pátek 6. května 2016

UNBOXING 4 | parfums.cz

Nedávno jsem objednávala na parfums.cz aneb Jééé, já po stopadesáti letech něco ušetřila :D Takže dneska se jenom mrkneme o co jde a pokud to bude stát za to, tak se rozkecám v oblíbencích.
Tuna bublinkové folie a dostala jsem se k těmhle věcičkám. Začnu zleva a to sice tělovým peelingem od Farmony, které tu mám dva. Ten červený je s třešní a rybízem a voní stejně jako ten zelený s hruškou a brusinkami naprosto úžasně. Jeden stojí 39 Kč. Dále tu mám pudr. Naprosto vyhlášený Rimmel Stay matte a navíc byl v akci za 55 Kč, nemohla jsem, prostě nemohla. Poslední věcí, která teda maličká ani droboučká rozhodně není jest Kaloos-energizující maska s avokádovým olejem, jež stojí kolem 60 Kč. Více se dozvíte někdy příště, ale rozhodně to není moje poslední objednávka.

XOXO, Sabbi



4 komentáře:

  1. Moc hezké věci jsi si objednala ☺. Ani s jednou nemám zkušenosti, ale maska s avokádovým olejem vypadá skvěle! ☺

    Měj se krásně, Mimozemšťanka
    U Mimozemšťanky

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jeden přípravek neznám, ale vypadají dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jojo a taky dobrý jsou, pravděpodobně většina z nich bude v budoucích oblíbencích nebo spotřebovánu :) Děkuju za komentář

      Vymazat

Avon haul