úterý 22. srpna 2017

Černo, občas světle šedo.....| Barvy lásky | Nespoutaná & Obnažená | Kathryn Taylor | knihodojmy

Ahoj všichni, vítám Vás u dnešního článku.....

Anotace 1.dílu: Grace je mladá a nenápadná dívka, která se o muže zatím nijak dvakrát nezajímala. Během své stáže v Londýně se však setká s charismatickým Jonathanem Huntingtonem, který ji probudí ze spánku. Grace se s ním stále hlouběji a hlouběji propadá do světa temných tužeb, ztrácí se ve víru svého chtíče. Zatímco Jonathan stále více prahne po naplnění své milostné touhy, Grace si musí uvědomit, jak nebezpečné jsou její city. 

Anotace 2.dílu: Je na něm závislá, na jeho kůži i vlasech. Ačkoliv si Grace moc dobře uvědomuje, jak nebezpečné její city k Jonathanu Huntingtonovi jsou - přesto každým dnem v jeho přítomnosti její láska roste. Opravdu je tak chladný, jak vypadá? Nebo ji Jonathan vnímá pouze jako svou poddajnou hračku? Když ho chce Grace přimět, aby přiznal barvu, vede to ke katastrofě.. v jeho přítomnosti její láska roste.

Můj názor: Už skoro rok mi leží v mé TBR krabici tři díly téhle série, tak vzhledem k nedostatku čtiva jsem po nich konečně sáhla. Píšu recenzi na dva díly, protože tyhle dva díly tvoří jeden ucelený příběh. Vlastně mi přijdou nesmyslně rozdělené na dva díly, protože je to jak, když to v té nejvíc napínavé chvíli "odentrujete" a čus bus, kupte si další díl, což by mě kdybych druhý díl neměla vytočilo. Chápu, že to má být napínavé, ale tady je to udělaný úplně praštěně a nevím, kterýho "emana" to napadlo (Vážená/ý dejte si prosím facku). Trochu klišoidní je i to, že je to zase zazobanec a do toho šlechtic, což je prostě totálně praštěný. Hlavní hrdinka je naivní a sakra můžete mi vysvětlit, proč je podle každého ženského románu každý milionář/ miliardář/ zkrátka zazobanec hroznej lovec panen a dominant, protože to tak v reálu prostě ....další WTF moment, chápete, ne ? . V mnohých věcech to dost kopíruje Padesát odstínů, jenže Kathryn to minimálně podle mě podala všechno lépe, s lepším příběhem a bez vnitřních bohyň (kdo četl 50 odstínů pochopí). Líbí se mi, jak jsou tam i ty různé odbočky od toho vztahu, jiné problémy, překážky a tak. Prostě kdybych v tom neviděla tolik toho: Jóóó, vydělám na tom, co už někdo napsal, tak je vážně napsané docela dobře. Od erotických scén moc nečekejte, je to těžkej průměr. Taylorová měla jste s tím přijít dřív, byl by to hit a daleko lepší z mého pohledu, než nějaký odstíny. To jste musela okopírovat i název série, aby to mělo něco společného s barvama ? Nepřijde Vám to trochu přes čáru ? Zkrátka vychytat podle kritiky na odstíny něco identického není fér. Na databázi jsem hodnotila čtyřmi hvězdami. Mamča to taky četla a stejně jako mě se jí to líbilo.

S láskou, Sabbi 


Žádné komentáře:

Okomentovat