li alespoň jednou týdně. Vypadá to, že se mi tu s tím Avonem roztrhl pytel, inu to jsou ty zásoby, kterým se blížím ke dnu. 
Za mužské osazenstvo tu mám spotřebovanou Isanu Sensitive, do které se nikomu nechtělo až dokud jsem ve sprše nenechala jen jí. Popravdě bych jí znovu nekoupila, měla takovou divnou vůni a tak radši zůstanu u Nivea MEN, kde i Sensitive sprchový gel voní moc hezky. 
Balea Micelární voda s růžovou vodou
Tahle micelárka mi vůbec nesedla, nemohla jsem jí absolutně používat krom toho jaký nechává divný povrch na pleti. Ne tohle se nepovedlo. 

Ziaja Bubble Bath Fresh tea mint 
Pěnu do koupele od Haničky jsem nakonec použila do dávkovače na mýdlo, vůně byla takový mintová a pěnilo to hezky. 

Dior J´Adore 
Můj dlouho vysněný parfém a moje první spotřebované balení, faktem je že další si vzhledem k ceně jen tak nekoupím. Byl famózní - ženský, jemný a držel celý den. 

Burbery Irresistible
Tester vůně od Burbery, ta na mě byla až noc přeslazená. Plné balení bych si nekoupila.
Iroha Nature a JM Solution -samosatná recenze na Masky ze Sapy zde. Na Isanu se můžete těšit už příští týden v samostatné recenzi na tuto limitovanou edici. A poslední z této fotky jsou hydrogelové polštářky Balea, které mi poslala Eri v balíčku a byly moc fajn. Je to ta nejnovější varianta s kofeinem a passionfruit. 
Na dvě masky vlevo bude recenze v rámci masky z Actionu III. Dále jsem zkoušela novou na nožičky z řad Avon Footworks odkud miluju jejich krémy - hlavně ten červený na tvrdé paty. Tahle maska je z jejich řady s levandulí a podle mě je napuštěná přesně tou maskou z té řady. Takže se více vyplatí si koupit celou dózu té masky než jen tyhle ponožky. A na nohy tu mám i mojí stálici od Baley dvoukrokovou masku s kokosovým olejem. V červenci půjdu po dlouhé době na pedikúru, už se nemůžu dočkat, protože je to fakt potřeba. 
Odličovací tamponky tu mám tentokrát dvoje Cien ještě ve starém balení, teď už mají nový design a jednou Ebelin. Přijde mi, že ty Cien jsou o chloupek lepší.
V kategorii Sabča bydlenka :-D tu mám spotřebované kapsle od Arielu - ty byly naprosto skvělé. Dobře praly, Ariel i bez aviváže voní čistotou a funguje i při nízkých teplotách. Moje babička například pere v kapslích skoro celý život. Také mi došla aviváž od Tesori d´Oriente v provedení Thallasso Therapy, což je taková lehce do pánska vůně. Nejen, že jí nevytáhne sušička, ale je pak cítit dost i z oblečení. Byla jsem nadmíru spokojená až dodělám další dvě aviváže, co teď mám doma zase si nějakou "tesorku" koupím. 

A to by bylo pro dnešek vše. Jak šla spotřeba v květnu vám? Dejte mi vědět do komentářů :)
Sabča


3 komentáře:

  1. Sabčo, to je podle mne slušná spotřeba. Ta moje za květen bude mnohem menší, a to i když budu počítat 4 zlikvidované miniaturky, resp. vzorečky spotřebované na dovolené.
    Jinak znám odličovač na oči od Isany, ten používám taky nejvíc. A měla jsem masku na vlasy od Garnieru, jen s banánem, ale ta mi nějak nesedla, tak jsem ji poslala dál.

    OdpovědětVymazat
  2. Z tvého spotřebována jsem nezkoušela nic, nicméně za mě je to bohatá spotřeba. Nebo aspoň oproti té mojí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, ¨
    pěkná spotřeba, moje byla v květnu rekordní:-D V červnu mi to taky jde, asi se to zklidní v létě, kdy se nebudu tolik malovat...

    OdpovědětVymazat