pátek 9. října 2015

Poděska Ivy: Chodící pohroma | Caleb Krisp | knihodojmy

Ahoj, po dlouhé době píši negativní a to velmi negativní recenzi, tak jsem snad ještě nezapomněla jak se to dělá. Každopádně za případné mezery mezi články se omlouvám, i když zatím to díky naplánovaným nehrozí, ale ve škole máme mazec a já v životě taky. 

Děj: Naprosto neschopná Ivy dostává za úkol doručit Hodinový diamant, který ukrývá temnou moc.Ivy je 12 let a za svůj život už zvládla vytočit pěknou řádku nafrněných aristokratů. Je nehorázně neskromná, nesmírně neposlušná, ale i nečekaně nebojácná a neskonale nezdolná. Co jiného také zbývá nebohé opuštěné sirotě, samotné na celém světě!!! Jenže poslední dobou se kolem ní začíná roztáčet záhadný kolotoč plný intrik, přízraků a dokonce i zákeřných zločinů a mordů. Je možné, aby všechny ty neuvěřitelné nehody a nepravosti naznačovaly, že je Ivy možná něco víc než jen obyčejná holka?                                  Můj názor: Pohroma není jen část názvu, ale i tahle knížka. Hlavní hrdinka je naprostá kráva. Děj je táhlý, nudný a nezáživný. Vzhledem k věku hrdinky se to moc nehodí. Styl psaní však dvanácti rokům věku odpovídá naprosto přesně. Ilustrátorka a grafik odvedli nicméně skvělou práci. Knihu jsem nedočetla..Skončila jsem na straně 193 a nemíním pokračovat. Zbytek jsem si však prošla a nic zajímavého jsem doopravdy nenašla. Upřímně je toto nejhorší kniha roku 2015. Prostě FUJ! FUJ! FUJ! Pokud by se však kniha zkrátila a něco se tam přidalo mohl by z toho být skvělý oddechový příběh.

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Fragment, které nyní již spadá pod Albatros media.
Sabbi


4 komentáře:

  1. Tyjo, tak to se ti ta knížka vážně musela opravdu nelíbit :D ..ale chápu tě, taky mě vůbec nezaujala.

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. :D To ti Fragment poděkuje..:D Prej fuj fuj..:D:D

    OdpovědětVymazat