středa 14. února 2024

Tomas Arsov Bonfire | recenze

 Ahoj, vítám vás u první letošní recenze na vlasovku. Sadu Bonfire na barvené, suché či silné vlasy jsem dostala od mamky k Vánocům. Jedná se o českou značku založenou v roce 2013 kadeřníkem Tomášem Arsovem. Minimalistický design a dostupnost téměř pro všechny určitě značku minimálně zčásti vystihují. Já tu dnes mám šampon a kondicionér. 

Šampon by měl vlasy šetrně čistit a ve složení se nachází hned několik bylin jako je šalvěj, rozmarýn, lupina, chlorella za podpory aminokyselin a panthenolu. To, co tvrdí opravdu dělá vlasy vyčistí od stylingových přípravků i dalších věcí, co na nich nechcete mít. Bohužel za mě problém poněkud nastává u kondicionéru- ten by měl být pochopitelně vyživující. Já mám vlasy povětšinou mastné u hlavy se suchými konečky a obtížným rozčesáváním. Tohle na ně nejen, že nestačí, ale vlasy mám pak jako dráty a nejdou rozčesat. Když použiju tuhle dvojku musím nezbytně pak použít masku nebo olejíček jinak se s hřebenem vlasy nechtějí vůbec bavit.

 Na jednu stranu jasně díky tomu spotřebuju produkty, které běžně používám jen občas, ale proč Balea za 40 Kč tu službu udělá a tohle ne? Chápu nějaké šetrnější složení, ale za mě to bohužel nefunguje. Oba produkty bez problémů spotřebuju, ale znovu už je doma nepotřebuju. Kdežto mamka si řadu velice chválí, ale u nás obecně co sedí na vlasy jedné nesedí druhé a to už se potvrdilo i u Pantene a nebo u Dream Long od Elseve. 

Co vy a značka Tomas Arsov? Zkoušeli jste? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča

5 komentářů:

  1. Sabčo, zatím nezkoušela a neměla jsem to ani v plánu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, za mě zatím není o co stát, tak ani o nic nepřicházíš :D

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi, značku vůbec neznám, ale zní dle Tvého popisu velmi zajímavě. Moc prima článek. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla akorát kolekci se zeleným čajem a ta byla boží!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    neměla jsem a ráda bych ji zkusila.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024