neděle 30. dubna 2023

Nákupy & Novinky - Yves Rocher, Martinus, Action, Kupkosmetiku.cz, H&M

 Ahoj, vítám vás u dalšího nákupového článku. Dneska to tu budeme mít takovou všehochuť od knížek přes oblečení k nějakým věcem do domácnosti a samozřejmě kosmetice. 

Yves Rocher 

Po skoro dvou letech jsem zase nakupovala u francouzské značky Yves Rocher, tentokrát online prostřednictvím jejich e-shopu. Probíhala zrovna akce 2+1 ZDARMA na jejich vlasové produkty. Vzala jsem si řadu na barvené vlasy - šampon, kondicionér a masku. Snažím se mít vždy načatou jednu drogérkovou a jednu jakože lepší řadu a tu lepší poslední už jsem měla ve sprše, takže vlastně proč né. Celá trojice produktů mě vyšla na necelou pětistovku. 
Také jsem si přihodila jeden z jejich sprchových gelů, když už jsem ten nákup dělala. Vybrala jsem si verzi Levandule & Ostružina v menší 200 ml verzi za 129 Kč. Jako dárek k nákupu jsem si vybrala krém na ruce s arganovým olejem a růží. Tento nákup mě vyšel na 608 Kč. 

Kupkosmetiku.cz

Catrice True skin se stal mým velkým oblíbencem a bohužel u nás v drogerii už v prodeji není. Poprvé jsem tedy objednávala přímo od českého distributora značek Catrice, Essence, Bioil a Batistea makeup mě včetně pošty vyšel snad na 260 Kč, ale on mi zase doma nejspíš ten rok vydrží. 

Action 

Zavítala jsem opět i do Actionu, jak teď jsem každou chvíli v nemocnici pod níž právě Action je. Na nohy jsem si kromě masky s bambuckým máslem a vitaminem E s vůní hroznů (29,90 Kč)koupila i troje nové kotníčkové ponožky za 56,90 Kč .
Na pleť jsem zvolila ještě neobjevenou podznačku the beauty dept a to ve variantách s cicou, aloe vera a tea tree, každá za pouhých 15,90 Kč. Brala jsem i nějaké do dárkových balíčků, ale ty jsem sem záměrně nedala neb zrovna tato kamarádka můj blog čte.
Úplně naměkko jsem byla z koníkových krémů na ruce, v rodině máme koňařek hned několik, vzala jsem obě balení, co ve stojanu zbyly a použiju je do dárkových balíčků. Jeden stál 26,90 Kč.
Jako dárek skončila i tahle sada sprchové pěny a tělového másla.Jedná se o nějakou Spa exclusives řadu lehce připomínající koncept Rituals, ale velmi vzdáleně. Tohle je varianta se sladkými bobulemi a vanilkou. Měly tam i jakési solné peelingy, no já radši cukrové, takže ty jsem oželela. 
Nákup v Actionu uzavírá čtveřice mřížek na hranolky, co vypadají jako takové ty mřížkydo friťáku akorát maličký. Ty si schovám do baráčku na servírování jako takový pěkný detail. Jedna stála 25,90 Kč. Celkem jsem v Actionu nechala 479 Kč, ale nějaké masky mi tu chybí. 

Martinus

Chtěla bych číst více českých autorů a v rámci toho vykoupávám pořízením Hany od Aleny Mornštajnové, ta už je na nejedné škole součástí povinné četby a udělala díru do české literární scény. Já si jí koupila na Martinusu právě v rámci Knihovrátku, kdy někdo jí skrze to poslal a já jí pak koupila levněji než by vyšla nová. 

H&M


Na "há emku" jsem ulovila parádní delší džínové kraťasy, v nichž nevypadám jako skautský vedoucí. Dlouho byly vyprodané a vyšly na 749 Kč. Já je mám ve velikosti 50 a jsou vážně parádní. Hezky sedí a nebudou se v nich dřít stehna

A to by bylo pro dnešek vše. Dejte mi vědět čím jste si udělali v poslední době radost vy.
Sabča


12 komentářů:

  1. Moc pěkné kousky sis pořídila! Já od YR právě zkouším tuhý šampon a zatím jsem velmi spoko :)
    Jinak knihu Hana jsem četla už před pár lety a je naprosto výborná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, děkuju za milá slova :-) Já bych tuhý šampony chtěla taky vyzkoušet, ale zatím jsem na ně posera nebo možná trochu moc konzerva. Já zatím po Haně nesáhla, přeci jen to téma je takové těžší, depresivnější a já spíš potřebovala romantiku a šťastný konce.

      Vymazat
  2. Od YR bych taky chtěla si něco pokoupit a to hlavně šampony, ty mají opravdu skvělé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já od nich mám ráda masku na poškozené vlasy a pak jejich dvoufázový odličovač. Image značky je mi sympatická, ale kupuju si od nich něco spíš příležitostně než vyloženě pravidelně.

      Vymazat
  3. Já zrovna přemýšlím, že do dubnového nákupního článku nebudu mít v podstatě co dát :). Zaujala mne koníčková maska - byl by to ideální dárek pro synovu přítelkyni, která má svého velkého živéhé koně ;-). A já bych brala ty kraťasy - na ježdění chalupu v létě by byly super (do práce už musím mít tříčtvrťáky - v šortkách bych v úřadě působila nepatřičně :D).
    Od YR se chystám zas něco pokoupit v rámci slevy, co dávají k narozeninám, takže čekám na červen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, to v dnešní době ještě jde? Mně to furt přijde hrozně šokující, že někoho dokážou takové věci pohoršit. Je fakt že kdypak mě nevzali na poštu, protože jsem měla na druhém pohovoru výraznou rtěnku, ale nakonec jsem si řekla, že jsem vlastně ráda. Nedokážu si představit chodit někam, kde bych nemohla mít v rámci oblečení nějakou svou komfortní zónu. Já naštěstí v práci nejsem momentálně vidět, takže někdy vypadám jak kdybych zrovna vstala a jindy si beru ty svoje na spoustu lidí taky dost extravagantní pin up šaty. Naštěstí do téhle práce mě v nich nabírali, takže jsou s tím smířený :-D

      Vymazat
    2. S tou narozeninovou slevou jsi mě nalákala, že si asi v září na ní taky počkám a možná bych zkusila ten jejich malinový ocet :-D na vlasy

      Vymazat
  4. Sprcháče od YR mám moc ráda :) Moc se mi líbí šortky, s přibývajícím věkem jsem čím dál tím radši, když jsou kraťasy delší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Domčo, já jsem nikdy nebyla ten šortkovej typ. Kolikrát jsem tak celý léto trávila v džínách, protože šortky mi prostě nebyly komfortní. Já i kalhotky musím mít povětšinou přes celou prdel :-D natož aby mi lezly půlky z kraťasů jako některých slečnám. To bych měla asi osypky :-D

      Vymazat
  5. Ahoj Sabi, tělové máslo z Actionu mám také,jen v jiné vůni. YR produkty na vlasy s malinou vypadají lákavě. ♥ Užij si krásný prodloužený víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, já tenhle setík nakonec darovala švagrové takže netuším jak voní, snad udělal radost. Já mám doma přeci jen ještě svých zásob docela dost. Děkuji i tobě přeji příjemný víkend.

      Vymazat
  6. Ahoj Sabi,
    nákup u Yves Rocher nechám asi ne červen, kdy mám narozeniny. Budu potřebovat peeling na vlasy, tak uvidíme. Já jsem u nich dříve hodně nakupovala, ale mám pocit, že jsem všechno už vyzkoušela a zase mě lákají jiné značky.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat