neděle 4. února 2024

Spotřebováno za Leden 2024

 Ahoj, vítám vás u prvního letošního spotřebována. Bude to pestré, ale na spoustu produktů už jste viděli samostatné recenze.

Kneipp Goodbye Stress
Tenhle sprchový gel jsem dostala od Eriky a je to můj druhý Kneipp sprcháč. Vůně je unisexová taková bylinková svěží. Gel hezky pění a nevysušuje. Parfemace mě nezaujala tolik, že bych si pro něj hned šla znovu, ale nebyl vůbec špatný. 

Nivea MEN Protect & Care
Tenhle sprcháč kupuju přítelovi nejčastěji, ještě ho střídám s bílým Sensitive. Obzvláště zimě má vysušenou pokožku a s tělovým mlíkem moc nekamarádí, resp. vůbec. Takže krémové sprcháče jsou to jediné čím mu můžu pomoc, dokud neustoupí ve svém boji proti všem krémům s vyjímkou krému na ruce. 

Balea Soft & Cosy Vibes sprchový gel, gel na holení
O téhle limitce jsem psala samostatnou recenzi zde.

Balea MEN Sport Duschgel
Tenhle sprcháč přítel dostal myslím, že od mé ségry. Byl poměrně fajn, minimálně si na něj nestěžoval jako na nějaké v minulosti, ale tak muži toto tolik neřeší, minimálně ten můj ne. 
Avon Care Essential Moisture krém na ruce a tělové mléko
Samostatná recenze zde .

Organic shop Gingebread Body Scrub
Příjemný tělový scrub, bohužel voněl spíš jako nějaký DIY repelent než jako perníček, a tak mi hrozně dlouho trvalo ho spotřebovat. Tohle už znovu ne-e.
Batiste suchý šampon Oriental
Klasický,funkční suchý šampon. Kupuju pořád dokola, jen v různých variantách, tento měl nějaké pokažené balení, ale stalo se mi to poprvé.

Avon Frozen sprej pro usnadnění rozčesávání 
Po dlouhé době jsem udělala změnu a místo mangového vyzkoušela i variantu s Annou z Ledového království. Funguje to dost podobně, nicméně mangový většinou vychází levněji, takže proto ho tu i nadále častěji uvidíte.

Kristin Ess The ONE Signature Shampoo & Conditioner
Výborná vlasovka i pro vlasy s tendencí se rychleji mastit se suchými konečky. Samostatná recenze zde.
Blokurima URO+
Výborný doplněk stravy pokud vás často trápí záněty močových cest, tahle věcička mě posledních pár let drží doslova na hranici toho, abych byla furt na antibiotikách. Drahé, ale stojí to za každou utracenou korunu. 

GymBeam Probiotic Yummies
Probiotika v podobě gumových bombonů snáším asi nejlépe. Já mám skrze tohle hrozně citlivé zažívání a většina probiotik je na mě hrozně těžká a není mi po nich dobře. To naštěstí nebyl případ tohoto produktu.

Ivy Bears vitamíny pro zdravější vlasy s vitaminem C
Gumový medvídci na vlasy, chuťově přijatelné, ale bohužel nepřijde mi, že by něco dělaly. Znovu bych si je nekoupila. 
Isana odličovač na oči a rty
Výborný odličovač, který parádně odlíčí i bez za mě zbytné a dráždivé olejové složky. Za 35 Kč hodně muziky, zase tu mám rovnou tři balení. 

Avon Deep Clean Micellar water
Výborná micelární voda za fajn cenu, občas jsem sehnat i za 89 Kč a to za 400 ml? Super cena! Rychle stahuje makeup z pleti a nevyvolává žádné negativní reakce. Kupuju neustále jen v obměnách variant, které nabízejí. 
Dalli Trockner-Tücher 
Moje i mamky oblíbené ubrousky do sušičky, bohužel je musíme objednávat, ale čas od času je mají i na Rohlíku nebo posledně jsme je brali na Alze. Vychází kolem 49-69 Kč za balení. 

Balea Krém na ruce s vůní čokolády (adventní kalendář)
Miniaturka krému na rucez adventního kalendáře mi překvapivě docela dlouho vydržela. Krém voněl moc hezky, stejně jako krém na nohy co už jsem vám ukazovala minule. 

Dermacol Express Odlakovač na nehty
Můj asi nejoblíbenější odlakovač na nehty od Dermacolu. Hezky odlakovává, příliš nevysušuje. 

