čtvrtek 27. dubna 2023

Catrice PRO Blushing Ocean | recenze paletky očních stínů

 Ahoj, vítám vás u dnešní recenze. Musela jsem vytřídit dvě své nejoblíbenější paletky, protože už je mám fakt dlouho, dlouho, dlouho a už prostě nefungují tak jak by měly a strašně rychle se na těch očích slévají a ztratily svou původní pigmentaci. Prostě ne Sabino tohle už si nebudeš dávat na oči. Proto jsem si jako cenu útěchy koupila alespoň jednu paletku novou a to právě Catrice Pro Blushing Ocean. 

Paletka mě zaujala při jednom dm-kovém nákupu, že stojí 260 Kč a vlastně obsahuje docela moje barvy, co používám. Obsahuje celkem 14 barviček, polovinu matných a polovinu třpytivých a z větší části jsou to teplé barvy
Mě zaujala hlavně ta pravá strana - Bonfire, Glam Bronze, Deep Dive, Cabana, Cave, Palm. Je mi už teď jasné, že to budou barvy, které budu používat nejvíc. Paletka je navíc malá a skladná a rozhodně super i co se týče skladování nebo nějakého cestování s ní. 
První dvě líčení tedy byly právě s jmenovanými odstíny. Líčení vlevo - Bonfire, Cave a Palm a líčení vpravo - Glam Bronze, Soleil a Palm. Zlatavé mi vydrželo bez problémů celý den avšak do červena bez fixačního spreje se mi pak už trochu slilo. Nevím čím to může být. Zatím jsem mile překvapená z pigmentace paletky na to kolik stojí se s ní pracuje jedna báseň. Jediné, co musím vychytat je právě fixace líčení a abych na to nezapomínala. 
Když jsem se měla přesunout do druhé částky paletky měla jsem trochu problém vymyslet nějaké líčení, co by mě barevně oslovilo. Nakonec jsem ale sáhla právě do Ocean což je nádherná sytá tyrkysová barvička, při nanášení na mokro je opravdu hodně sytá a nádherná. Tentokrát jsem si ale i po řádné fixaci nad i pod líčením všimla, že se vážně během pár hodin začíná lehce shlukovat v ohybech oka, není to nic šíleného, ale potřeba s tím nějakým způsobem pracovat. 

Ve finále já jsem mile překvapená, drogérku když pomineme Revolution jsem skrze stíny nepořizovala již roky a tohle je vážně pokrok. Za ty peníze je to prostě pěkná paletka, s kterou se dobře pracuje. 

Jakou značku z drogerie vyhledáváte když jde o oční stíny? Dejte mi vědět do komentářů :) 
Sabča 


6 komentářů:

  1. Paletka vypadá moc hezky. Už se delší dobu dívám po nějaké nové, takže děkuji za tip a asi po ní brzy v drogérce mrknu.

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka nevypadá špatně, i když na mne jsou barvy možná trochu víc výrazné, jsem zvyklá na poměrně nenápadné líčení očí. A stíny si kupuju tak málo, že vlastně ani nevím, podle čeho je vybírám...

    OdpovědětVymazat
  3. Oční stíny takřka vůbec nepoužívám, mám doma paletky akorát od Gabrielly Salvete ve spolupráci s Petrou LovelyHair :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká paletka, krásné líčení, sluší ti. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka má fakt skvělé odstíny :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi,
    mám tuto řadu paletek moc ráda, několik jsem jich i měla. Tato ale pro mě není, je moc teplá, to bych nevyužila. Líčení ti každopádně moc sluší.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat