středa 5. ledna 2022

Spotřebováno #32 za Prosinec 2021

 Ahoj, vítám vás u posledního spotřebována za rok 2021, které bude jak jinak než obsáhlé. Ke konci roku jsem se rozhodla zlikvidovat většinu zbytků a protřídit takové ty věci po nichž moc nesahám. No bez zbytečných dalších keců jdeme na to. 

Souhrnná fotka na začátek, abyste si mohli představit, co všechno vás dneska čeká 👀👀😁

Tělo
Oriflame Scents & Moments - Soft Cuddles pečující sprchový gel
Scents & Moments je řada sprchových gelů a mýdel, která v Oriflame nahradí řadu Discover. Plnohodnotnou recenzi si budete moct přečíst v samostatném článku, kde budu testovat vícero novinek, jež byly představené v katalogu 1/2022. Za mě však je tahle edice krokem dopředu. Hodnotím 10/10.

Dove DermaSpa Summer Revived Body Mouse samoopalovací pěna
Bohužel jedna z mála věcí od Dove, co pro mě absolutně nefungovala. Já jsem většinu roku šíleně až nezdravě bledá, tak jsem chtěla alespoň na to babí léto mít trochu barvu, no tohle ten efekt neudělá a žádný vedlejší jiný benefit to taky nemá. Vyhazuji nedopotřebované, alespoň, že to bylo tehdy v akci. Hodnotím 0/10.

Saloos Bio tělový a masážní olej Antistri 
Tělové oleje jsem si od listopadu oblíbila natolik, že jsem jejich zastoupení v drogerii začala prozkoumávat. Po Bi-oilu, o kterém tu taky dneska uslyšíte, jsem chtěla levnější alternativu. V sekci české přírodní značky Saloos jsem našla olejíčků hned několik. Vzala jsem si tento s citrusovou vůní na strie a jizvy. No už mám doma další variantu a po výplatě si půjdu minimálně pro další jednu. Rozhodně hodnotím 10/10. 

Oriflame Swedish Spa Body Scrub
Jak mě z této řady nadchl olejíček a maska na ruce, tak toto je absolutním protipólem. Bližší recenzi si můžete přečíst v tomto článku. Každopádně ke mě domů už toto ani nepáchne. 0/10
Bi-Oil pečující olej na pokožku 
S tímto produktem se rozjela moje aktuální olejíčková éra. Bi-oil je asi nejznámější olejíček na strie a jizvy vůbec. Cenově to taky pak vypadá tak, že 60 ml stojí 220 Kč v dmku, přičemž olej mi vyšel na nějaké tři týdny ačkoliv jsem ho používala většinou obden, to máme zhruba 10 použití, takže jedno vás stojí 22 Kč. Za mě cena trochu snižuje celkové hodnocení a dávám 8/10. 

Lenor FreshAir Effect Fresh Wind aviváž
Moje oblíbená značka pracích prostředků a aviváže přišla s novou řadou, kdy prádlo má vonět jakoby bylo sušené na čerstvém vzduchu. Já zrovna používám sušičku, ne čerstvý vzduch. No hnedka jak jsem tyhle aviváže zase viděla v akci, tak jsem si dvě koupila. Voní krásně, vydrží vonět i po sušičkovém procesu ještě docela dlouho. Akorát jich vážně používejte méně než normální aviváže, jsou koncentrovanější a taky by se vám to vcelku prodražilo. Hodnotím 10/10. 

Cien Tělové máslo Kokos
Na tohle tělové máslo jsem psala samostatné Sabča zkoušela. Tam také najdete podrobnější recenzi, za mě takto po spotřebování 8/10. Jinak jsem si všimla, že krom kokosu a kakaa mají i mango. 

