středa 26. května 2021

Kosmetické propadáky #2

 Ahoj, vítám vás u druhého dílu kosmetických propadáků, kde dneska budeme mluvit převážně o skincare. Stále tak nějak zkouším různé skincare produkty, co mi sedne, co ne, prostě se tak nějak hledám. Chápu, že ne vše může každému sedět, ale narazila jsem na dva produkty, které si nedokážu vůbec celkově představit dopoužívat. Oba dva však sklízí slávu a dost teď frčí.

Prvním z nich je krém české značky Havlíkova Apotéka a to konkrétně Český krém, který jsem si koupila na popud Verči z LifeWithSandra - v Na Dně ho poměrně chválila. Navíc stojí kolem pouhých dvouset korun a je přírodní. Rozhodla jsem se ho tedy zkusit. Asi bych k této recenzi měla zároveň přiblížit jaký mám typ pleti - smíšená s tendencí k ucpávání pórů, v zimě se mi dělají suchá místa. První, co mě doslova praštilo byla parfemace, která mě doslova připomínala něco zkaženého nebo exkrement, to prostě si nechcete každý den mazat na obličej. Krém zkažený nebyl měl trvanlivost ještě minimálně další rok, rozdělaný byl čerstvě. Texturou byl krém poměrně lehký, ale přesto mi na pleti dělal neplechu a ucpával mi póry. Hrozně se mi líbí balení a prostě celkový marketing značky. O to víc je mi líto, že moje první zkušenost s ní je takováto. 

Dalším produktem je opět krém a to Holika Holika Good Cera krém určený pro suchou pleť, nicméně ta moje pořádnou dávku hydratace dost často potřebuje. Složený je z různých opravdu super ingrediencí jako jsou například ceramidy, aloe vera, bambucké máslo a kvasnicový extrakt. Pravdou je, že se to dalo čekat. Co se týče tohoto krému jsou dva tábory - lidi, co jim to brutálně ucpává póry a ty co krém zbožňují a nedají na něj dopustit. Krém je takový hutnější, ale vstřebává se krásně, vyhladí pleť a hydratovaná zůstane vážně dlouho. Problémem pro mě je právě ucpávání pórů, pleť jsem měla v rámci možností v pohodě a hned po používání se mi rozjely pupínky na bradě a úplně ucpané póry. Proto jsem se rozhodla krém prodat a snad ho někdo zužitkuje lépe než já. No a budu doufat, že si dám pleť, co nejdřív opět dohromady. 

Co vy se smíšenou pletí máte v oblibě a dle vás bych rozhodně neměla přehlédnout? Dejte mi určitě vědět do komentářů!

Vaše Sabbi


1 komentář:

  1. Ahojky,
    když jsem měla tak před deseti lety pleť jako ty, používala jsem fakt ráda krémy od Lorealu, jmenoval se HappyDerm - krém pro euforii pleti. To byl jeden z nejlepších krémů, které jsem kdy měla. Jako vše, co je dobré, tak i tuto řadu stáhli... V rámci cyklu se mi taky objevují pupínky, ale už to tolik neřeším a vybírám si spíš krémy na první vrásky - přeci jen mi bude za měsíc 34:-D Český krém jsem měla a byla jsem s ním spokojená. Voněl po bylinkách a citrusech. Fakt nevím, kde se u tebe stala chyba. Holiku mám uloženou spíše jako značku, co dělá různé trendy věci, nějakou menší dekorativku, jejich krém by mě ani nenapadlo kupovat:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat