středa 19. ledna 2022

Sabča zkoušela: Revolution x Petra XOXO paletka

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. V prosinci jsem si pořídila a celkově mi přibylo hned několik paletek očních stínů. Rozhodla jsem se je vyzkoušet, jak se mi s nimi bude pracovat a první na paškál přišla tahle Petra paletka.

Předtím už jsem dvakrát měla Petry první paletku ve spolupráci s Revolutionem a byla to moje vůbec nejoblíbenější. Rozhodla jsem se proto, že zkusím i tu, co vydala jako druhou, abych doma měla i jiný barvičky. Mám sklony tíhnout k hnědým nebo šedým nenápadným líčením, prostě v tomhle mám takovou tu pomyslnou komfortní zónu. Nehledě na to, že jsem se letos skoro nemalovala. A když už tak pořád těmi samými stíny dokola. 
Proto není divu, že první líčení s touto paletkou, které jsem vynesla bylo šedo-stříbrné. Konkrétně jsem nanesla na celé oční víčko NYC, vytvarovala líčení Purr Purr a poťupkala And I Oop. Přesně tyhle stíny mě poprvé přiměly o celé paletce uvažovat šedo-stříbrný stíny mi doma fakt chyběly.
Nejodvážnější do čeho jsem se zatím pustila bylo modro-oranžové líčení. Původně jsem udělala klasiku modré s odstíny Maldives a Brela Beach, ale přišlo mi že tomu něco chybí, tak jsem udělala spodní linku odstínem Copycat a ještě udělala kontrast ve vnitřním koutku. Na horní část jsem dala And I Oop a dolů Real Tea.
Další líčení už jsem ladily přímo k věcem, co jsem si plánovala brán na sebe, takže žádná divočina. Tohle jsem vynesla k mamce na Vánoce - jedná se o Great Love, doplněné o Sponzored.

Další den jsem myslela, že z barev 24/7, Highly Rated a Clickbait vznikne něco zajímavějšího než vidíte na fotce, ale nakonec mi to ani moc nevadilo, jak to dopadlo. Na Štědrý den jsem chtěla být především v pohodlí. 

Poslední a nejméně nápadné líčení, co jsem dosud vyzkoušela se skládá z Macaroon a Sponzored. Všechny stíny jsou moc hezky pigmentované a máslové zatím, takže se s nimi pracuje fakt jedna radost. Opadávají pod oči, ale já si oči maluju jako první, takže mi to až tak nevadí. Za ty peníze je tam hodně barev, takže člověk může najít, co mu vyhovuje a případně do toho později zainvestovat. No pokud se nelíčíte denně myslím, že je paletka úplně dostačující jako takový základní kámen. Paletka se na počátku prodávala za 419 Kč, ale teď už jí běžně seženete kolem 300-350 Kč.

Jestli za to paletka stojí? Za mě rozhodně ano a za ty peníze stěží najdete jí podobnou.

Sabča







3 komentáře:

  1. Já používám při líčení vlastně jen odstíny šedé (moje jediná paletka má přesně 4 barvy :D) a taky si říkám, že bych měla z téhle své zajeté rutiny vykročit. Ale rozhodně to nebude takhle velká paletka - tolik barev bych snad ani neuměla použít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, to je škoda myslím, že by ti určitě slušely i jiné tóny. Nezkoušela jsi třeba alespoň nějaké hnědé?

      Vymazat
  2. Paletku jsem kupovala sestře, taky ji celkem používá. S první jsem se líčila i já, s touto už ne. Ale ta první nebyla špatná. Každopádně já se stíny zase tolik nelíčím, takže mám doma dvě paletky spíš neutrálních stínů, a s tím si vystačím. Tato druhá paletka je krásná na pohled, ale já bych ji bohužel nevyužila...

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat