pátek 19. června 2015

Camilla Läckberg |Krotitel | knihodojmy

Ahoj vítám vás u dnešní recenze. Tato kniha se stala první detektivkou v mém životě.
Anotace: Na zasněžené silnici u lesa srazí auto polonahou, dezorientovanou dívku. Obětí nešťastné nehody je patnáctiletá Victoria, která před čtyřmi měsíci beze stopy zmizela z místní jezdecké školy. Při ohledání vychází najevo, že byla během svého uvěznění vystavena nelidskému zacházení. Patrik Hedström s kolegy z celého kraje horečně pátrají po pachateli, protože podobný osud hrozí dalším pohřešovaným dívkám. Victoria totiž nebyla unesena jako jediná, jen ji se však podařilo najít. Erika Falcková navštěvuje ve vězení Lailu Kowalskou, která byla před třiceti lety odsouzena za vraždu násilnického manžela. Chce o ní napsat knihu, Laila však odmítá o události mluvit a Erika získává pocit, že se celá rodinná tragédie odehrála trochu jinak. Jaké hrozné tajemství Laila tak pečlivě střeží? A je možné, že tento třicet let starý případ souvisí s Victoriinou smrtí?
Můj názor: Kniha je opravdu geniální. Je tu tolik zápletek, že autorka musela opravdu myslet dopředu, tak aby to do sebe na konci zapadalo. Kniha vás dle mého opravdu hluboce zasáhne. Já jsem smutnila celkem třikrát. Představa, že mému dítěti ( nemám dítě v klidu) by se někdy mělo něco takového stát mě k smrti vyděsila. Vše tam bylo tak úžasně vylíčené, že jste si připadali jako by jste tam byli taky. Je tam i fakt že půl procenta populace jsou psychopatie a mě napadlo to spočítat. Je to 35 625 000 psychopatů. Naprosto jsem si tuto autorku zamilovala. Konec jsem z jedné části uhodla. Líbí se mi, že kniha psána z různých úhlů pohledu. Vlastně Lailu chápu. Též ke zaujalo jakou roli tu hrají detaily a to i ty největší maličkosti.

Za poskytnutí knihy děkuji Albatros media.
Sabbi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Rossmann haul