čtvrtek 20. dubna 2023

Zhlédnuto #10 - nový Antman, U tebe nebo u mě, pokračování You a Sex/Life

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Nějakou dobu jsme tu neměli zhlédnuto, takže teďka píšu rovnou dva díly naráz hihi. Roztrhl se pytel s novými sériemi seriálů, které jsem viděla, takže tu máme hned dva tyto případy.

Zdroje: You 4. série, Sex/Life 2. série, U tebe nebo u mě, Antman: Quantumania

Prvním případem je 4. série You, kde se nám Joe přesouvá do Anglie pod úplně novou identitou vysokoškolského profesora. Ve čtvrté sérii se dostává mezi londýnskou smetánku a současně přestává zvládat svůj psychický stav, takže nám to všechno pěkně graduje. No a ten konec ten mě naprosto odrovnal. Povedený seriál :) 

Sex/Life 2. série je případem druhým, kdy Billie prochází už rozvodem a následně objevuje střídavou péči, ale i bojuje s tím, že její životní láska Brad se žení a má se svou novou ženou dítě. Do toho potkává Majida, majitele restaurace, který se zprvu zdá ideálním únikem z tohohle nepovedeného milostného trojúhelníku. 

Antman - Quantumania -Vyrazili jsme i do kina na novou "marvelovku" na pokračování Antmana s dějem v říši kvant. Recenze to zase úplně strhali, no mně to nepřišlo špatné. Takový rodinný film, nenadchne neurazí. 

U tebe nebo u mě - Debbie řeší každodenní starosti mámy v Los Angeles a Peter si naplno užívá New York. Když si ale tihle nejlepší kamarádi prohodí na týden role, všechno je rázem jinak. Příjemná netflixová romantická komedie ač zcela předvídatelná a nijak inovativní. 

No a na co teď koukáte vy? Nebo co byste mi doporučili? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča

3 komentáře:

  1. Já se poslední dobou na nic moc dívat nestíhám, ale film U tebe nebo u mě jsem zahlédla na Netflixu a nejspíš si ho i pustím :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. You sleduji, ale jsem teprve u druhé řady.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi,
    já se ráda dívám na detektivní seriál Endeavour Morse. Viděla jsem U tebe nebo u mě a přijde mi to jako hodně veliký průměr.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat