neděle 16. srpna 2015

Nájezd na knihkupectví | Knižní přírustky

Ahoj, vítám vás u tohoto článku. Nevím, jestli jich bude víc, ale chtěla jsem vám představit knižní sérii o vesmírném dobrodružství, kterou jsem si koupila. Už delší dobu jsem chtěla do knihkupectví, ale nebyl čas. Naštěstí se i během nudných nákupů dá mamku přesvědčit, aby vás vzala do knižního světa bez hranic.

Loď mezi hvězdami
1. díl v trilogii
Autor: Beth Revisová
Původní název: Across the Universe
Edice: Across the Universe/Loď mezi hvězdami
Nakladatelství: CooBoo
Rok českého vydání: 2012
Anotace: Sedmnáctiletá Amy se přidala ke svým rodičům coby ,,zmražený pasažér'' na vesmírné lodi Universum a čekala až se probere na nové planetě o tři sta let později. Nemohla tušit, že její spánek skončí o padesát let dříve a ona se octne ve zcela novém světe mezi hvězdami, ve světě, který si žije podle vlastních pravidel. Amy si brzy uvědomí, že její probuzení nezpůsobilo jen selhání počítače. Někdo z pár tisíců obyvatel vesmírné lodi se ji pokusil zabít...




Milion sluncí
2. díl v trilogii
Autor: Beth Revisová
Původní název: A Milion Suns
Edice: Across the Universe/Loď mezi hvězdami
Nakladatelství: CooBoo
Rok českého vydání: 2012
Anotace: Celé UNIVERSUM je jedna velká lež. Když se to jeho obyvatelé dozvěděli, rozpoutal se chaos.
Jsou to tři měsíce, co Amy odpojili. Kam se podívá, všude vidí stěny, už tři měsíce. Syn se ujal velení lodi a rozhodl se skoncovat s Phydusem a přestat svým lidem lhát. Jenže ani on nezná celou pravdu, a když spolu s Amy začínají zjišťovat, co všechno jim zatím zůstalo utajeno, je jasné, že přes sebou mají dlouhou cestu, na níž si každý krok musí tvrdě vybojovat.
Jak to bude dál s Lodí mezi hvězdami?




Všechny barvy Země
3. díl v trilogii
Autor: Beth Revisová
Původní název: Shades of Earth
Edice: Across the Universe/Loď mezi hvězdami
Nakladatelství: CooBoo
Rok českého vydání: 2013
Anotace: Amy a Syn konečně opustili skličující zdi vesmírné lodi Universum. Jsou připraveni začít znovu, vybudovat si nový domov - na Zemi Centauri, planetě, ke které musela Amy plout přes celý vesmír. Ale nová Země není rájem, v který doufala. Jsou tu obrovští pterodaktylové, květiny, jejichž vůně vás paralyzuje, a tajuplné ruiny, které skrývají mnohem více než se na první pohled zdá.
A největší tajemství?
Že by na planetě nebyli sami?
Pokud chtějí zůstat, budou muset bojovat!
Závěrečný díl vesmírné trilogie!

Zatím jsem nečetla žádný díl, protože na první čekám až ho vyhrabou ze skladu, takže se mi v ruce ocitne až 17. 8., jenže to jsem na dovolené, takže bude v mém vlastnictví, ale poprvé ho do ruky vezmu až 22. 8.
Jak dlouhá doba. Podle mě až moc dlouhá, ale dovolené patří k prázdninám.
Určitě na tyto knihy udělám i recenzi, ale nejdřív je musím přečíst. Doufám, že se vám článek líbil a ahoj u dalších recenzi a Nájezdů na knihkupectví.

Read books
Sissi

2 komentáře:

  1. Zatím jsem přečetla první díl a musím říct, že mě celkem bavil :)

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala, tak jsem tuhle sérii ještě nečetla, ale nakonec se mi do rukou dostal první díl dnes a celou sérii si beru na dovolenou. Jistě mi napiš jestli budeš číst i ostatní.
      Jinak ti děkuji za komentář :)

      Vymazat