neděle 16. dubna 2023

Fashion Haul - BezvaSport.cz, Zalando, H&M, Vinted, AboutYou

 Ahoj, vítám vás u dnešního nákupového článku, kde se budeme věnovat zase oblečení. Poměrně dost jsem rozšířila svůj šatník a ráda bych vám jednotlivé kousky představila. 

S přítelem jsme pozvaní na podzim na svatbu a já si prostě paličatě během konce plesové sezóny stejně chtěla pořídit nové šaty. Zaujaly mě u tety Moniky tyhle tmavě zelený dlouhý šaty od značky Numoco s krajkovým vrškem s tři čtvrtečním rukávkem. Mohla jsem si možná vzít o číslo menší, ale to už by mi zase nebyly přes břicho, takže si nechám tu velikost co mám. Naživo jsou udělaný moc hezky, hlavně mi sedí, že ten rozparek není tak moc vidět jako na fotce. Krajkový vršek vůbec nekouše a vyšly mě s 25% slevou na vše na nějakých 1700 Kč z čehož se mi dalších asi 40 Kč vrátí z Plné peněženky. 
K šatům jsem si pořídila současně i kabelku a lodičky v béžové barvě, to je takový šatníkový základ, co využiju hojně i do budoucna. Oba kousky jsou teda ze Zalanda. Lodičky jsou Anna Field Wide Fit, od které mám někde zašantročené bílé baleríny a ty jsou naživo o něco světlejší a bledší než kabelka. Vyšly okolo 900 Kč. Kabelka byla o stovku dražší a je od značky Call it spring je to model Bulletproof. Hrozně se mi líbila a naživo je strašně roztomilá, je to velikostně běžná malá crossbody kabelka. 
Objednávku jsem dělala i na há emku, kde jsem si brala celkem 4 kousky v jejich akci 20% na vše pro členy klubu při objednávce v jejich aplikaci. Tyhle 4 věci mě stály celkem 1000 Kč včetně doručení. Z all black kousků tu mám dlouhou noční košili s krajkovým dekoltem - klasickou saténovou. Následně pak na doma, zahradu, stavbu obyčejné černé legíny, v poslední době jsem jich zase dost poslala na druhý břeh resp. jsem je prostě prošoupala na stehnech. 
Pokračujeme v krasojízdě, na wishlistu jsem měla i tyhle sytě zelené tričkové šaty z viskózy. Jsou úžasně tenký a lehký přičemž neprosvítají. Na léto i na nějaký fesťák moc pěkný kousek, hrozně se těším až bude venku hezky a někam si je vezmu. 
Basic kouskem je i tohle bílé tílko s černým lemování a takovými těmi zúženými ramínky ve smylu, že nezakrývají tolik ramena. Tílko se mi líbí, jak pod sako tak pod džísku a nějaká nová tílka jsem potřebovala. Ještě kraťasy džínový a budu na léto s výbavou spokojená. Ty byly zrovna vyprodané. 
Na Vinted se mi podařilo sehnat raritní úplně nový stříbrný slip-ony od Mustangu a na ten já slyším. Dlouho jsem je měla v seznamu oblíbených a že si je nekoupím, že jsou za 800 Kč prostě drahé. No po půl roce ne-li tři čtvrtě roce se mi to rozleželo v hlavě a mám je doma. Posledním kouskem je pak set tílek značky GAP v tmavě modré a bílé, kdy mě set vyšel na 469 Kč a teď když jsem koukala znovu na cenu, tak už stály téměř jednou tolik. Tím bych rozšiřování arzenálu tílek spokojeně uzavřela. A vlastně i tenhle haul.

Tak co? Co se vám líbí nejvíc? :D Dejte mi vědět do komentářů :) 
Sabča 


8 komentářů:

  1. Líbí se mi zelené šaty - jak ty dlouhé, tak ty tričkové. Já budu potřebovat taky šaty na svatbu, ale na léto (a bude se konat venku), takže by to mělo být trochu letnější a jen pod kolena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, záleží určitě v jakém je chceš stylu, ale Dessired nebo Sugarbat bych určitě zvážila :-) sice si připlatíš, ale mají skvostný kousky. Já na svatbě nebyla už pekelně dlouho, protože už nás v rodině už jsme "ty, co jsou na řadě". Na poslední svatbě jsem byla někdy ve 14-15 tátovi a od té doby nic.

      Vymazat
  2. Krásné, společenské šaty jsou překrásné, ostatní samozřejmě taky, Ty kožené pásky "řezáky" mě velmi oslovily. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, děkuju moc. Ono to teď hrozně frčí a v há emku je mají hned v černé i bílé :-D

      Vymazat
  3. Nejvíc se mi líbí kousky ze Zalanda a první zelené šaty :) Taky jsem poslední dobou nakupovala, článek mám na blogu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ulovila jsi samé pěkné kousky! Já si taky v dubnu pár kousků pořídila, ale opravdu jen pár.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi,
    ty šaty se moc povedly, i ostatní nákupy se mi líbí, jen z tílka ke krku mám osypky, už jen když ho vidím na fotce. Vůbec nemůžu nosit věc ke krku, hned mi vyskáčou fleky.
    Já jsem udělala tento týden velkou objednávku na Bonprixu a musím si ještě koupit nové pantofle na doma.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat