středa 12. ledna 2022

Sabča zkoušela: Oriflame novinky - nové sprcháče, sypký pudr a kiwi plátky na pleť

 Ahoj, vítám vás u nové kosmetické recenze. Dnes se zaměříme na novinky švédské značky Oriflame, která v prvním katalogu pro přelom roku 2021 a 2022 představila mimojiné tyto tři typy nových produktů. Řadu mýdel a sprchových gelů Discover nahradila řada Scents & Moments. Sortiment plátýnkových masek podřady Love Nature se rozšíří o teď poměrně trendy plátky ovoce a to konkrétně hydratační v podobě kiwi. No a na závěr i něco z dekorativní kosmetiky z podřady The ONE - sypký pudr. 



Scents & Moments Soft Cuddles pečující sprchový gel

Letitou řadu Discover nahradila tato nová a za mě je to jeden z kroků kupředu. Řada Scents & Moments zatím obsahuje vůni mandlových květů, levandule, grepů a oceánu. Již během následujícího katalogu přibude další parfemace. Já v rámci novinkového balíčku tu mám právě onen čistý mandlový květ. Pochválit je musím počínaje minimalistické, designově moc hezké balení průhledné láhve s fotkou, ingrediencí obsáhlou v gelu a černým víčkem. Obsah není o nic horší než samo balení, gel krásně pení a nevysušuje, konzistenčně mi dost připomíná o něco dražší sprcháče značky Kneipp. Vůně mandlových květů je opravdu jedna z takových těch vůní čistoty a zároveň člověka tak nějak "obejme". Za mě tohle je jedno velký ano pro Oriflame a mám v plánu si pořídit ten grepový, případně ten, co bude představený v následujícím katalogu. Hodnotím 10/10.

Love Nature Skin Hydrating Kiwi Patches

Zprvu jsem z představy nějakých jakoby náplastí na pleť nebyla nijak nadšená. Přeci jen vyjdou aktuálně kolem stokoruny a to je ještě víc než plátýnkové masky Love Nature, které vám však pokryjí celý obličej. Balení obsahuje osm náplastí, kterými v pohodě pokryjete celý obličej, případně si je můžete rozdělit díky znovu uzavíratelnému balení na více použití. Klidně půjdou použít jen na suchá místa nebo jako masky pod oči. Hydratují neméně dobře jako jiné Love Nature plátýnkové masky, takže ano je to Sabča aproved.Pořád mám ráda ty původní, no tyto mě též mile překvapily. Hodnotím 7/10. 

The ONE Sypký pudr Makeup-Pro

Na závěr si dáme produkt z dekorativní kosmetiky, z těchto řad tu mám pro mě úplně nový typ produktu - sypký pudr. Hned na začátek můžu říct, že tohle není nic pro mě. Tohle testování by bylo lepší pro někoho, kdo má porovnání s jinými sypkými pudry. No mě pudr dělal takový dost těžký efekt, až takové hrudky na pleti, obzvláště pak v oblasti pod očima, kde jsem se ho snažila využít na baking. Tenhle produkt hodnotím 3/10 z čehož jeden je za jemné namletí a další dva jsou za nápad. 

Tolik k nejnovějším produktům Oriflame, pokud byste měly o některý z nich zájem můžete je zakoupit zde>>> https://cz.oriflame.com/Home?returnUrl=%252fmypages&store=sabinanovakova 

Sabča


4 komentáře:

  1. Já jsem těm sypkým pudrům taky pořád nepřišla na chuť. Jednu dobu to všichni propagovali jako úplný zázrak, tak jsem si jeden pořídila, ale přišlo mi, že to dělá akorát bordel a žádný wau efekt na obličeji se tedy nedostavil. Takže já zůstávám u klasických tuhých. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já pudry nepoužívám vůbec, takže pro mne by to nebylo. Dobře zní recenze sprcháčů, ale těch mám zásoby, takže si zatím nechám zajít chuť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, děkuji za komentář. Já teď zjistila, že ty moje Palmolive mají u nás ve večerce, tak zatím úspěšně odolávám :-D Sprcháče jsou prostě moje totální slabina

      Vymazat