středa 16. listopadu 2022

Fashion Haul - zase to H&M, první návštěva Primarku, výprodeje v F&F...

 Ahoj, stejně jako běžné nákupy musím doplnit opět i další nákupy oblečení. Docela mě to nakupování letos na podzim vzalo a utrácela jsem až běda... No nebudu si asi vymýšlet nějaké výmluvy, že? Komu to vadí tak to přece číst nebude :-D Navíc teďka skvěle ušetřím, protože díky nataženým vazům dělám z domu. 

Začnu výprodeji v F&F kam jsem původně vůbec nemířila, byla jsem na běžném nákupu v Tescu, ale to "efenefko" je prostě známé cenovou dostupností a docela milostivými velikostmi. Nakonec jsem si ve výprodejovém stojanu vybrala dva nové svetry. První z nich je tenhle khaki kardigan s mělkými kapsami za 199 Kč. Je to takový ten tenčí spíše podzimní svetr nebo pak taky na vrstvení. Cardigany jsou moje slabost už léta a nový jen kvituju, svůj šedý nejoblíbenější už mám vytahaný, hlavně rukávy mám sežmoulaný úplně neskutečně. 
Druhým úlovkem je pruhovaný svetřík s krátkým rukávem, já ho míním nosit místo trička. Samozřejmě to není na letní počasí kdy je venku 25 a víc stupňů, ale takto podzim, jaro, zima bude super. Vzala jsem si ho ve velikosti 36, aby byl víc obepnutý a zatím slouží jak má. Navíc je hrozně příjemný na těle a stál taky jen 199 Kč. 

Pořídila jsem si taky další džíny, bohužel ten poslední Vinted úlovek budu posouvat dál, jsou hrozně nízké a to já prostě nesnesu, hrozně mi to vadí. Nakonec jsem si koupila zase ONLY Carmakoma ač teda tam mě dost štvou s těmi velikostními rozdíly mezi jednotlivými střihy. Vyčíhla jsem je v 50% slevě, kdy vyšly na 750 Kč. 
V rámci výletu do Prahy jsem pak na poslední chvíli skočila do Primarku. Ještě, že tak jinak bych tam nechala šíleně peněz. Koupila jsem si pyžamo s motýlky - Primark má nejlepší pyžama v té levnější cenové kategorii a tenhle tip už mám potřetí. Tenký černý pásek za 55 Kč jsem tam nechat nemohla, žádný pásek jakože do kalhot jinak doma nemám a po internetu se vybírá blbě. Termofor na bolesti břicha se neztratí a za 130 Kč byl skoro zadarmo, navíc takovej příjemně plyšovej. 
Unést jsem se nechala i v sekci spodního prádla, na první pohled mě sice zaujal set poměnkové braletky a kalhotek, ale to bych já stejně nakonec nenosila a navíc ve velikostech S-XXL se ve spodním prádle nevyznám. Čas zkoušení už též nebyl, sáhla jsem na jistotu po pushupce v tmavě modré barvě s kamínky na ramínkách, což byl i důvod koupě. Podobá se takovým těm populárním od Victoria´s Secret. Druhá volba byla trojice obyčejných kalhotek za 180 Kč 3 kusy.
Do H&M jsem se šla původně podívat na cigaretové kalhoty s černobílým vzorem, jenže naživo mi přišly hrozně světlé a takové ne můj styl. Vzala jsem si nakonec černé za 499 Kč a docela mě šokovalo jakou mám v há emku velikost kalhot když vršky mám běžně eLko u nich. No padesátku a tu jsem tam u moc věcí neviděla, přeci jen ještě stále panuje zajetý zvyk mít větší velikosti hlavně na e-shopu. Do oka mi padl i plstěný klobouk za 399 a nemohla jsem ho tam nechat. Měla jsem jeden vyhlídnutý na Vinted, ale vykoupily mi ho ostatní.

Na T-Shocku jsem si nakonfigurovala vlastní "fábiácký" tričko a vybrala si model s raglanovými rukávy a konečně přišlo. Vypadá hrozně prďácky a už se těším až k tomu budu mít i opravený auto (kovářova kobyla hold no) a stálo mě 489 Kč. 

Outfity s novými hadříky: 

A to by bylo pro dnešek zase všechno. Co se vám líbí nejvíc? Dejte mi vědět do komentářů :-)
Sabča





6 komentářů:

  1. Líbí se mi úlovky z FF - svetřík a cadian

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za komentář, no musím uznat, že hlavně ten pruhovaný svetřík nosím imr vére neboli pořád :-D

      Vymazat
  2. V Primarku jsem byla také poprvé, ale vzala jsem jen svíčky, masky a balící papír.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, mě tam hrozně šokovaly ty materiály. Měla jsem málo času a většina věcí, co bych si koupila byla i na omak kus plastu.

      Vymazat

Spotřebováno za Duben 2024