středa 30. prosince 2015

(TAG) Co dělá mě mnou?

Ahoj všichni,
po recenzi na Skleněný trůn jsem si řekla, že bych zase zkusila nějaký TAG. Nebude to něco s knihami, spíš se budou otázky týkat mě, takže byste se něco mohli o mně dozvědět. Kdykoli budete chtít, abych napsala nějaký TAG nebo článek, zkrátka něco jiného než recenzi, pište mi to prosím do komentářů, protože každý velice potěší.


1) Kolik měříš?
Otázka, která mě ve spoustě případech dokáže pořádně vytočit, ale stejně ji zodpovím. Chci upozornit, že na svůj věk jsem strašnej trpaslík, přímo skřítek. Měřím kolem 155 cm, takže veleobr ani obr fakt nejsem. Ale můžu být ráda, ta moje výška má něco do sebe. :-)

2) Kolik ti je let?
A teď ta velká sranda. Je mi 15 let, bude mi příští rok 16 a půjdu na střední. Upřímnost je nade vše.

3) Kdy ses narodila?
Narodila jsem se na podzim, konkrétně v měsíci listopadu. To se docela shoduje, protože mám ráda barvy a přírodu a podzim o tomhle všem vlastně je.
''Měsíc, kdy padá pestře zbarvené listí z korun stromů, které jim až do osudného okamžiku, kdy se lístek odloupne a spadne, poskytovaly ochranu, slunce září, všechno se připravuje na dlouhý zimní spánek a na krutou, mrazivou zimu.''
Což vlastně není pravda, protože u nás jsme neměli na svatého Martina bílo ani nepamatuji. Ale stejně mám nejradši jaro. Jestli se budete ptát, ve který den jsem se narodila můžete hádat od 1 do 30.

4) Jakých trendů se většina tvého oblečení drží?
Převážně sportovního (legíny, mikiny, jednobarevná trička nebo s jednoduchým motivem, džíny), protože sukni nebo šaty byste na mě jen těžko dostávali. Výjimkou je pouze rozloučení deváté třídy a taneční. A možná ještě svatby, jinak si držím svůj styl.

5) Máš nějaké piercingy nebo tetování?
Já?! Ani omylem. Hlavně ne teď, ale později to může dopadnout jakkoli. A když už tak radši tetování.

6) Existují nějaké potraviny, které nesnášíš?
Pár jich bude, třeba si pořád nedokážu vysvětlit, když mám ráda zeleninu, proč neskousnu hamburger nebo tak. Jinak do téhle složky patří ve většině případů špenát, kopr, ...... ježiš, toho je :-)

7) Jaká je tvá momentálně nejoblíbenější písnička?
Těch je víc než jen jedna, ale jsou to...
...One Last Time od Ariany Grande
...Katarze od Slzy
...Get Low od DJ Snake a Dillona Francise
...Bang My Head
Já poslouchám hodně písniček, ale víc ty, na který si málokdo vzpomene.

8) Zlato VS stříbro?
Asi víc stříbro, není tak nápadné a když už zlato tak bílé zlato.

9) Jaké jsou tvé záliby?
Čtení, psaní, hudba, citáty, které si mohu neustále opakovat v hlavě a získat tím víc sebevědomí, kreslení, blog, turistika....


10) Rtěnka nebo lesk na rty?
Většinou ani jedno, stačí mi jelení lůj, protože zatím tak moc kosmetiku k životu nepotřebuji, ale nechci mít pusu suchou jako po vysušení v extra výkonné sušičce. Jen někdy se stane, že u mě zaboduje lesk na rty.

11) Zima VS léto?
Při tomto výběru jasně nevím, protože mám oboje ráda, ale přece jenom víc upřednostňuji jaro a podzim, protože to jsou roční období, která jsou prostě lehce řečeno přesně pro mě.

12) Máš akné?
Jasně, bez akné by to prostě nebyl můj život. Budu se hodně divit až konečně zase uvidím svou tvář bez té otravy, kterou má mamka velice ráda řeší svými nehty nebo kapesníky.

13) Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální?
Většinou mastná, jako skoro u každého, u té většiny se stejným problémem, suchou jsem ji neměla, ale když je normální jsem nejšťastnější člověk, co kdy je.

14) Máš pihy?
Ano, ale sama nevím kolik, protože v kombinaci s akné je někdy nedokážu rozeznat.

15) Velikost bot?
Sice jsem malá, ale když nosím boty 38 - 39 nemám si nač stěžovat.

Tak to by bylo 15 otázek, které jsem zodpovídala a sama se konečně podívala co si o sobě myslím. Doufám, že se vám TAG líbil a do budoucna mi pište své návrhy na články či TAGy, které byste chtěli vidět ode mě napsané.

Read books
Sarah








2 komentáře:

  1. :) Super nápad :) Společného toho moc nemáme :D :) Možná jenom věk, akné a záliby :D :) ale co :)

    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš: ale co? :-) Stává se. Jsem ráda, že se ti TAG líbil a do budoucna ještě něco najdu a doufám, že se znovu pobavíme :-D

      Vymazat