Oriflame Discover California beach sprchový gel 
A přesně ta nahrazovaná řada je tu dneska zastoupená taky, tyhle sprcháče už neseženete. Já si tento brala v rámci nějaké sady, abych měla poštovné zdarma. Nakonec to bylo takové nenadchne, neurazí. Sprcháč se svěží mýdlovou vůní, ale že bych v tom viděla nějaké tropické ovoce nebo přidanou hodnotu to ne. Nová řada je mnohem lepší. Hodnotím 4/10. 
Skincare

Oriflame Optimals Urban Guard 3D Denní krém 
Denní krém je v plastové tubičce s víčkem, možná bych právě toto víčko udělala odklápěcí a ne šroubovací. Jinak kromě voskového másla a kyseliny hyaluronové tento krém poskytuje i ochranu v podobě SPF 25. Pokud stejně jako já nepoužíváte SPF zvlášť je víc než vhodné mít ho v denním krému. SPF je v podstatě takový váš elixír mládí a rozhodně na něj nezapomeňte. Krém je hodně lehký a rychle se vstřebává, pleť však vyživí dostatečně. Recenze na většinu řady k nahlédnutí zde.

Oriflame Optimals Hydra Radiance Noční krém Light
Krém má lehkou gelovou konzistenci a svěže voní. Mezi účinné látky tu patří například vitamin A z hnědozelených řas a vodní minerály. Celý krém je postavený na technologii Moisture Lock In, díky čemuž se stává ideální jako krém po užití kyseliny hyaluronové. Dle klinických testů by měl obnovovat hydrataci pleti. Bez slevy ho seženete kolem tří set korun, ale teď zrovna byl v akci téměř za půlku. Za sebe mohu říct, že typ pleti bych spíše určila jako normální až smíšenou, na suchou pleť by light opravdu nestačilo. Krém je příjemný, rychle se vstřebává a pěkně hydratuje. Konzistenčně mi víc seděl Urban Guard noční krém, ten je takový sametový oproti tomuto s klasickou gelovou konzistencí. Spotřebujete ho hrozně málo, takže 50ml balení vám vydrží minimálně čtvrt roku při každodenním mazáním. Hodnotím 7/10

Oriflame Love Nature Energiszing Cleanser
Oriflame Love Nature Purifying Toner
Na oba tyto produkty najdete recenzi v tomto Sabča zkoušela. Nicméně znovu si ani jeden z produktů pořizovat nebudu.
Balea Gel na holení Swet Clementine 
Vánoční limitovaná edice gelů na holení s vůní vanilkového květu a klementýnky je stejně dobrá jako kterékoliv holící gely. Cenově nejdostupnější fungující produkt tohoto typu, akorát mě letos zklamala tak změna balení. I tak u nich zůstanu, tak malé holící gely, co by se mi vešly dobře do poličky už totiž mají až v 20 km minimálně vzdáleném Rossmannu. Hodnotím 9/10.

Nivea MEN Sensitive 3v1 sprchové gel na tělo, vlasy a obličej
Něco z koutku mého přítele. Přítel je typickej chlap, kterej by nejradši všechno měl v jedný láhvi a stačilo by mu to tak. Kupuju proto alespoň sprcháče, co tolika nevysušují jako Nivea nebo Dove. Tenhle už máme ozkoušený. 10/10

Palmolive Gourmet Berry Delight sprchové máslo
Pokud chcete něco, co je krémové a ovocné zároveň pal rozhodně tenhle sprcháč od Palmolive. Seženete ho kolem 40 Kč, voní jako bonbony a vůbec nevysušuje. Jenom jak má velký otvor, tak je docela rychle spotřebovaný. Já si ho určitě koupím znovu ať už přímo tento nebo ten kokosový či jahodový. Za mě další 10/10 produkt.

