neděle 21. ledna 2024

S láskou z Londýna | Jules Wake | Knihodojmy

 Ahoj, vítám vás u knihodojmů na první přečtenou knihu letošního roku. Je to zatím nejčerstvější díl série S láskou, kterou Caplinová uvádí pod pseudonymem Jules Wake. 

Anotace: Tilly pracuje jako maskérka v londýnské opeře a v předvánočním období si užívá společné chvíle se snoubencem Felixem. Všechno ovšem změní její přešlap se zavirovaným e-mailem, který ji svede dohromady s novým ajťákem. Toho daleko více než emoce zajímají moderní technologie. Když se však Tillyin soukromý i pracovní život začne hroutit, racionálně uvažující Marcus je pro ni překvapivě tou největší oporou. Nejlepší vánoční dárek je totiž ten, o kterém nevíte, že ho chcete, ale na první pohled si ho zamilujete.

Dojmy: Tilly mi na první dobrou neskutečně sedla a prostředí Londýna, kde jsem před lety byla také. Miluju Anglii s chtěla bych tam zase někdy vyrazit, stejně jako do Irska a Skotska. Nechci to uspěchat, protože popravdě až bude vyřešené bydlení, tak bysme chtěli každou zemi projet v rámci road tripu. Moc se mi líbila zápletka a zasazení do divadelního prostředí, úplně mám chuť si pořídit lístky na nějaké představení a nejspíš tak příští týden i udělám, protože jdou do prodeje lístky divadel, kde se mi dříve líbilo. Přijde mi, že autorku tu i velmi pěkně vykresluje postavy, myšleno mimo ty hlavní. Příběh jsem si užila od začátku až do konce, až mi bylo skoro líto, že už jsem na konci. 

Teď se ještě pustím do Notting Hill pod sněhem, abych zimně laděné příběhy, co tu na mě čekají přečetla v zimě :-D A co právě čtete vy? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča



7 komentářů:

  1. Časem bych tuhle autorku taky ráda zkusila. 🙂
    Já se teď chystám číst první ze svých vánočních knih z minulého článku - Návrat domů, která se podle anotace odehrává na Štědrý den, tak ať mám taky atmosféru.
    Přeji hezkou neděli, Sabi.

    OdpovědětVymazat
  2. Z téhle série jsem ještě nic nečetla. Přece jen jsem víc na mordy než na zamilované pohledy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Len pred nedávnom som zistila, že Jules Wake je pseudonym Julie Caplinovej, no táto skutočnosť rozšírila knihy, ktoré si chcem prečítať. Táto Vianočná kniha vyzerá veľmi pekne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle knihu jsem nečetla, ale mám ji na seznamu. Přítel mi ji chtěl koupit k Vánocům, ale nakonec od Caplin koupil jiné :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi, taky jsem ji četla a bavila mě. Stejně jako ty mám Anglii ráda a letos bych se měla dostat do Irska i do Skotska. Už se vážně těším.
    Měj se krásně, Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi, taky jsem ji četla a bavila mě. Stejně jako ty mám Anglii ráda a letos bych se měla dostat do Irska i do Skotska. Už se vážně těším.
    Měj se krásně, Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já si tuhle sérii budu muset teprve pořídit nečetla jsem ani jednu.

    OdpovědětVymazat