středa 12. dubna 2023

S láskou z Říma | Jules Wake | Knihodojmy

 Ahoj, vítám vás u dalších knihodojmů. Knihu s tématikou Říma, kam se v září chystám jsem samozřejmě musela mít doma, obzvláště když je to Caplinová.

Anotace: Všechny cesty vedou... k tobě.

Lisa se do Říma vydává pátrat po otci, kterého si pamatuje jen z dětství. Will v Itálii plánuje čerpat inspiraci pro novou restauraci. Náhoda? Jak se to vezme... Ve sluncem rozpálených uličkách věčného města to mezi bývalými partnery začne nebezpečně jiskřit. Ale každý z nich má přece v Římě jiné plány a Lisa nestojí o další zklamání. Všude je přece spousta památek, skvělého jídla... A na každém kroku Will. Zaslouží si zpackaná láska druhou šanci?

Dojmy: Zprvu mě tenhle díl neoslovil jako S láskou z Paříže, ten začátek mi prostě přišel tak trochu krkolomný. Po příletu Lisy do Říma už to nabralo hnedka jiný spád a opravdu jsem si užívala nejen popisy Říma a místní gastronomie, ale i chemii mezi hlavními hrdiny. Četlo se to dobře a vždycky jsem se těšila až si knihu zase otevřu. Současně se do obou hrdinů dalo velmi snadno vžít, byla tam fajn vedlejší linka mimo milostný příběh. Nakonec nejsem vůbec zklamaná, hodnotila bych to příjemnými 8/10. 

Stačí vám Romantické útěky od Caplinové nebo dáte stejně jako já šanci i Jules Wake a její sérii S láskou? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča 

5 komentářů:

  1. Já zatím zůstávám věrná Romantickým únikům, ještě mi chybí přečíst čtyři :) Ale myslím, že k Jules Wake se taky dostanu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem z této série zatím nečetla nic. Jeví se mi to jak fajn čtení na dovolenou, takže až přijde její čast, tak se mrknu i po této knížce

    OdpovědětVymazat
  3. Mám v plánu si ji přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z této série jsem neměla žádnou knihu, ale určitě se to chystám napravit!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi,
    já jsem četla obě série a mám asi raději Romantické útěky, i když se mi líbí všechny knihy...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat