čtvrtek 17. listopadu 2022

Herbal Essences White Grapefruit řada pro objem vlasů

 Ahoj, vítám vás u recenze na další řadu vlasové kosmetiky, jež se mi ocitla doma. Značka Herbal Essence byla založena v roce 1971, kdy měla v portfoliu jediný produkt a to šampon. Později byla koupena konglomerátem Procter & Gamble, pod nějž spadá i dneska. Značka je zařazena ke značkám s certifikátem PETA a výrobně se snaží o maximální šetrnost k přírodě. Taktéž obaly s vyjímkou víčka by měly být recyklované. Produkty pak nemají obsahovat silikony, parabeny a sulfáty. Já již testovala řadu s arganovým olejem či s kokosovým a obě byly poměrně příjemné a pěkně voněly. Znovu jsem si je zatím nekoupila, nicméně nehodnotím je negativně. 

Nejdůležitejším prvkem, na kterém značka staví je antioxidant Histidin. V těle funguje podobně jako superfoods. Obnovuje čistí a chrání vlasy zevnitř, neutralizuje a odstraňuje nahromaděné volné radikály, které způsobují nepěkné vlasy - což je způsobené každodenními faktory, jako je znečištění ovduší, barvení, sluneční záření a dokonce i voda.

Oba produkty mají pronikavou citrusovou parfemaci, šampon je čirý hustý a kondicionér naopak našlehaný krémový. Pamatuju si, když ještě kondicionér měl podobnou lahvičku jako šampon a strašně blbě se to z toho vyklepávalo. Možná to bylo i podnětem pro tyhle obaly, avšak aby byl kondicionér ještě vyšší než už tak vysoký šampon - nevejde se mi to v koupelně do poličky, takže to tam furt musím hemovat. Dalším bodem jest fakt, že při mytí vlasů tímto je mám hrozně suché a přijde mi, že se mi začaly víc cuchat i mi padat. Popravdě nevím zda to mám vůbec dodělávat...Tohle je fakt totální přešlap a ještě za ty peníze, to by mi opět větší službu udělal Balea šampon za dvacku. Kondicionér je relativně ok, ale v poměru k šamponu mi určitě nevyjde. Tomuhle bych se v drogerii vyhla, sáhněte spíš po řadě s arganovým olejem. 

Sabča

8 komentářů:

  1. Škoda - citrusové vůně by mne lákala, ale po tvé recenzi asi riskovat nebudu. Jen tedy kvituji, že kondicionér je v tubě - určiě se s ním lépe pracuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, já si myslela, že by to mohlo ty vlasy fajn vyčistit a odlehčit,ale bohužel no...

      Vymazat
  2. Ahoj Sabčo, mě se líbí ta parfemace, přijde mi dost autentická. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě to zní jako zajímavá kombinace. Já u nich nejvíc miluju vůni asi té arganové řady :-D

      Vymazat
  3. Tuto značku jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. Od značky jsem ještě nic nezkoušela, ale slyšela jsem na ni dost kladných recenzích!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já právě taky. Moje bývalá kolegyně nějakou dobu používala výhradně tuhle značku :-)

      Vymazat
  5. Presne tento šampón som mala asi pred dvomi rokmi. Na moje extrémne mastiace sa vlasy mi vyhovoval. Pre mňa jeden z najlepších šampónov na mastné vlasy.

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024