neděle 23. května 2021

Nákupy & Novinky: DM, Krása.cz, CCC

 Ahoj, vítám vás u dalších nákupů, jak jsem říkala tenhle měsíc jsem zase hotovej pacient, co se nakupování týče. Ještě mám na cestě nějaké balíčky a jeden z nich budu v pondělí řešit, kdepak se mi toulá. No jdeme asi raději rovnou na to, co jsem si zase koupila.

První nákup, o kterém se dnes budu zmiňovat je tento, který vznikl v podstatě tak, že pojedu s kamarádkou potřebuje nějaké věci, tak s něčím jí poradím a pokecáme. Vlastně jsem vyloženě pro něco nejela, ale věděla jsem, že si něco koupím. Vzala jsem si do zásoby žínku od Ebelin za asi dvacet nebo třicet korun. Ve slevě měly tyhle samoopalovací pěny od Dove, já jsem ještě nikdy nic samoopalovacího neměla, takže absolutně nevím, jak to funguje, No za 65 Kč jsem se rozhodla to zkusit. Zatím jsem to teda použila jednou a nic se nestalo. Další věc do zásoby Balea gel na holení z limitované edice, to se doma neztratí a navíc kokos. Kvůli obalu jsem přihodila do košíku i suchý šampon tentokrát od značky Colab, kterou jsem ještě nezkoušela. Jednorožci prostě rozhodly za mě. Dál jsem pro doplnění ztenčující se sbírky laků vzala dva takový krásný už letní pastelový essence v oranžové a levandulové barvičce. Co se týče řasenek trochu teď experimentuju a zkouším nové, další paní na holení až dodělám Air Volume bude Maybelline Falsies Lash Lift mascara. V neposlední řadě i nějaký ten rozčesávač na vlasy od značky Elseve z řady Color Vieve, která patří v rámci Elseve k mým nejoblíbenějším spolu s černou repair řadou. DM nákup jsem završila rtěnkou a konturkou ve stejné barvě od Essence. Kdysi jsem podobnou rtěnku od essence měla a nedala jsem na ní dopustit. Za celý nákup jsem platila 750 Kč. 
Vzhledem k tomu, že většinou z Oriflame objednávám vícekrát tak se snažím do každého balíčku si přihodit jednu věc, abych se na něj tak nějak víc těšila. Tohle je můj strašně oblíbený sprchový gel Love Nature malina a máta s peelingovými částečkami. Milovala jsem ho, když ho mamina kupovala a já byla ještě pískle. Jestli máte rádi svěží vůně a mojito  tak tohle bude přesně něco pro vás. Hnedka jak mi dorazil šel rovnou do sprchy. Dá se sehnat kolem stovky a dělají i půllitrové balení.
 Dál jsem prostě už fakt potřebovala nějaký boty k šatům kromě růžových kecek, co mám a taky se nehodí úplně ke všemu. Na stránkách CCC jsem si vybrala tyhle černý semišový sandálky. Z předminulého roku mám doma podobné bez podpatku a jsou jak bačkůrky, takže tyhle by mohly být také takové ne? Nicméně už jsem je měla na jednom pohovoru a vypadají bombasticky i s kalhotami. Stály mě 500 Kč i s poštou, která je nad 499 zdarma. 
Možná už někteří z vás ví, jak strašně mě zklamal krém od Apotéky a tak jsem rázem byla bez krému na obličej. Nedávno jsem se přidala na Facebooku do skincare skupiny a tenhle krém je tam naprostý hit. Rozhodla jsem se teda světoznámého "žluťáka" neboli Holika Holika Good Cera krém také vyzkoušet. Měl by obsahovat složky jako aloe vera, bambucké máslo, ceramidy a další bezva věci. No některým slečnám ucpával póry, tudíž doufám, že k nic patřit nebudu. Je to zatím můj nejdražší krém, co jsem si kdy pořídila. Stál mě 520 Kč, ale teď na něj byly různé slevové kódy v rámci dnů Marianne a tak se dal pořídit i levněji. 

Také máte v poslední době takové nutkání se víc odměňovat a rozmazlovat? Dejte mi vědět do komentářů, čím jste si v poslední době udělali radost :-) 

Vaše Sabbi 



3 komentáře:

  1. Ahojky,
    zrovna jsem v rámci slev Ona Dnes udělala ještě objednávku na eshopech C&A (černé kalhoty) a Marks & Spencer (spodní prádlo). Nějakou kosmetiku jsem taky pořídila, bude pak ve článku. Ten sprcháč z Oriflame znám, ale v posledních letech se u mě vyvinula averze na mátu, tak se mu vyhýbám. Gel na holení mám doma jiný, ale Baleu kupuji vždy. Ostatní produkty neznám. Sandálky se mi moc líbí, taky potřebuji něco nového na jaro a léto. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Ahoj Haničko, spodní prádlo jsem v poslední době taky dokupovala. Dost jsem bojovala s podprsenkami a teď bojuju s tím, jak ty větší košíčky narvat do šatů, co mám doma :-D. To je škoda, já mátu miluju ať už jako čaj, mojito, na dortech nebo třeba právě v kosmetice. Já snad na léto už mám letos vše s vyjímkou dostatku svršků, ale těch je u mě nedostatek pravidelně.
      Měj se krásně a děkuji za komentář :-)

      Vymazat
  2. Moc hezké nákupy, hlavně ta Balea, vždy jsem ji měla ráda, ale bohužel v UK ji neseženu 😢
    Elseve jinak také patří k mým oblíbeným na vlasy, i když už této značky tolik produktů nepoužívám.

    A ano, také si v poslední době potřebuji dělat radost víc a v posledním měsíci jsem to i dělala, objednala jsem si jak nějakou kosmetiku, tak i oblečení, a to já zas tak často nedělám, ale bylo to potřeba 😅

    OdpovědětVymazat