středa 5. dubna 2023

Spotřebováno #50 za Březen 2023

 Ahoj, vítám vás u jubilejního padesátého dílu formátu spotřebováno, který bude jak to bylo i vloni v březnu - pěkně nabitý. Mám nutkání sem přidávám nějaké vysvětlení proč je toho tolik, ale nebudu to dělat. Každý máme jiné potřeby, priority a možnosti, takže pokud je pro vás tohle téma z jakéhokoliv důvodu citlivé pak to prostě nečtěte. 

Avon Nutra Effects Soothe Micellar Water with cica extract 
Micelární voda od Avonu, zřejmě moje asi vůbec nejoblíbenější varianta. Velké balení za přívětivou cenu a zcela funkční produkt, který ve finále máte na pleti jen chvíli a pak ho stejně smyjete. Ukazuju jí tu pravidelně. 

Nivea odličovač očí s kyselinou hyaluronovou 
Příjemný a bez olejové složky, odličovač tak normálně. Nevidím v něm nějakou přidanou hodnotu, příště si koupím zase levnou Isanu neb mi zcela postačuje a stojí třetinu ceny. 

Mixa Micellar Water Optimal Tolerance 
Pro citlivou pleť z drogerie asi jedna z nejlepších značek v rámci nějaké komplexní péče o pleť, tzn. nejen odličování. Micelární voda byla příjemná, nedráždila, nepálila ani nějak viditelně nevysušovala. Odličovala dobře pleť i oči. 
Uriage Eau Thermale Silky Body Lotion 
Za ty peníze jsem asi čekala větší efekt. Jedná se lehoučké tělové mléko a určitě třeba na léto by mi stačilo, jenže za šest set mlíko co vám stačí jenom na léto mi přijde zbytečné. To zastoupí i Balea. Každopádně pokud nejste sušenky mléko se rychle vstřebává, je vážně lehoučké a jenom jemně voní. Je ho teda půl litru a ta praktická pumpička je super. 

Ziaja Olivový olej krém light formula 
Nedokážu si představit si tohle dát na obličej, takže jsem to použila na tělo. No dobře, že tak protože je to pořádný hutňák i přes heslo lehké formule. Má takovou unisexovou olivovou parfemaci, je potřeba ho do pokožky trochu zapracovat aby nenechal bílý film. Výsledná hydratace je bez problémů i během zimních měsíců. 

Rituals Ritual of Hammam Body Cream
Tohle bylo skvostný, nádherně to vonělo i vyhlazovalo povrch pokožky. Stačilo toho trošišku a vyživilo to úplně neskutečně. 
Madara Grow Volume Shampoo & Conditioner 
Na tuhle řadu jsem psala i samostatnou recenzi. Koupila jsem si jí na doporučení Jany Hrmi, které Madara zachránila vlasy a ve finále nějak nechápu jak a proč. Šampon je bylinkový čiré husté konzistence a vlas pěkně vyčistí. Kondicionér je naopak až takové tuhé máslo a ve sprše vám přijde, že se nic nestalo a s rozčesáním moc nepomůže. No když si pak dám ještě něco na to rozčesání tak už je to na ty vlasy zase moc. Bylo fajn to vyzkoušet, ale znovu to nepotřebuju. 

Batiste Floral suchý šampon 
Klasický "batisťák" s květinovou vůní. Dobře se s ním pracovalo narozdíl od jeho overnight kolegy. 
Garnier Skin natural Essentials Osvěžující odličovač očí 
Další odličovač bez olejové složky (v poslední době je mám raději a méně mě dráždí) tentokrát od Garnieru. Odličuje v pohodě, ale opět seženu dostupněji Isanu se stejným výsledkem. 

Revolution 2% Hyaluronic Acid 
Sérum s kyselinou hyaluronovou u mě téměř nesmí chybět. Je to ideální aktivní složka pro začátečníky a pokud se třeba bojíte s nějakými agresivnějšími pracovat. Pipetkou se to nabíralo v pohodě, stačilo toho trošku, ale neměla jsem tak velký efekt jako u The Ordinary. 

Ole Henriksen Glow OH Dark Spot Toner 
Toner obsahující AHA kyseliny byl moc fajn, vidím rozdíl mezi tím, když jsem ho používala a teď když už ho nemám. Vydržel mi i dost dlouho. 
Avon Senses Ocean Surge for men
Tenhle sprcháč spotřebovalo mužské osazenstvo a tchýně ho kupuje snad ze všech z Avonu nejradši. Voní moc hezky svěže. 

Kneipp Sant Weich krémový sprchový gel
Famózní sprcháč od Kneippu s meruňkovým a mandlovým mlékem s krásnou jemnou vůní. Skvěle pěnil, nevysušoval a stačilo ho trochu. Vydržel mi docela dlouho. 

Rituals Ritual of Hammam sprchová pěna
Zábavný typ produktu, který však velmi rychle mizí. Pěna je krásně krémová, nevysušuje a nádherně voní. Ráda někdy přivítám v rozlišných vůních ve své sprše znovu. 
Loreál Paris Excellence Creme 4.54 Mahagonově hnědá 
Další balení mé oblíbené hnědé barvy, kterou používám už bezmála rok a neměnila bych. Tedy zatím. 

