pátek 27. května 2016

Borůvkové léto s Terezou | Petra Braunová | knihodojmy

Ahoj, jojo zase recenze. Dneska je pro mě pátek 20.5. a dočetla jsem první díl série o Tereze a Michalovi, autorky Petry Braunové. Vtip je v tom, že druhý i třetí díl už mám dávno přečtené. 


Anotace: Letní prázdniny jsou za dveřmi. Ale Michal se na ně netěší – proč taky? Rodiče se rozvádějí, nedostal se na gymnázium, dívka, kterou obdivuje, ho nechce, a vůbec! Tereza na tom s náladou není o moc líp, problémů se sebou má ažaž, ještě že může utéct do virtuálního světa filmů. Do nicoty obou teenagerů náhle vtrhnou filmaři, a Tereza i Michal se účastní filmového konkurzu. Co když právě na ně čeká úžasný život filmové hvězdy? Sláva, a snad něco víc? Čas prvních lásek, prvních dotyků i prvních rozčarování…


Můj názor: Autorka psát umí to sice ano, ale takhle nudnou knížkou nikoho na další díly nenaláká. Rozhodně se mrkněte na Princové nemyjou záchody, což je jeden z dalších dílů. Tohle je prostě knížka, tak trochu o ničem, ale zároveň tak hezky pojatá a napsaná.. Určitě je to jednohubka na jedno odpoledne ani ne. Můžu to doporučit jako románek pro mladší dívky, protože pro mě už je tohle prostě slabý. Nevím, co víc říct je stopadesáti stránkám, které jsou prostě o tom o čem všechny ostatní romány pro puberťačky. Pro mě jakožto patnáctku je tohle prostě dětská literatura, což nemyslím nijak špatně, ale není tu zápletka, nic, aby jste mě správně pochopili. 

Za poskytnutí knížky k recenzi děkuji Albatros media.
Já dala 3 hvězdy z 5 kvůli všednosti, skvělému stylu autorky a předvídatelnosti. 
S láskou, Sabbi 

Žádné komentáře:

Okomentovat