pátek 4. srpna 2017

Život po tobě | Jojo Moyesová | knižní recenze

Ahoj všichni, dneska je zase vedro, jak v pekle, což je pro mě s antibiotikama fakt zn. ideál, jakože jsem milovník jara a podzimu, ale miluju tyhle dny, kdy nemám nic lepšího na práci než vypnout všechny zajebaný sociální sítě a celej celičkej den si číst. Prostě si jen udělat bobek na hlavě, kterej pak celej den lachníte sem a tam, aby se mu něco nestalo a zároveň prostě jste mohli ležet a stříkat na sebe bazalkovo- limetkovou termální vodu.
Anotace: Kdybyste ztratili někoho, koho jste moc milovali, jak moc by to změnilo váš pohled na svět? V pokračování světového bestselleru Jojo Moyesové Než jsem tě poznala najdeme Louisu Clarkovou v přesně takové situaci. Po intenzivním půlročním vztahu s ochrnutým Willem Traynorem, který se rozhodl ukončit svůj život asistovanou sebevraždou, zůstává Louisa sama, zmítána smutkem a výčitkami svědomí. Po vážném úrazu se navíc musí vrátit domů k rodičům. Jako by byla najednou zpátky na začátku cesty – život po Willově smrti totiž znamená učit se leccos znovu, stavět na nových základech. Záchranář Sam Fielding, pro něhož je kontakt se smrtí každodenní náplní práce, by snad mohl být právě tím, kdo Louise pomůže se zase vrátit do života, jenomže pak se z Willovy minulosti nečekaně jako uragán vynoří Lily – jeho šestnáctiletá nezvladatelná dcera. A všechno je rázem jinak…

Nevím, jestli zrovna štěstí je něco, co si člověk zaslouží.
Můj názor: Bože Moyesová, co mi to děláte ? Myslím, že s tou hromadou papírových kapesníčků bych zaplnila celou skládku, zatraceně. Rodina Louisy mi přijde jako banda idiotů, který jí celý to vyrovnávání se se ztrátou Willa, akorát stěžovaly, i když asi ne úplně úmyslně. Střídavě jsem byla naštvaná na Lousinu rodinu, vyskakovala z postele s výkřiky: to je tak sladký, to je úžasný a do toho ještě v mezičase plakala. Sam je rozhodně miláček všech, co tohle četli....  A Louisa dokazuje, jak je prostě celkově silná, ohromně silná, prostě tak až nemám slov. Neustále napínavý děj, vedlejší linky, do toho ještě Lilly, no prostě všechno úplně ohromný.... Romantická slaďárna, ale mě to prostě dostává a je to přesně taková knížka jakou si člověk občas v létě potřebuje přečíst a doufám, že bude další díl, neboť jsem neuvěřitelně zvědavá, jak to celé dopadne. Prostě je to plný lásky, je tam prostě tolik lásky, že z toho úplně máte chuť se usmívat a prostě je to 💘💘💘 . Jenom prostě mi tam chybí ten Will s tím jeho humorem a prostě se vším....😢

🌟🌟🌟🌟🌟
S láskou, Sabbi

Žádné komentáře:

Okomentovat