Balea sprej proti elektrizovaní vlasů
Nepochybně by toto byl bezva pomocník, kdyby ovšem fungoval. Nejen, že to nefunguje ani při aktivaci fénem, ale ještě to totálně slepí vlasy hůř než sebehorší lak na vlasy. Tohle už se mnou putuje asi tři roky a furt je to téměř plné. Adios amigos 0/10.
Svíčky a interiérové vůně

Bartek Candles Warm Evening Hot Tea 
Svíčku s vůní horkého čaje . skořicová teplá nakyslá vůně jsem dostala od kamarádky k svátku. Voněla hezky docela i výrazně. Mám tyhle teplé vůně na podzim a zimu ráda. Hodnotím 8/10.

AirWick Pure Třešnový květ osvěžovač vzduchu
Jeden z osvěžovačů, co mě nedusí, nesmrdí lacině a vydrží dlouho. Vůně třešňového květu je tady taková hodně svěží, nedělá to takový ten dusivý oblak. Já bych si ho klidně koupila znovu, ale tchýně teď udělala zásobu od Braitu. Hodnotím 10/10.

Tříbarevná svíčka višeň a vanilka 
Popravdě absolutně si nevybavuju od jaké firmy svíčka je. Koupila jsem jí ve večerce spolu ještě s jednou, každý stála 55 Kč a měla takové tři barevné vrstvy. Vyhořela hrozně rychle, ale jinak jí nemám, co bych vytkla. Hodnotím 7/10. 
Aquafresh Whitening zubní pasta
Když si mám sama kupovat nějakou prostě obyč pastu, tak většinou sáhnu po Signal nebo Aquafresh. Na Signal mě naučila mamka a na Aquafresh babička Hana. Chuťově mi prostě vyhovují a navíc Aquafresh má i takové ty pasty v tubě, ty jsou úplně nejlepší. Už vůbec nevím kolik stála, ale kupovala jsem jí ve Vrdech v tom velkém nákupáku u školy, kde mají právě i ten mega výběr sprcháčů. No vlastně všeho a hrozně mě uspokojuje, jak tam mají všechno srovnnané. 10/10

Jamieson Probiotic kapsle
Tyhle kapsličky s probiotiky jsem dostala od pána, který v mé bývalé práci dělal dealera této značce a vždycky když potřeboval potvrdit papíry, tak nám právě něco dovezl. Hrozně jsem si od nich oblíbila ty chewable vitamíny. Toto bylo v klasických kapslích - úplně je nevyhledávám, ale probiotika se prostě hodí. 7/10

Borjois Konturovací paletka
Tahle záležitost je naprostý průšvih. Je to hrozně suché, špatně pigmentované a špatně se s tím pracuje. Mám doma ještě jinou konturovací paletku a používám tím pádem jenom tu. Na co se mučit s něčím, co zkrátka nedělá to co má. 2/10 za design. 

Oriflame Eleo olejíček na vlasy s výtažkem z růží
Tohle je další produkt, co už byl vyřazen z nabídky. Celá Eleo řada dostala nový kabátek a jsou tam právě i nové produkty, co mě teda moc neseděly. No tento olejíček jsem dostala od mé teamleaderky Lenky, resp. vyhrála v jedné z jejich loterií. Voněl moc hezky, vlasy vám vyživil, ale ne vyloženě zamastil. Klidně bych si ho bývala koupila znovu, tak se porozhlédnu zda má jen nový přebal nebo se nedá sehnat. Hodnotím 7/10. 

Maybelline New York Lash Lift řasenka
Zezačátku jsem si s ní vůbec nevěděla rady, jde dost špatně odličovat. Tohle je ta řasenka, kde fakt musíte mít dobrý dvoufázový odličovač na oči, micelární vodou ani omylem. Nejdřív mi to ani nedělalo úplně hezké řasy, ale pak když to trošku vyschlo bylo to lepší. Nakonec teda nebyla tak hrozná, jak se mi zezačátku zdála být. No v drogerii seženete určitě lepší. Hodnotím 6/10. 

Splat malinová zubní pasta
Chuťově to byl vcelku nezvyk, pasta je zezačátku docela sladká a pak se změní v lehce mentolovou. Byla z bělící sady, ale žádný efekt jsem neviděla. Tuhle bych si znovu už určitě nekoupila, ta Blackwood byla rozhodně lepší a efektivnější. Hodnotím 4/10. 
Masky

Beauty Recipe Pomegranate plátýnková maska z Pepca
Druhá plátýnková maska z Pepca, ze stejné edice jako jsem tu měla minule. Stejně jako s tou minulou jsem byla spokojená i s touto. No akorát tam měly tu masku poslední, tak třeba je tam zase budou mít až tam někdy pojedu. Na Pepco je jedna z dražších, stojí 55 Kč. 7/10

Balea Plátýnková maska Be Fantastic s žirafím potiskem 
Ano, koupila jsem si to, protože roztomilý balení a ve finále to bylo k ničemu a byla jsem na sebe naštvaná. Balea masky už si prostě kupovat nebudu, odmítám promrhávat peníze na něco, co nic nedělá, nedrží to na obličeji, plátýnko je jak nějaký tenký hrubý hadr a kolikrát mi to podráždí pleť. 3/10

Garnier Noční maska s výtažkem z chrpy
Tahle byla naopak super, z Garnier masek patří do mé TOP 3 a pokud máte pocit, že vaší pleti chybí hydratace, že vás pne, tak bude super. Obecně Garnier masky jsou mezi sebou podobné, protože mají úplně stejný základ. Za mě 10/10.

Oriflame Love Nature Kiwi Patches plátky na obličej
Další novinka Oriflamu a další za mě ano, o kterém se dozvíte brzo víc.
Pomocníci
Linteo Baby Dětské vlhčené ubrousky s aloe vera
Vlhčené ubrousky používám na setření opadaných stínů nebo otření rukou od makeupu - aplikuju makeup rukama. Případně když se něco vylije nebo se opatlám od něčeho. Takže na to poslouží téměř jakékoliv. Tyhle jsem nakoupila mě i přítelovi na dílnu, když jsem dělala zásobu kapesníků. 

Linteo odličovací tamponky
Tenhle měsíc jsem toho měla veľa tudíž jsem musela sáhnout i po tamponcích, co šli sehnat v okolí. Pokud zrovna nejedu do Lidlu nebo do dmka, tak proste nemám, kde je jinde koupit. Tyhle jsem kupovala v třemošnické drogerii a byly docela fajn na malé tamponky. Samozřejmě s menšími to déle trvá a spotřebujete jich víc. Jinak stály asi 26 korun. 

Gabriella Salvete odličovací tamponky
Ty jsem sehnala pro změnu na Vivantisu, kde jsem objednávala. Taky byly v pohodě, ale spíš do budoucna budu malý používat na nehty a velký si budu kupovat do zásoby, je to pro mě komfortnější.

Cien Maxi odličovací tampony
No a o těchto velkých celou dobu mluvím. Kupuju buď tyto nebo Ebelin dle toho, kam se dostanu během měsíce. 


No a to by pro rok 2021 bylo ze spotřebovaných produktů úplně všechno.

Sabča










12 komentářů:

  1. Já si vždycky říkám, jak to stíháte spotřebovat :-D Nechápu! Ten osvěžovač vzduchu mám ráda a masky na obličej taky miluji :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já bych občas byla ráda kdyby to bylo naopak :-D Peněženka by se určitě nezlobila, no mě baví zkoušet nové produkty. Ale neboj taky mám kategorie, kde to vázne, třeba takové voňavky s těma bych ráda pohnula. Děkuji za komentář a měj se fajn!

      Vymazat
  2. Teda, málo toho opravdu není! :D Zaujaly mě ty masky na obličej, zkoušela jsem od Garnier s černým uhlím a zeleným čajem a ta taky dobrý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, poslední dobou mi to málo nějak nejde, i když leden zatím vypadá nadějně :-D Já na Garnier masky nedám dopustit, vracím se k ním již řadu let.

