neděle 28. ledna 2024

Knižní přírůstky za Leden 2024

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Na Dobrovském probíhala 50% sleva na e-knihy z určených nakladatelství a toho já jsem nemohla nevyužít. Všechny moje lednové přírůstky jsou tedy e-knihy právě z této akce.

V rámci doplnění kolekcí tu mám dva kousky a to poslední díl trilogie Lynnwood Falls od Helen Paris pod názvem Má cesta k tobě za pouhých 110 Kč. Jedná se o závěrečný díl slowburn romance. O prvním dílu se zmiňuji zde

Anotace: Bezpečí a klid je to, co Mel hledá, a po několika letech na útěku nakonec najde, v malebném Lynnwood Falls. Maloměsto a jeho přátelské obyvatele, kteří ji mezi sebe vřele přijmou, si zamiluje. Má zajímavou práci v místní knihovně a cítí se tu jako doma. To nejdůležitější ale zatím nenašla. Ještě ne. Ráda by uvěřila, že už ji její pronásledovatel nehledá, to štěstí ale nemá – despotický manžel ji přes všechna opatření vystopuje a ohrožuje. Obyvatelé městečka a přátelé jí všemožně vypomáhají, přesto se však musí alespoň na pár týdnů ukrýt. Jediným místem, kde by ji nikdo nehledal, je Jessova výzkumná loď, a tak se Mel vydává vstříc neznámému dobrodružství a odmítavému Jessovi. Autorka píše takovým stylem, že má člověk pocit, jako by se sám procházel městečkem, seděl s ostatními v kavárně a ochutnával dobroty. Prožije plavbu tropickými bahamskými vodami, seznámí se s místními zajímavostmi, se životem velryb i vědců, kteří je na lodi doprovázejí na jejich cestě na sever.


Druhý díl Akademie Dunbridge pod názvem Kdokoliv jsem ulovila také. Jedná se o takovou teenage romanťárnu z prostředí školního kampusu ve Skotsku. Nicméně na tom není nic špatného a jako oddechovka to bude za 155 Kč víc než dobré. Recenze na první díl zde

Anotace: Nerozlučné přátelství Tori a Sinclaira z jedenáctého ročníku Akademie Dunbridge se v poslední době začíná hroutit, ačkoliv je zdánlivě všechno v nejlepším pořádku. Tori randí se školním idolem Valentinem, přestože ji před ním kamarádi varují. Sinclair se zase díky roli ve školní hře ocitá na pódiu s Eleanor, po níž pokukuje už několik let. Ani jeden z přátel se však se vztahem toho druhého nedokáže smířit.

Spojuje je právě už jen školní divadlo, kde on hraje hlavní roli a ona pomáhá s režií, a také boj za stejné školní uniformy pro kluky i holky. Dokážou si Tori a Sinclair konečně přiznat, co k sobě skutečně cítí? Překonají strach z odmítnutí a pocit méněcennosti na jedné straně a rodinné problémy s alkoholem na straně druhé? Neskončí jejich vztah katastrofou jako hra Romeo a Julie, kterou společně nacvičují?


No a jako borec na konec jsem si vzala další Monu Kasten ač tu mám od ní ještě 4 knížky k přečtení. Ta vyšla na 110 Kč stejně jako knížka vůbec první. Jedná se o Osamělé srdce

Anotace: Rosie nemůže uvěřit, že jí v její internetové rozhlasové show poskytnou rozhovor samotní Scarlet Luck. Nejenže kapelu sleduje už roky, její písně ji také dostaly přes nejtěžší období jejího života. Fascinuje ji především bubeník Adam, a to nejen proto, že se o něm ví leda tak to, že už léta nesnáší, když se ho někdo dotýká – kdokoliv.

Pak ale kapela přichází do Rosiina malého studia a všechno se pokazí. Rozhovor se musí zkrátit a na Rosie se po internetu valí vlny nenávisti. Když ji dokonce fanoušci napadnou na ulici, Scarlet Luck ji stručně pozvou na koncert na znamení, že chtějí vše hodit za hlavu.

Najednou Rosie stojí před Adamem podruhé. Před Adamem, v jehož očích vidí neskutečnou bolest – a ke kterému se nesmí nikdy přiblížit.

Za tohle všechno jsem platila 379 Kč, čili jako za jednu průměrnou papírovou knihu. No není to boží? Jaký máte na e-knihy názor vy? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča

Anotace i titulní obálky jsou z Databáze knih

10 komentářů:

  1. Já jsem na chuť e-knihám ještě nepřišla, ale je to velká škoda. Takhle mám přeplněnou knihovnu, ale na mobilu mě číst nebaví a čtečku jsem si ještě nepořídila. Každopádně pěkné romantické příběhy jsi si pořídila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já se jim dlouho bránila a nakonec je to pro mě ta nejpohodlnější cesta ač samozřejmě mít nejlíp celou místnost jako knihovnu by rozhodně byl sen, ovšem zůstane nesplněný. Čili jsem ráda, že jsem to nějak vyřešila.

      Vymazat
  2. Ja mam jeden článok na všetky knihy, ktoré prečítam, postupne tam pridávam každú prečítanú knihu, pretože niektoré mesiace neprecitam ani jednu a niektoré mesiace aj 5 kníh za sebou.
    Druhá kniha mi príde zaujimava

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý nákup, Sabi. Já jsem si e-knihy oblíbila - mužů mít spoustu knih na jednom místě, šetří to místo v knihovně - což je jeden z hlavních důvodů, proč jsem chtěla čtečku, a částečně i peníze, takže když trefím nějakou slevu, můžu nakupovat bez výčitek. 🙂 Jediný problém, když tady pěju ódy je ten, že moji čtečce skončila podpora softwaru, jak jsem s nelibostí nedávno zjistila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, přesně tak to vidím i já :) já už mám vyhlídnuto teď tolik knih, protože vůbec nevadí, že je budu číst jen jednou :D

      Vymazat
  4. Já zatím pořád uvažuju, jestli si čtečku pořídit nebo ne....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, záleží co si od toho slibuješ. Já bych si jí dost možná sama nepořídila, kdyby mi jí přítel nedal, ale teď jí nedám z ruky a je to vlastně super řešení nedostatku prostoru.

      Vymazat
  5. Zajímavé knihy, manžel e knihy čte, já zatím odolávám. Papír je papír, ale dům není nafukovací a knihovny praskají ve švech :o)
    Děkuji za návštěvu na mém blogu a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Já v lednu nemám žádný knižní přírustek a z tvých přírustků neznám ani jednu knihu.

    OdpovědětVymazat