Avon Advance Techniques sérum na vlasy s arganovým olejem 
Mám doma další dvě balení do zásoby, aby mi to nikdy nedošlo. Je potřeba k tomu říkat něco dalšího? :-D 

Vione Tekuté mýdlo růžové
Podařilo se nám taky spotřebovat už druhé tohle tekuté mýdlo s glycerinem. Bylo to prostě obyč mýdlo umyje a nepoškrábe. 
Sephora Mango tělový peeling 
Nádherně voněl, ale jinak nedělal vůbec nic, bylo to spíše želé s mikročástečkami a skutek utekl. Psala jsem na ně opět samostatnou recenze, poslední dobou si na tom poctivém recenzování dávám záležet. 

Rituals The Ritual of Hammam Body Scrub
Naopak toto bylo parádně obrušující, hezky voňavý a mělo to velký oburšující krystalky. Akorát toto malé balení pro mě bylo doslova na tři použití a čus šlus.

Truly Unicorn Fruit Whipped Body Butter
S našlehaným máslem to nebylo jinak, tři použití a šmitec. Jinak vůně alá bombóny nebo cukrová vata. Více se dozvíte v recenzi, kterou na tuto značku chystám. 
Dove Body Care Restoring Care hand cream
Krém z nějakého superboxu s úžasnou kokosovou vůní spíše lehčí konzistence a na zimní měsíce s poněkud nedostačující hydratací. Ale ta vůně! To je něco pro milovníky kokosu jako jsem já. 

Dove Go Resh Cucumber & Green Tea antiperspirant 
Super antiperspirant s lehkou svěží vůní, nijak se nepřebíjí s parfémem a funguje. Ráda si ho pořídím znovu i v jiných obměnách od této značky. 

Calypso Make-upRemover
Houbičky, které já používám na čištění obličeje případně omytí jílové masky. Nejdostupnější a plně funkční. 
Ebelin mi přijde, že ty tamponky začal dělat nějaký tenčí. Jakože pardon, ale já bych si radši připlatila za to, aby byly stejný. Bevola a Alvira mě zase trochu zlobily svým neustálým oddělováním se a tak z toho celého vychází nejlépe Cien pro tentokrát. 
the MASK Dr. Bakuchiol 
Maska z Actionu za 30 Kč s bakuchiolem, který by měl v mnohých skincare produktech částečně nahradit retinol, protože je mnohem lepší a měl by účinkovat na stejné problémy. Maska byla příjemná, hezky vypnula a vyživila pleť.

Oriflame Love Nature Antioxidant Sheet mask
Moje oblíbená, takže jak jinak než dobrá maska z Oriflame. Během dámské jízdy jsme spotřebovaly čtyři další, ty bohužel nemám nafocené. 

Balea Dvoukroková maska na nohy 
Peeling a maska na nohy, který vám udělají vzhlednější nožky během jedný noci a to za nějakých 30 Kč. Kupuju a budu kupovat dál. 

Nivea Medová maska
V šuplíčku jsem vylovila i druhou polovinu medové masky od Eri <3 a v chladnějším počasí, jak když člověk najde. 
Catrice True skin hydratační makeup
Za ty peníze naprosto skvostný makeup s vyšším krytím a parádní výdrží. Ke konci už trochu zlobil, ale já ho měla už doma o dva měsíce déle než by měl být otevřený a na makeup mi normálně přes den svítí, takže na to měl trochu nárok. Už mám objednané další balení.

Bell HYPOAllergic báze pod makeup
Tekutější báze, která s makeupem ovšem fungovala skvěle a drželo to jako přibyté. Měla i super pumpičku, díky níž se to dobře dávkovalo. 

Gabriella Salvete Panoramico řasenka
Dobrá řasenka, dělá pěkné prodloužené a objemné řasy, nedráždí mi oči. Jediné, co tak má tendence se během dne odrolovat.

Schminka Instant Lash řasenka
Tuhle jsem bohužel ani nevyzkoušela neb jsem jí špatně zavřela a vyschla mi :( 

No a to by za první jarní měsíc letošního roku bylo všechno. Všímáte si, že nějaký váš oblíbený produkt zmenšil balení v rámci nějakých protiinflačních opatření? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


6 komentářů:

  1. Wow! Já stihla sotva spotřebovat jeden krém a masky na obličej :D značku Rituals bych chtěla vyzkoušet :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Sabčo, pěkná spotřeba - a já z toho neměla lautr nic :). Jo vlastně odličováky Cien. Já používám ty malé, ale tyhle velké jsem měla taky a jsou celkem OK.
    Pokud jde o zmenšování balení, tak to jsem nezaznamenala, ale jednak jedu hodně ze zásob a jednak se přiznám, že to moc nesleduju. Ale mám pocit, že nějaké produkty podražily (třeba odličovače očí asi o bůra)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi, Catrice True Skin make-up jsme měla a byl báječný, nyní mám ještě zásobu z drogérky a na cestě nový Armani. 😇 Tonikum s AHA mě zajímá, značku bych ráda vyzkoušela, protože mě zajímá. Moc pěkný článek. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Batiste je prostě klasika. :) Dove krémy i deodoranty mají skvělé. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi,
    moc pěkná spotřeba, taky mi to v březnu šlo dobře:-D S tím zmenšováním jsem si toho všimla hlavně u jídla, např. takové pomazánkové máslo neuvěřitelně zhublo na gramáži...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Z tvých spotřebovanců jsem měla snad jen olejíček na vlasy z Avonu, se kterým jsem byla moc spokojena :)

    OdpovědětVymazat