neděle 28. června 2015

Odkaz Dračích Jezdců - Eragon | Christopher Paolini | knihodojmy

Tak, je tady zase neděle a s ní nová recenze. Tentokrát jsem si vybrala k recenzi i k přečtení knihu o 477 stránkách napínavé četby - Eragona.

Děj: Fantasy bestseller Eragon z pera patnáctiletého Christophera Paoliniho, který překvapil miliony čtenářů po celém světě vypráví příběh chudého farmářského chlapce, který najde v Dračích horách modrý kámen, z něhož se vyklube dračí mládě – Safira. Spolu se vydají na nebezpečnou cestu královstvím ovládaným králem, jehož zlo nezná mezí. Dokáže Eragon naplnit své předurčení a převzít břímě legendárních Dračích jezdců? Osud království možná leží v jeho rukou ...
První díl tetralogie Odkaz Dračích jezdců.


Můj názor: Nevím proč, ale u každé knihy kterou si vyberu nemám šanci se nudit. Musím říct, že draci mě nepopsatelně fascinují a Eragon mě přesvědčil, že na tom není nic špatného. I když je kniha hodně tlustá (nemluvě o Eldestu) tak se četla velice rychle. Někdy jsem neměla čas, ale i tak jsem knihu přečetla za 12 dní a jsem za tento limit ráda. Hodně se mi líbil děj, všechno bylo reálné, možná někde moc zdlouhavě vyprávěné, ale kniha se mi líbila a všechno se dalo pochopit. Určitou situaci autor velice pěkně popsal, dalo se do děje vžít, jako byste byli jen nepodstatná, neviditelná postava, která hlavní hrdiny nadšeně sleduje na každém kroku. Takhle jsem se cítila já a musím říct, že mi bylo báječně. Neustále jsem si přepočítávala kolik mi zbývá do konce knihy, protože mě děsilo jak jsou kapitoly dlouhé. Autor udělal dobře když na konec dal popis jednotlivých postav, překlad urgalského, trpasličího a starověkého jazyka. U knihy se nedalo usnout ani v noci, četla jsem ji snad až do 11 někdy i déle, protože jsem mermomocí chtěla zjistit celou pravdu o aktuálním okamžiku.
Opravdu vám všem musím poradit abyste si tuhle knížku přečetli a pište komentáře jestli se mnou souhlasíte.

Read books
Sarrah                                           

Žádné komentáře:

Okomentovat