neděle 2. ledna 2022

Co jsem dostala k Vánocům 2021 ?

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku, kde bych vám ráda ukázala, co jsem letos dostala k Vánocům. Pro mě tenhle rok byl prvním, kdy jsem si celý rok už vydělávala, takže jsem některým mým blízkým mohla konečně pořídit lepší dárky než obvykle. Tímhle bych zároveň chtěla poděkovat všem ať už za dárky, tak za přání k Vánocům. 

Všichni makeup nadšenci asi ví, že byla na Sephoře 50% sleva na Urban decay, což v podstatě znamená, že za cenu paletky máte dvě. Já jsem dostala Naked Wild West paletku a ještě Born to run. Doma už mám šestiletou Naked tu úplně první, ale už spíš jako z nostalgie. Kdysi jsem jí dostala a od té doby jsem se sama nedokopala investovat tolik do paletky očních stínů. O to radši za tyhle dvě jsem, těším se, že zase vyzkouším něco od UD. Wild West je paletka půl na půl studených i teplých odstínů hnědých a zelených. Teplé hnědé to je moje a dost často je právě doplňuji o tyrkysovou či smaragdovou zelenou. Born to run je pak moje první nenakedková paletka od této značky. Obsahuje především teplé odstíny, ale tentokrát více barev. Na obě paletky plánuji samostatné články až je pořádně otestuju. 
Od kolegyň v práce jsem také dostala dárečky, já pro ně měla Avon sady sprcháče a tekutého mýdla.Od Zuzky jsem dostala jmelí a karamelovou svíčku od značky Glade. Karamelový svíčky jsou super, ta určitě bodne. No a od Ivy tu mám svíčku z včelího vosku, olejíček do aromalampy a zápich v podobě perníčku. Zápich si schovám do baráčku, ale olejíček do aromalampy asi rovnou vyzkouším. Děkuju holky! 
U mamky jsem slavila Vánoce jako první, abychom se všichni sešli resp. já s přítelem, mamka s přítelem a ségra. Dostala jsem béžovou podprsenku od české značky spodního prádla Gina, o kterou jsem Ježíškovi sama psala. S mamkou jsem si tam na podzim ke svátku vybrala černou podobnou a od té doby jí nosím furt. Dále jsem dostala sonický kartáček na obličej Eta Fenité, takže ano rozjedu teď tu skincare ještě víc a zkusím něco nového. Z řad kosmetiky tu pak mám od mamky kazetu Dove v parfemaci zeleného čaje, matchy a tuším, že nějakého třešňového květu? Mamka mi ještě dala i intimní mycí olej od aromaterapeutické značky Karel Hádek, kde ségře, když byla malá kupovala věci na atopický ekzém. Od ségry jsem pak dostala kazetu s vlasovou péči Elseve Dream long, kde je šampon, kondicionér a ještě nějaká bezoplachová péče. Na závěr tu mám ponožky s dárečkama a v obálce pak 4 lístky do kina. Ty se nám budou hodit, chceme s přítelem vidět nového Spidermana, tak jsem rovnou rezervovala místa. Akorát Eternals a Klan Gucci jsme tak nějak prokaučovali. Mamka mi ještě domů sbalila víno a čokoládu, víno jsme si v podstatě vyměnily láhev za láhev, tak alespoň každá zase ochutnáme něco nového. 
Největší dárek, co jsem dostala byl od přítele a to oprava shnilých prahů u Bobinky s čímž jsme jí už pořídili. 
Od tchýně jsem dostala krepové povlečení, o to jsem Ježíškovi psala, protože už máme "letní" čti povlečení, co není mikroplyšové jenom jedno, takže jsme si půjčovaly její. Ještě nám přivezla i něco z výletu do Ikea a to kovový brčka (dělám si takovou sadu na míchání drinků už mám shaker, chladící kýbl na víno) a váleček na chlupy, protože máme doma pejska a já mám na dílně kočičku. Také jsem dostala bezdrátový sluchátka neb ty minulé jsem ztratila. No a od švagra jsme s přítelem dostaly hrnečky s vánočními motivy do baráčku. 
Od přítele babičky jsem dostala/vybrala si k Vánocům koženkovou bundu Camaieu. Moje už mi dosloužila, přeci jen narvat se s XL do XS je docela natěsno. Hlavně mi byla natěsno přes ruce a já koženkovou bundu od jara do podzimu nosím prakticky nonstop. Tentokrát jsem místo křiváku sáhla po rovné, abych to obměnila. Od přítele jsem mimo opravy prahů dostala ještě dvě trička z H&M s motivem ACDC a Wonder Woman. Vybrala jsem si je sama, stejně jako podprsenku a kalhotky, které vám tu dnes neukážu a tak přítel navrhl, že mi to zaplatí k Vánocům. Alespoň nebude muset nic shánět a já trochu obnovím můj téměř černočerný tričkový arzenál. 
Posledním dárkem od přítele jsou lyžařské kalhoty Northfinder. Jsem hrozná zmrzlina, takže dostat mě v zimě někam pěšky nedejbože na výlet nebo výšlap bylo dosud nemožné. Já totiž odmítám dát peníze za věc, co využiju jenom občas. Lyžařské kalhoty jsme objednávaly během černého pátku, takže vyšly na krásných 1100 Kč a jsou vážně super. Nejsou tak tlustý jako většina lyžařských kalhot, takže budou super na výšlapy a jsou z fakt příjemného materiálu. 
U přítele druhé babičky a tety jsme dostaly poukázku do Ikey, ta se bude hodit na komodu, abychom v pokoji trochu zredukovaly povalující se věci. Zároveň jí pak využijeme v domečku do technické místnosti nebo do koupelny podle toho jakou seženeme. Od babičky jsme pak každý dostaly korunu a kosmetickou sadu. Já dostala tuhle od Avon s micelární vodou, řasenkou a tužkou na oči. 
Od táty s rodinou jsem si primárně přála tuhle sadu talířů Villa d'Este, která nebude úplně šálkem/talířem pro každého, ale mě se moc líbí. Jedná se o italské kameninové talíře, sadu 18 kusů, celkem tedy 6 sad obsahujících mělký, hluboký a dezertní talíř. Každá sada je v jiné barvě, ale my plánujeme kuchyň v kombinaci šedé a dřeva, takže to nebude žádná velká pěst na oko. Úplně vidím jak nádherně na tom budou vypadat třeba těstoviny, salát nebo jakékoliv jiné jídlo. 
Od tety se strejdou jsme dostaly tenhle krásný srdíčkový snídaňový set misek a malých hrnečků. Misky jsme zatím ještě nedostaly, takže ty se budou určitě hodit. Já navíc snídám právě cereálie s mlékem, takže už se těším až v nich budu snídat v budoucím doma. 

Od tety jsem dostala Lelosi legíny v tomhle bláznivém modro-růžovém potisku. Já jsem je párkrát zvažovala, ale bylo mi za ně líto dát tolik korun. No jsou hrozně pohodlný a na výšlapy ať už samotné nebo jako podvlíkačky budou super a nebo taky na ten můj spinning. Od babičky Hany jsem dostala (vybrala si) džíny Only Carmakoma v modré barvě. Já jsem na kalhoty prostě ras, jak si je nerada kupuju vždycky mám doma tak dvoje, co nosím furt dokud se nerozpadnou, což při té intenzitě je třeba rok, někdy i jenom půl roku než se prodřou stehna. Taky jsem potřebovala nový černý kardigan. Můj minulý už dosloužil a byl celý prodřený a žmolkatý. Tenhle je od značky Camaieu a má na rukávech ozdobné knoflíky + má kapsy. 
Od tátovi rodiny jsem pak ještě dostala tuhle obrovskou shopper kabelku Desigual v červené barvě. No je nádherná, žádnou takto bláznivou kabelku nemám, ale na ozvláštnění mých černých outfitů bude to pravé ořechové. Navíc se toho do ní vejde požehnaně, takže by se do toho člověk i sbalil někam na víkend. Od ségry jsem dostala antiperspirant Nivea Fresh Rose touch, ty mám ráda, ale tenhle jsem ještě neměla. Jsem zvědavá jak bude vonět. No a ještě od tety jsme s přítelem dostaly poukázku na nějaký ten odpočinek nebo kus žvance do Hotelu Jezerka. 

Teď jenom doufám, že jsem nic nevynechala a na nic nezapomněla. Děkuju všem za moc hezký dárky, to jsem si ani nezasloužila. A taky děkuju, že jste byli součástí mých Vánoc.

A co jste dostali vy moji čtenáři? Napište mi do komentářů ! 

