neděle 13. listopadu 2022

Nová DM privátní přírodní značka kosmetiky | no planet B | sprchové gely

 Ahoj, podařilo se mi už otestovat nějaké produkty z uplynulých nákupových článků. Dneska si ukážeme úplně novou privátní značku drogerie DM uvedenou pod názvem no planet B, jenž nám má připomínat, že planetu máme pouze jednu. Pro výrobu své z velké části přírodní kosmetiky využívají upcyklované složky, co by se jinak nevyužily jako plody, co nedorostly do požadované velikosti nebo kúra citrusů. 


Sprchový gel s baby broskvemi a grepovou kůrou
Jako první jsem načla variantu s broskví a grepem, co v tubě voní doslova jako ledový čaj a to je moje gusto. Broskvový ledový čaj absolutně miluju, úplně mě to vystřelilo z trenek jak se říká. Gel je čirý a dobře pění, je tekutější takže vzhledem k balení bacha na zbytečné plýtvání. Samotné balení je už na pohled taky z nějakého recyklátu, no ničemu to nevadí gel z něj jde dobře vymáčknout. Nevšimla jsem si, že by nějak vysušoval avšak vzhledem ke své konzistenci není nijak hydratační. Vůně může občas inklinovat trochu k umělé parfemaci, ale mě to po většinu používání sedlo. Za 55 Kč příjemný sprchový gel, ráda si ho někdy zase koupím. 

Krémový sprchový gel s borůvkami a mandlemi
Druhou volbou je pak borůvka a mandle - na první čuchnutí mi to připomíná nějaký koláč nebo buchtu s takovou tou pudinkovou vrstvou. Sladká těstová vůně ve spolupráci s krémovou konzistencí v praktickém balení. Líbí se mi, že z toho dostanete fakt všechno. Už při prvním umytí je znát i trocha té výživy navíc. Moc se těším na zbytek balení. Tohle se dmku jednou zase moc povedlo. 


Značka už má v nabídce i tuhá a tekutá mýdla nebo třeba vlasovou kosmetiku. Zaregistrovali jste ji už ve vaší drogerii? A co na ní říkáte? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča


11 komentářů:

  1. Tak na tu značku se musím mrknout až budu v DM. Borůvkový sprcháč jsem ještě nikdy neměla. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, když se nad tím zamyslím, tak já vlastně taky ne :-D

      Vymazat
  2. Filozofie značky se mi moc líbí, až bude příště v DM, dám značce šanci alespoň v rámci sprcháčů :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky a navíc je to i funkční! To je win win a tuším, že Hanička Číčulka zrovna zkouší i jejich vlasovku.

      Vymazat
  3. Ahoj, jj zaregistrovala jsem, ale zatím ani nepřičichla, měla bych napravit. Díky moc za prima recenzi. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Zní to zajímavě, ale já mám na sprháče zatím "stop stav", musím trochu likvidovat zásoby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, no povídej mi o tom. Sprcháče jsou moje velká slabina a teď jich mám vážně hodně...

      Vymazat
  5. Tý jo tak tohle se mi docela zalíbilo :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Značku tedy vidím prvně, ale zaujaly mě krásné obaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, to musím uznat. Vizuálně se to moc povedlo na to, že je to privátní značka.

      Vymazat