pátek 12. června 2015

Tour de Knihovna aneb Dneska si nic nepůjčím

Ahoj, vítám vás u nového formátu a tentokrát vám prozradím kam, že to chodím do knihovny, proč a co jsem si tentokrát půjčila. Je sice pondělí, ale vy tento článek uvidíte, až v pátek. Chodím do knihovny do V***. Sice je to u babičky, ale proto také hrozně ráda jezdím k babičce. Raději bych nechodila do žádné knihovny, kdyby mi to nestálo za to. Jenomže knihovna ve Vxxxxx je mi velmi sympatická. Sice se tam nedostanu vždy, když bych chtěla, ale je tam opravdu velmi sympatická knihovnice paní Kobelová, který vám kdykoliv ráda pomůže s výběrem knížky a dalšími věcmi co by vás mohli zajímat. Poté musím zmínit i obrovský výběr knih a neustálé dokupování dalších skvělých novinek. Koná se tu i spoustu akcí jako například výstavy, autorská čtení, letní kina a tak dále. Nejspíš proto je tato knihovna nominována na Knihovnu roku. Jelikož miluji citáty musím pochválit i ty co jsou v knihovně na stěnách. Tour de Knihovna říkám, protože tam jezdím na kole a s počtem 10+ knížek je to opravdu zábava. Věřte mi, že když fouká vítr tak mám v zatáčkách co dělat, abych se nepřevrátila. Knihovna mi také pomáhá plnit mé cyklistické výzvy..... Opravdu nikdy se nestane, že bych si nic neodnesla domů. Dnes je to hned 11 kousků + má mamka jeden doma nebo možná dva ? :D
1) Courtney Coleová: Danteho holka (CooBoo)
2) Nancy MacLeanová: Pod maskou ušlechtilosti (BB art)
3) Jiří Kajínek: Můj život bez mříží
4) Alina Bronsky: Za zrcadlem
5) Meg Rosoffová: S osudem v zádech
6) Ellen Schreiber: Upíří polibky: Rakve lásky
7) Charles Gilman: Horror School: Šílený profesor
8) Kate Mortonová: Tajemství letních odpoledn
9) Kathryn Stockettová: Černobílý svět


S pozdravem a přáním krásného čtení u aktuální knihy
Sabbi XXX 






















Žádné komentáře:

Okomentovat