neděle 1. května 2016

Spotřebováno za Duben 2016

Ahoj, tak měsíc utekl jako voda a máme tu zase spotřebováno. Ne, pořád nestíhám číst dle svých představ :/ Možná se to časem zlepší, ale nechci se nudit do něčeho, co mě pak ve finále nebaví.
1) Timotei-Síla a lesk, šampon, 250 ml
Co se týká vlasů, tak prvním produktem je tahle záležitost od Timotei. Podle mě je to prostě jenom šampon. Nedělá nic navíc, ale vlasy umyje a trošku vyživí. Znovu si ho nekoupím, ale špatný není. Krásně voněl a díkybohu rychle ubýval.
2) Skin Blossom-Facial toner, 150 ml
Tohle byla věcička k recenzi od www.krasnakazdyden.cz a nemohu nic než chválit. Díky tomuhle máte skvěle vyváženou pleť, projasněnou, zdravou, hebkou, čistou. Já jsem zkrátka spokojená. A ta šetrnost, to je třešnička na dortu.
3) Batiste-Oriental suchý šampon, 200 ml
Děkuji Kačce za dárek k Vánocům :D Byl peckovej a asi nemá cenu mluvit o něčem tak známém.
4) Oriflame-Love nature maska s lopuchem pro mastnou pleť, 10 ml
Moje odteď asi nejoblíbenější maska pro mastnou pleť, tak doufám, že mi ji maminka zase objedná. Krásný design obalů, skvělá konzistence, perfektní účinnost, šetrnost a hlavně to nepřesušuje. Za dvacku dokonalá záležitost.
5) Balea-krémový sprchový gel s mlékem a medem, 300 ml
Jeden z nejlepších sprcháčů téhle značky, troufnu si říct, že nejlepší vzhledem k těm všem, co jsem vyzkoušela. Má takovou jinou konzistenci, krémovější oproti ostatním.
6) Balea-Krémový olejový sprchový peeling s vůní vanilky a mandlí, 200 ml
Díky jednomu testování pro www.krasnakazdyden.cz jsem se zbláznila do peelingů a tenhle byl mimochodem moc fajn, ale ty od Soaphoria jsou lepší.
7) Nivea Creme soft, sprchový gel, 500 ml
Zas a znova tu mám tenhle sprcháč. Jo, já a sestra sprcháčů spotřebujeme litry, jak je vidět :D A tenhle je fajn. Mamka dost často kupuje krémové sprcháče v domnění, že se jich spotřebuje méně.
8) Vittorrio Belluci-Noel-Golden Ice, 50 ml
Vcelku podivná záležitost, protože jakou máte představu o zlatém ledu ? Zní to luxusně, zatraceně luxusně a tak to taky voní <3
9) avon care-pečující krém, 400 ml
Tohle bylo původně sestry :D Bylo ! Protože tuhle čokoládovou dokonalost jsem si přivlastnila a zamilovala. Lehký, skvěle hydratační a voní to jako čokoládová zmrzlina ( Jo, úplně jsem na ní dostala chuť :D )

To je vše, tak pěkný den
XOXO, Sabbi

8 komentářů:

  1. Batiste suchý šampon jsem zkoušela taky a je úžasný. Už jsem měla dvě balení a mám v plánu si koupit další. :))

    OdpovědětVymazat
  2. nemůžu si pomooct, ale asi batiste špatně používám, mě nějak neoslnil - vlasy sice nebyly mastné ale žádné objem takže splihly..
    Z blogu: allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ve vlasech objem běžně takže to posoudit bohužel moc nemohu. Děkuju za komentář

      Vymazat
  3. Batiste také používám a jsem s ním moc spokojená a tak gel na obočí od essence :)
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakou variantu máš nejraději ? :) Co se týká gelu na obočí, co si myslíš o tom make me brow ? Díky za komentář

      Vymazat

Rossmann haul