Sabča 












13 komentářů:

  1. Spousta hezkých dárků - měli jste bohaté Vánoce. Ta kabel(k)a bude k černému outfitu fakt super, líbí se mi barva džínů (mám to podobně - mám jedny černé a jedny modré a nové si kupuju ve chvíli, kdy ty staré beru na chalupu na dotrhání).
    Hezký den
    P.S. Chválím změnu, díky které máš i tlačítko na sledování - hned jsem si tě přidala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, děkuji za komentář. Máš pravdu letos to byly hodně bohaté Vánoce. Co jsem tak koukala, tak i u ostatních, jako bychom si tím všichni chtěli vynahradit ten náročný rok. Kabelku mám zrovna v práci spolu s tím černým kardiganem, bílou košilí a novýma koženkovýma kalhotama, co budou v dalších nákupech. Musím říct, že se mi ten outfit líbí a cítím se v něm po dlouhé době fakt dobře. Jo, no děkuju snažila jsem se to právě udělat přehlednější.

      Vymazat
  2. Panejo, to jsou skvělé dárky. Já dostala paletku se stíny, ale bohužel...líčit se s tím neumím, musím se to nejdřív naučit :-D A Lelosi mám doma... celkem sbírka a nemůžu si je vynachválit! :-) A je moc hezké, že ti přítel nadělil dárek pro Bobinku. Já jsem letos taky spokojená. Dostala jsem knihy, poukazy, parfém.. no, jsem fakt šťastná :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, z toho si nic nedělej já zase neumím trhat obočí, za jedno u toho vždycky strašně slzím, přijde mi, že to trvá dlouho, a proto to vždycky odkládám co to jde. No já už koukala na stránky a jako vybrala bych si tam, ne že ne :-D Děkuji za komentář !

      Vymazat
  3. se divím, že se to pod ten stromek vešlo :-P ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucy, no já mám Vánoce u mamky, přítele, babičky, babičky, babičky, takže to opravdu nebyl problém. Jsme početná rodina :-D spíš je to horší, že člověk si řekne, jak Vánoce bude řešit předem, ale každý měsíc kupuje 3-5 dárků i tak ke svátkům a narozkám.

      Vymazat
  4. Ahoj Sabi,
    dostala jsi spoustu krásných dárků a všechny sis rozhodně zasloužila. Taky jsem nakupovala Urban Decay:-) Myslím si, že kabelku a oblečení rozhodně užiješ. Jsem zvědavá na novou kosmetiku a tvé recenze. Já jsem taky připravila články o vánočních dárcích, budou celkem tři - kosmetika, knihy a oblečení a doplňky. Vyjdou v průběhu tohoto týdne:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko,
      to si piš, ještě mám v plánu rozšířit portfolio halenek, pořídit nějaký hezký kraťasy a sukni a už budu až do léta mít vše, tam nějaká tílka a na příští zimu bundu a kabát. Tak to už se těším až si články přečtu u ranní kávy. Měj se fajn!

      Vymazat
  5. Waaa tak to je kopa krásnych darčekov. Takú poukážku do Ikea by som hneď brala. Skvelý typ na darček. Mojím takým typickým darčekom je kopa kozmetiky, pretože ma veľmi baví skúšať niečo nové, ale čo som nečakala boli nové tenisky a čakrová sviečka. To ma moc potešilo

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alex,
      děkuji za komentář. U mě to letos fakt vyhrávalo na plný čáře to oblečení, kosmetiku tu si sama dopřeju, ale na oblečení občas až nesmyslně šetřím. Musím se to odnaučit přeci jen mi nakonec vždycky ty lepší kousky déle vydrží a víc je unosím.

      Měj se krásně!

      Vymazat
  6. Ten snídaňový set je roztomilost naprostá. :D A paletky .. mm bože jak já bych jednu chtěla, ale tak odmítám dávat tolik peněz za stíny. :D Určitě s nimi udělej nějaký look a nafoť! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju za komentář :-) no to je přesně můj případ, za plnou cenu bych kolem toho chodila ještě xy let a radši bych si koupila levnější Barry M nebo Revolution, ale když jsem se dozvěděla, že tu Urban Decay končí.... Mám to v plánu neboj :-D

      Vymazat
  7. To je dárečků! :)

    Ach, ty paletky Urban Decay vypadají skvěle. UD je skvělá značka!

    Ela

    OdpovědětVymazat