neděle 2. května 2021

Spotřebováno #24 za Duben 2021

 Ahoj, vítám vás u již tradičního článku, takto na konci měsíce, kterým nemůže být nic jiného než spotřebováno. 

Toni & Guy: Damage Repair 
Na poměrně vysokou cenu se vůbec nekonal žádný zázrak. Průměrný šampon a kondicionér ještě průměrnější. Na to, že se má jednat o produkty na zničené vlasy mi to přijde málo vyživující. Znovu už bych si to určitě nekoupila.

Loreál Paris Préférence 74 Dublin
Tradiční krabička v každém spotřebovánu, bez ní by to snad nebylo ono. Moje už tak rok používaná barva. Pokud byste o ní chtěli vědět víc doporučuji můj článek o barvách z drogerie.

Dove Volume Lift šampon
Příjemný drogérkový šampon cenově kolem 60 Kč, hezky voní, vlasy krásně vyživuje a zároveň nezatěžuje. Byla jsem s ním nadmíru spokojená. Dostala jsem ho od mamky, ale sama bych si ho klidně pořídila.

Dove Intensive Repair kondicionér 
Nenašla jsem kondicionér v rámci Volume Lift řady, a tak jsem sáhla po tomto při běžném nákupu v drogerii dm. Příjemný a s výše zmíněným šamponem fungoval. Rozhodně ráda koupím znovu.
Dove Purely pampering kokos a jasmín 
Tenhle sprcháč jsem si kupovala jako nouzovku ve večerce a musím bohužel poznamenat, že to vůbec nebylo ono. Jako by vůbec nešlo o Dove sprchový krém. Každopádně jsem ho dopotřebovala, ale bylo ho potřeba trochu víc než jsem zvyklá. 

Dove Nourishing Secrets Invigorating sprchový krém
Moje vůbec nejoblíbenější parfemace v rámci značky Dove. Absolutně nedokážu najít nic, co by bylo tak super, ale ne v každé drogerii tuhle mají. Jinak je dostupné i tělový mlíčko nebo krém na ruce. No skvěle pění, nevysušuje a nádherně voní. 

Oriflame Love Nature Hair & Body oil s mandlovým olejem
Pouze deckový tělový a vlasový olej, dá se sehnat za zhruba 100 Kč, záleží katalog od katalogu. Voní jako dětský olejíček a i vlastnostmi ho dost připomíná. Já jsem ho používala pouze na tělo a co se hydratace týče přišlo mi to spíš slabší. 

AvonWorks Stretchmarks Lotion 
Mělo by se jednat o lehký krém, který pomáhá proti striím. Lehký byl dle mého názoru až moc pokožku ani nevyživil ani nic. Naprosto zbytečný produkt.

Balea Rasier gel 
Klasický holící gel ze stále nabídky Balea za 40 Kč. Za ty peníze je to úplně zadarmo a funguje, jak by měl. Kupuju pořád dokola! Hodně napění, hezky svěže voní a na léto úplně ideální. 

Organic Shop Cleansing Body Peeling Cream Summer Fruit Ice Cream
Obrovskej skoro půl kilovej peeling za dvě stovky. Krásně voní, menší nevýhodou mohou být reálné kousky ovoce uvnitř, které časem logicky zahnědnou a není to úplně košer. Jinak byl takový příjemný konzistencí trochu jako želé a hrozně hezky voněl jako nějaké bonbóny. Doporučuji! 

Nivea Intimo Sensitive 
Tohle je přesně ta Nivea, o kreré vám tady vždycky plkám, když píšu o Lactacyd mycím oleji. Příjemný, nedráždí ani nijak výrazně nevoní. Stojí do stovky a seženete ho všude. 

Nivea Intimo Fresh ubrousky
Tohle je naopak věc skvělá, když nemáte po ruce úplně koupelnu. Jsou tak akorát vlhčený a vydržely mi docela dlouho. Teď z téhle řady mám i mycí gel a jsem spoko.

Avon Deep Purifying Toner s ořechovým a eukalyptovým extraktem
Alkoholové tonikum, které tchýně kupuje pravidelně. Poměrně hezky vyčistí pleť, ale co mi vadí je, že je ho 100 ml, takže je hnedka pryč. Vhodné na problematickou pleť, ale za mě bych ho nepoužívala každý den ať nejste vysušené. 

Mymkech My Sebum Balance matující denní krém
Tenhle krém jsem dostala jako dárek Vánocům od Plotpointu a byl příjemný, nicméně na můj vkus trochu drahý. Na celou značku Mymkech mám samostatný článek, kde je to rozepsané trochu podrobněji. Byla jsem s ním spokojená, hezky vyživoval, neucpával póry, ale něco mi tam chybí za ty peníze. 

Arad Ochranný krém na ruce s minerály z Mrtvého moře
Tenhle krém používá spíše přítel, ale občas mu ho kradu, hrozně příjemně voní a hydratuje. Navíc je ho takováhle velká tuba, takže pokud ho máte jenom na ruce vydrží vám pekelně dlouho. Jen nevím, kde se tato kosmetika dá koupit bohužel. 

