úterý 17. května 2016

OOTD | Stay original | origostriko.cz

Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Notnou dobu čekám a ještě asi i čekat budu na fotky od fotografa a tak článek zveřejňuji se svou amatérskou fotkou, kterou pak nahradím :) 
Jakožto deváťačka jsem se fotila i na tablo a prostě jsem se nechtěla ztratit mezi ostatními a tak jsem zvolila velmi nezvyklou kombinaci, která asi není úplně pro každého, ale mě se opravdu dost zalíbila. Triko je ze stránek origostriko.cz a dostala jsem ho ke spolupráci. Rozhodně s ním budou i další outfity, protože vám chci ukázat, jak moc se dá takové triko vlastně kombinovat. Mě se nejvíc z celé nabídky líbilo tohle Let; s go be psychos together, protože mě dost často vystihuje aneb stres všude. Opravdu mi občas přijde, že se zblázním nebo už blázen jsem. Triko je hezky střižené, jen mi přijde dost upnuté u krku, že si připadám jako Bart v The Simpsons :D , když ho Homer škrtí. Jinak potis se po praní nijak nezměnil a barva taky ne. Pro mě origostriko.cz získali druhé místo na žebříčku eshopů s triky a rozhodně je můžu moc a moc doporučit. Boty tu na sobě nemám, ale vzala jsem si takový ty "boty ke koním" . 

Sukně: ? (růžová)
Legíny: Primark

Co si o tomhle outfitu myslíte vy ? 
Těšte se každopádně na tu verzi s profesionálními fotkami-snad už brzy.... 
S láskou, Sabbi 

Žádné komentáře:

Okomentovat