čtvrtek 11. ledna 2024

Oblíbenci za Prosinec 2023

 Ahoj, vítám vás u posledního článku nějakým způsobem shrnujícího měsíc prosinec. Jak tak koukám, tak od října jsem jaksi zase žádné nenapsala, ups. 

Kosmetika

Clinique Anti-Blemish Solutions Liquid Makeup

Poprvé jsem si koupila nějakým lepší makeup a musím uznat, že jsem z něj poměrně nadšená. Je hodně vidět, že je to makeup pro můj tip pleti. Je poměrně dost tekutý a já ho dávám ve dvou vrstvách abych byla spokojená. Dobře se na něj vrství i cokoliv dalšího a parádně drží aniž by nějak mapoval. Moje pleť je mohu říct spokojená a další, co potěší tentokrát spíše oko je ten design balení, tohle ozdobí i vaši kosmetickou sbírku. Odstínově jsem sáhla dle Notina na blind po CN10 Alabaster a příště bych si asi vybrala méně růžový. 

Catrice Glam & Doll Curl & Volume Mascara 

Můj hon na levnou a dobrou řasenku má svého vítěze a není jím nic jiného než tato řasenka. Dělá prodloužené a objemnější řasy, nedráždí mi oči a parádně se odličuje. Momentálně stojí nějakých 120 Kč v drogeriích. 

Oriflame Maska na nohy

Málokdy mi sedí něco, co není od Avonu a u Oriflame mě to o to víc překvapuje. Tohle je asi nejlepší produkt na nohy, co jsem od nich zkoušela. Z nějakého důvodu až na limitky všude cpou alá větrovou vůni, ale až na ní je to hutnější krémová konzistence, dobře se vstřebává a překvapivě dělá dost podobný výsledek jako můj milovaný červený Avon. Hodně, hodně, hodně dobrý! 

Zmínit musím určitě i Olival krém, ten už jsem bohužel spotřebovala, ale byl báječný - recenze zde. A také antiperspirant s matchou a třešňovým květem, celkově tu parfemaci od Dove miluju. 

Filmy

Filmem měsíce jsou jednoznačně nové Hunger games, o tom nenní žádných pochyb. Dozvídáme se zde pozadí hlavního záporáka Snowa a taky vznik Hunger games, včetně lidí, co za tím stojí. Velmi povedená filmová podívaná, pro mě nostalgie vzhledem k tomu, jak dávno vyšla trilogie Hunger games.

Hudba

No a to by bylo pro měsíc prosinec všechno. Co jste během něj objevili vy? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča

4 komentáře:

  1. Já asi nic, z čeho bych padla na zadek, v prosinci neobjevila. Mohlo to být sérum s retinolem od Neutrogeny, které je hodně příjemné, jenže to bohužel vypadá, že se moc nekamarádí s mou pigmentovou skvrnkou na lícní kosti a nepěkně ji zvýrazňuje. Takže se teď od něj dávám pauzu a časem mu zkusím dát ještě jednu šanci a uvidím...

    OdpovědětVymazat
  2. Sabi, super řasenka ☺. Kouknu po ni. ♥ Díky

    OdpovědětVymazat
  3. Z tvých oblíbenců neznám vůbec nic.

    OdpovědětVymazat