AirWick Vanilka a Třtinový cukr svíčka 
Příjemná vanilková vůně, hořela chviličku, ale také byla malá a kupovala jsem jí ve večerce, kde mi padla do oka. Celkově mám svíčky od Airwicku docela dost ráda a kupuju si je už kupu let. 
Nivea Stress Protect Anitperspirant
Tohle je další moje stálice. Co se antiperspirantů a deodorantů týče jsem věrná opět Nivea nebo Dove. Zase to máme tak nějak napříč rodinou. Nemůžu proti nim říct křivé slovo, seženete i bez hliníkových solí a taky malé kompresované verze do kabelky. Funguje to, samozřejmě to není 48 hodin, ale nedráždí to podpaží a mají velký výběr vůní. 

Essence The Gel Nail Polish
Dobře kryje, moc nevydrží  a stojí 45Kč. Měla jsem jich doma strašný kvanta, teď už jen dodělávám zbytky, tak musím nějaké fešáky na léto někdy pokoupit. 

Natural Medicaments Vitamín C 500 mg
Přeci jen v dnešní době je lepší občas doplnit nějaký ten vitamín navíc a céčko je takové často doporučované. Tohle jsme dostali v práci v rámci zdravotního balíčku, který jednou za čas dostáváme. Byl to klasický vitamín C  v kapslích. Neshledala jsem žádné zázračné účinky, ale klidně bych si ho pořídila i sama. 
Mizon Plátýnková maska s aloe vera
Chtěla jsme vyzkoušet něco nového v rámci masek a tak jsem si při nákupu přihodila do košíku i dvě masky od korejské značky Mizon. No to jsem ještě nevěděla, že ve složení a skoro na začátku je alkohol. No trochu mě po tom pálily tváře a měla jsem je takové červené, ale po chvíli to zase přešlo. Nicméně od další koupě mě to spolehlivě odradilo. 

Garnier Hydra Bomb plátýnková maska s výtažkem ze sakury
No Garnier to je můj svatej grál v rámci masek a asi už bych mu fakt měla zůstat věrná, protože mě ještě nikdy nezklamal. Stejně tomu bylo i u téhle masky. 

Isana Hydrogelové polštářky pod oči
No krajková a polštářky pod oči to bylo něco na mě. Jakmile jsem je zahlédla letěly do košíku. Tak za nějakých 30 Kč, co stály jsem je tam nemohla nechat. No přišlo mi, že vůbec nic to nedělalo, nebylo to pořádně napuštěné nic. Radši opět Garnier ty pomerančové.

Oriflame Love Nature Revitalising Mango
Tuhle masku jsem si koupila, abych v Oriflame nemusela platit poštovné. Hezky sladce voněla, ale nic moc nedělala. Dokážu si jí představit spíše v tubičce jako kondicionér. Chtěla bych vyzkoušet i její banánovou a avokádovou ségru. Stojí kolem 30 Kč když jsou v akci. 

No a to by bylo za měsíc duben všechno. Málo toho zrovna není, ale dle mého názoru je to přeci jen lepší než v březnu. 

Vaše Sabbi






4 komentáře:

  1. Ahoj,
    zrovna jsem taky dopsala svůj článek o vypotřebované kosmetice. Vyjde pravděpodobně někdy příští týden. Vlasovka Dove mi nesmí přes práh, ta mi tedy vlasy zničila hned dvakrát...Masky Garnier mi přijdou jako takový průměr, Mizon mi zase docela seděl, ale znám i lepší. Ta maska na vlasy z Oriflame sice hezky voněla, ale vůbec nic nedělala. Měla jsem všechny tři varianty, nalákaly mě vůně a obaly, ale je to docela propadák... Nejvíce mě samozřejmě zaujal ten peeling, ale nákupní stopka teď bude hodně dlouhá (zítra vyjde nákupový článek, takže to pochopíš). Peelingů mám doma momentálně fakt hodně, takže na několik měsíců mám vystaráno:-) Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, děkuji ti za komentář. Teda to já od Dove měla červenou i modrou řadu, modré dokonce dvě a zatím jsem byla vždycky spokojená. Masky to si budu muset brzy doplnit zásobu, ale teďka docela jedu jílové čistící, protože mi Český krém šíleně zacpal póry a snažím se dostat pleť zpátky do formy. No s tou maskou to mám dost podobně :-( Nákupy i Spotřebováno už jsem viděla a obojí pěkná nadílka :-D

      Měj se fajn !

      Vymazat
  2. Slušná hromádka :). Já jsem myslím kdysi měla ten sprcháč Dove Noursing Secret, ale nejsem si jistá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Teďka díky epidemii mě to opečovávání se nějak víc baví, mám to jako takovej rituál, když ze sebe člověk smyje ten uplynulý den a všechno nepříjemné, co s sebou přinesl.

      Vymazat