      Vymazat
  3. Sabi, pořádná spotřeba :). Já z toho všeho měla jen tu řasenku a celkem se s tebou shodnu v hodnocení. Od Linteo jsem měla odličovací tampony v nějakém jiném balení, ale nadšená jsem z nich nebyla, takže už jsem po žádných dalších od této značky nesáhla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, děkuji ti v první řadě za komentář. V lednu to zas bude o něco slabší mám tu hafo větších balení, co mi dají na chvilku zabrat. Já Linteo beru jen není-li zbytí. Nechce se mi jen kvůli tamponkům jet 12 km do krámu.

      Vymazat
  4. Ahoj Sabi,
    moc pěkná spotřeba:-) Nový gel od Oriflame vypadá dobře, ale já mám takovou zásobu sprchových gelů, že i mně to vydrží ještě několik měsíců:-) S Dove samoopalováky nemám žádnou zkušenost, ale mě celkově špatně chytají. Znám Bioil, ale tělový olej od Saloosu nemám žádný vyzkoušený. Na tu Swedish Spa kosmetiku jsem tedy zvědavá, mám doma krém, peeling a masku na ruce. Ještě jsem to ale nezkoušela. Kokosové máslo Cien mě vůbec neláká, nemám ráda kokos. Lenor aviváž jsem měla a byla jsem spokojená. Z těch pleťových produktů Oriflame znám jen ten čistící gel, který mi přišel průměrný. U nás naštěstí Rossmann je, takže já si gel naposledy pořídila tam. Z té limitky s mandarinkou mám doma ale tekuté mýdlo. Tu řasenku od Maybelline zrovna používám. Taky jsem musela počkat, až vyschne, aby i sedla. odličovat mi jde ale dobře, momentálně na ni používám micelárku od Mixy. Balea masky si už nesmím kupovat. Mají sice krásný obal, ale jinak mi moc nesedí. Tvoje nadšení pro Garnier plátýnkové masky moc nesdílím, za mě jsou prostě průměrné a vlastně i docela drahé. Naše Pepco v nabídce žádné plátýnkové masky nemá, ale ta cena je tedy dost vysoká, takže mi to až tak nevadí...
    Uff, zase mám pěkně dlouhý komentář:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, děkuji ti za komentář. Já nemít ho v novinkovém balíčku, tak by mi to taky nijak nervalo rodidla. Sprcháčů tu mám teď poměrně dost na další dva měsíce. Pro mě Dove byla samoopalováková premiéra, no nakonec skončila fiaskem. Oriflame mě spíš nadchl až v katalogu, co teprve bude mají spoustu hezkých valentýnských věcí a nových produktů či lepších produktů v akci. Asi si budu brát z té čokoládové edice rtěnku a lak na nehty, z NovAge čistící olej na obličej a možná pinzetu.

      Vymazat
  5. To Cien tělové máslo je super, navíc se mi líbí ta dóza, kterou jde vpak následně použít, stejně jako to sklo od těch třívrstvých svíček. Většinou pak roztavím zbytky vosků, přídám nějaké příjemnou vůni a zaliju tím knot a mám z toho další svíčku :D
    Ten Palmovie sprcháč jsem ještě neviděla, ale mrknu po něm. Poslední příchuť, co jsem měla (tuším kokos), voněl nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, naprosto souhlasím. Já už to teďka schraňovat teda přestala máme plné dva regály ve sklepě prázdných sklenic a spoustu plných s různými kompoty, okurkami, džemy.
      Já ho teďka viděla i u nás ve večerce, ale udržela jsem se a nevzala ho!

      Vymazat
  6. Páni, to je věcí! :)

    Já miluju masky, takže ty mě zaujaly nejvíc... Neměla jsem tušení, že se masky na obličej dají sehnat i v Pepcu! :D

    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za komentář. Jo, podle mě na to, že jsou z Pepca, tak jsou i lepší než některé z drogerie. Doporučuji!

      Vymazat