středa 19. dubna 2023

DM haul - kterak Sabča do drogerie zabloudila, spousta nových Balea věcí

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Zabloudila jsem nám zase do dm a po dlouhé době jsem prostě vyloženě brala, co jsem věděla, že bych potřebovala doplnit a moc to neřešila. Docela jsem se držela u levnějších a privátních značek, no pojďme si už představit, co jsem vše ulovila.

Začnu vyloženě Balea okénkem a ani jednu z věcí na fotce jsem ještě nikdy neměla, takže všechno bude novinka, alespoň pro mě. Koupila jsem si micelární vodu s růží za 69,90 - já micelárku, když mám doma odličovač na oči používám pouze na pleť a za ten peníz jsem si říkala, že když nebude špatná,tal by se na tom dalo něco ušetřit hihi. Na pleť jsem si pořídila i čistící ubrousky pro příležitosti, kdy jedu někam na jednu noc a nechce se mi tahat si skincare, protože by se na ní stejně nedostalo. Vzala jsem si tyto s červenou pandou z nějaké aktuální limitované edice za 29,90 Kč. Po shlédnutí videa od Thomase Salyera jsem si vyhlídla i peelingový čistič z řady Beauty Expert s AHA a PHA kyselinami za 99 Kč. Okénko uzavírá gel na holení z MED řady pro extra citlivou pokožku za 39,90 Kč. Pořád vyhlížím jarní limitku gelu na holení, ale asi nebude? 
Budu muset vytřídit jednu nebo dvě moje nejoblíbenější paletky očních stínů - už jsou prošlé a o to by ani tak nešlo, ale už se chovají jinak a na očích se slévají :( takže jako cenu útěchy jsem si koupit paletku novou od Catrice z té Slim řady ve variantě Blushing Ocena za 259 Kč. Catrice stíny jsem ještě nikdy neměla, tak snad budou v pohodě. Koupila jsem si i voděodolnou linku Essence za 69,90 Kč a primer zmenšující póry neb Rimmel mě hrozně zlobí a nedrží mi s ním žádný makeup. Ten vyšel na 99 Kč a určitě podám nějakou recenzi až vyzkouším. U nás je nějaký výpadek Balea balzámů na rty,vzala jsem si od nějaké nové značky Oyess balzám na rty Extra care za 89,90 Kč . Líbila se mi i ta fialková barvička balení. 
Nudné praktické okénko: Dvoje odličovací tamponky Ebelin kus za 24,90 Kč. Troje moje oblíbené masky na nohy, kus za 27,90 Kč a náhradní hlavice do holítka za 89,90 Kč. 
Batiste neskutečně zdražily a jsou teď i cenové rozdíly mezi jednotlivými parfemacemi, tato růžová Eden Bloom stála nejméně tzn. 139 Kč, proto tu mám tu. Na vůni to nefunguje, že jo :-D Doplnila jsem i zásoby mazadel o dva kousky. Balea MED s 15% ureou by měla mít složení velmi podobné Excipialu, ale cenově je někde jinde. Stojí 69,90 Kč a jsem na ní moc zvědavá. Dále jsem popadla samoopalovací mléko Ziaja Cupuacu, to už snad přeloni úplně zbořilo internet. Tak třeba pro jednou nebudu jako ředitelka vápenky. To stálo 149 Kč, uvidíme jak bude fungovat. 
Bylo 25x více bodů na Dontodent a to se mi zrovna hodilo, mám od nich ráda tuhle modrou ústní vodu a voskované mezizubní párátka. Poměr cena:kvalita úplně super, voda stojí 27,90 Kč a stejně tak párátka.

Celkem jsem platila 1402 Kč a nasbírala díky kuponům 614 dm beauty bodíků, takže příště bude slevička. 

Sabča

6 komentářů:

  1. Sabčo, hezké nákupy. To samoopalovací mléko od Ziaji mám doma z nějakého Glanz boxu - připomněla jsi mi, že bych ho mohla vytáhnout a používat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, no je parádní já už ho mám načaté a minimálně na mně vážně funguje. Takový opálení jsem nikdy neměla vzhledem k tomu, že se vždycky hnedka spálím a pak je to skutek utekl.

      Vymazat
  2. Mně naopak přišlo, že Batiste zlevnily, nebo minimálně nezdražily ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Domčo, tak asi záleží jak kde. Já si je pamatuju ještě za 130 a teď už jsou tu za 150 Kč.

      Vymazat
  3. Z tvého nákupu jsem zkoušela akorát Ziaja sprchový gel, kdy tato řada je neuvěřitelně voňavá. Zkoušela jsi jejich tělový peeling?

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    já jsem měla ten peeling Balea a nejsem z něj moc nadšená. Nevšimla jsem si, že je jen chemický, já mám ráda ty mechanické. Batiste suché šampony jsem si teˇkoupila v Rossmannu v akci 2+2, tak mám zase na delší dobu vystaráno.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat