pondělí 28. srpna 2017

Spotřebováno 4

Ahoj všichni, prázdniny pomalu končí a já tu mám další spotřebováno... Už dlouho nebylo a Vás baví, tak doufám, že si ho užijete.
1) B.U. Absolute me deodorant | 150 ml | cca 60 Kč
+ docela dlouho vydržel
- při nanesení většího množství příšerně smrděl po alkoholu
- při pravidelnějším nanášení dráždil podpaží
+ parfemace, tím myslím, že když si nechcete na cesty brát parfém a antiperspirant, tak tadááá kompromis....
2) Balea gel na holení s aloe vera | 150 ml | cca 40 Kč
* můj oblíbený gel na holení této značky
+ parfemace, která není tak příšerně vtíravá
+ nedráždí pokožku, uklidňuje
+ poměr cena a kvalita naprosto vyhovující
3) essence tekutá rtěnka 01 colour party | 4 ml | 35 Kč 
- parfemace (nesnáším sladké parfemace alá vanilka)
- neplní úplně účel
- neusychá 
- nevydrží
4) Balea sprchový gel Ostrov snů s vůní marakuji a frézie | 300 ml | cca 25 Kč
+ cena
+ výběr parfemací
- u tohoto konkrétně konzistence, mám ráda ty krémovější
5) Nivea tělové mléko s jojobovým olejem Cherry Blossom | 200 ml | 139 Kč, ale dá se sehnat za 99
+ konzistence
- rychlá spotřeba
+ výběr parfemací
+ perfektní hydratace i vsakování
+ pumpička
6) Innecto super nourishing coconut shampoo | 500 ml | 69 Kč
- konzistence
- efekt, vlasy jsou úplně suchý, bez života a takový zatížený
+ je to veganský a netestovaný na zvířatech a další tyhlety věci
+ je to přírodní
- je to na prd
7) Cien pure aroma sprchový gel s vůní zeleného čaje a máty | 240 ml | 20 Kč
+ cena
+ výběr parfemací
- mě přijde, že se to prostě omrzí
je to obyčejný sprcháč a asi mě zkrátka jen nijak nezaujal
8) Avon intenzivní krémový čistící gel s 2% kyselinou salicylovou | 75 ml
byl to dárek
- alkoholová parfemace
- absolutně nic to nedělá
- nemám ráda krémový věci na pleť
PROSÍM NEDÁVEJTE MI VĚCI NA PLEŤ POKUD SI JE SAMA NEPŘEJU, DÍKY.... ZKRÁTKA TO NESTÍHÁM SPOTŘEBOVAT A NA MŮJ KSICHT NEPOMŮŽE ANI PLASTIKA, TAKŽE MARNÁ SNAHA
9) Cien šampón proti lupům pro mastné vlasy | 300 ml | cca 40 Kč
+ poměr cena kvalita
- mě se to omrzelo už u poloviny balení
- parfemace
+ hezký efekt, vlasy jsou nadýchané a umyté
10) Elysée barevné pěnové tužidlo, světle modré | 75 ml | cca 70 Kč
- tohle konkrétní vůbec nic nedělalo
+ ale mohu doporučit červené, tím jsem si dobarvovala svoje konečky, jak jsem je měla na červeno, protože barevný vlasy se všeobecně rychleji vymývají.....
11) Rival de loop young odlakovač na nehty Blossom spa | 125 ml| do 40 Kč
+ hezky voněl
+ dlouho vydržel
+ pěkně odlakovával

👅Badum tsss a to je všechno👅
S láskou, Sabča





Žádné komentáře:

Okomentovat