Yankee Candle Home Inspiration Warm Vanilla
Tuhle svíčku jsem dostala od Eri k svátku spolu s dalšími menšími. Voněla jako taková nenápadnější vanilková vůně, při zapálení potom jako když vaříte krupicovou kaši a ač provoněla nebyla obtěžující. Já jsem si její pálení moc užila a jediné, co mi bylo trochu líto je, že vepředu mi nevyhořela úplně a tak po bocích sklenice zbyla taková šlupička vosku. 
Odličovací tamponky zastupuje hlavně ebelin, kterého jsem měla doma zásoby a tento měsíc jsem je zlikvidovala. Isanu naštěstí teď už mají i na Rohlíku a jedno balení, co přišlo za pět dvanáct jsem už spotřebovala taky. 
Z masek mě bohužel neoslovila ani jedna, ty vlevo jsou z Actionu, ta vpravo z Korejské krásy. Nejlepší z nich byla asi tak s Belle, ale ty zbývající dvě byly vyloženě špatné - s vydrou dělala takovou hrozně ulepenou a mdlou pleť a jahůdková byla hrozně navoněná a dráždila mi pleť. Z dekorativky jsou oba produkty oblíbenci od Catrice - řasenka Glam & Doll Volume je dokonce tak dobrá, že teď byla vyprodaná. Zabarveného gelu na obočí také od Catrice mám už další balení. 
Neutrogena Intense Repair CICA Body lotion
Přiznám se, že tuhle známou norskou značku nemám moc prozkoušenou a přitom je mi velice sympatická. Tohle tělové mléko jsem si vyhlídla v akci v Kauflandu a na zimu pro "sušenky" jako jsem i já bylo vážně příjemné. Bez zbytečné parfemace, dostatečně hydratační a ve velkém balení s mou oblíbenou pumpičkou. Ta teda ke konci už trochu bojovala, a tak bylo potřeba mléko postavit vzhůru nohama a vyklepat ho, ale jinak bych si ho v akci klidně koupila znovu. 

Jysk svíčka Mindfull Clean Cotton
Tuhle svíčku jsem dostala od kolegyně k Vánocům a voněla právě po bavlně, takže čistá ale silná vůně. Po zapálení nebyla cítit, ale design je moc hezký a vyhořela až do dna. 

Balea Duschsalzpeeling (adventní kalendář 2023)
Parfemací to výrazně připomínalo Ziaja Cupuacu řadu, ale peeling zdaleka nebyl tak hrubý a byl hrozně sypký i při kontaktu s vodou, tohle by chtělo ještě doladit k dokonalosti. 

Lancome Genifique vzoreček
Tohle by mělo být sérum zřejmě už ani nějaké anti-aging, což já tedy ještě neposoudím. Měla jsem po něm zarudlou pleť ještě dobrou hodinu ač jsem při aplikaci žádnou výraznou parfemaci nezaznamenala. 

Revolution Kombucha Sheet Mask Mango Scent
Maska od Haničky, první z trojice kterou jsem vyzkoušela. Podle Haničky recenze jsem asi čekala něco víc, protože do mého obličeje se maska vcucla během prvních pěti minut a pak už se mi odchlipovala. Nebyla ničím dalším špatná, ale znám lepší. 

Balea Body Lotion (adventní kalendář)
Příjemné tekutější mléko s příjemnou jemnou vůní ozvláštněnou právě akcentem pomeranče. Klidně bych si koupila plné balení, kdyby byl produkt ve stálé nabídce. 

No a to už by bylo za leden všechno. Už tu mám pár produktů, co mi dojdou hned začátkem února, takže i vyhlídky na únorovou spotřebu jsou zatím docela obsáhlé. 

Máte nějaké oblíbené tělové mléko na zimní období? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča




5 komentářů:

  1. Pozerám, že ste doma minuli veľmi pekne a príjemné vecičky... čo sa týka masiek tak od tých vo všeobecnosti už nečakám nič dobré, skôr som to vyhodnotila ako absolutne nepotrebné veci k životu...

    OdpovědětVymazat
  2. Moje TOP telové mlieko je Cerave, no na zimu skôr telové maslá. A Goodbystress mam rada ako soľ, to je super vôňa. Ako sprcháč by to bolo príliš aj na mňa.

    OdpovědětVymazat
  3. Sabčo, hezká spotřeba. Znám jen odličovač Isana - používám ho taky. Jen mám nějak výrazně menší spotřebu (nepoužívám make-up, tak možná proto). Jo a taky tamponky Ebelin a Isana, ale já používám ty malé kulaté.
    Pokud jde o tělové mléko, tak teď používám Vaseline, co jsem měla před časem v Glanc boxu. Je takové hutnější, tak jsem si ho schovala na zimu.

    OdpovědětVymazat
  4. Z tvých spotřebovanců jsem měla snad jen odličovací tampony, jinak nic :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi, s těmi peelingy v sáčku souhlasím, nějak jsem nepochopila, jak na ně. 🙈🙈 Hezké spotřebováno. Prima večer.

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024