neděle 15. listopadu 2015

The Courtship Book TAG

Zdravím všechny,
vím, že v poslední době jsem hodně psala WishListy a TAGy než recenze, ale na tento TAG jsem se moc těšila, protože už jenom když jsem ho několikrát viděla ve videích, tak jsem si prostě řekla: ,, Jo, tohle taky někdy napíšu!''
A taky, že ano. Dnes náš čeká The Courtship Book TAG.


1. První přitažlivost
(Knížka, kterou sis koupila kvůli krásné obálce)
Teď by si hodně z vás řeklo, že to bude Selekce, protože tahle série má ty obálky naprosto skvostné, ale podle obrázku se dozvíte pravdu. Knihu, kterou jsem koupila kvůli obálce bylo Tygrovo prokletí od Colleen Houck. Líbilo se mi temně modré prostředí s indickými znaky, které tomu dodávali na tajemnosti a uprostřed toho všeho ... bílý tygr.
Divíte se mi?
Vždyť tahle obálka stojí za hřích! Prostě si ji koupit a nevědět o čem je, jenom ji chtít kvůli té roztomilosti co na vás kouká kobaltově modrýma očima.

2. První dojem
(Knížka, která tě dostala svou anotací)
Za mě je to určitě kniha Skleněný trůn, protože už jenom si přečíst na přední straně Srdce z ledu. Vůle z oceli. Nelítostný boj začíná. je prostě tím prvním lákadlem a anotace, kde se píše o nájemné vražedkyni, která musí pro svobodu zabíjet nějaké šampiony, stejně trhlé jako ona ... no já to prostě musela mít.
A už mám!
A jsem strašně ráda, že v prosinci vyjde druhý díl, jelikož se mi kniha neskonale líbí a chci vědět víc a víc a víc a všechno.

3. Sladké řeči
(Kniha, která tě dostala stylem, kterým je napsána)
Z mé knihovny vybírám Loď mezi hvězdami, protože je to vůbec poprvé co jsem četla z pohledu dvou hrdinů, kteří se střídali ve psaní ze svého pohledu. Bylo to něco nového co mě okamžitě dostalo a tu knížku jsem hned zhltla. Nemohla jsem se pustit, taky proto, že autorka to psala způsobem, kdy vám kapitola skončila v tom nejlepším a vy jste se prostě chtěli dostat dál a dozvědět se jak to dopadne a v cestě vám stál ještě jeden vypravěč. Nezbývalo než číst.

4. První rande
(První díl série, který tě přiměl koupit si zbytek)
Tentokrát se zde Selekce objeví, protože první díl jsem okamžitě přečetla a teď honem já chci další díl. S Elitou to tak těžké nebylo jako s První, na kterou jsem musela čekat strašně dlouho a pořád jsem se koukala, kdy asi vyjde, a jen co se ukázalo slovíčko vyšla, já si hned musela o knihu zažádat.
Takže nebýt prvního dílu další bych si nekoupila, protože abych se přiznala já jsem Selekci na poprvé v knižním časopise přehlédla a všimla jsem si jí až po mém zdlouhavém přečítání všech anotací.
Takže, já jsem Selekci nevěnovala pro obálku žádnou pozornost. :-)

5. Pozdní noční hovory
(Knížka, která tě přiměla zůstat vzhůru)
K této fázi jsem okamžitě vybrala Školu Dobra a Zla: Svět bez princů, kdy autor něco vypsal způsobem, který mě nutil zůstat vzhůru, takže jsem několikrát byla přistižena jak čtu dlouho do noci a měla jsem menší výměny názorů se svou mamkou. Ale já prostě nemohla a byla jsem nepoučitelná, a tak jsem prostě nechtěla přestat.
I když jsem byla ještě téměř na začátku nebo i na konci, nebylo to jiné. Já jsem nemohla tu knížku jen tak odložit a nechat ji přes noc normálně založenou - ne já jsem musela číst a nepustit se.
Ta kniha je droga!

6. Vždycky v mé mysli
(Knížka, o které jsi nemohla přestat přemýšlet)
K této fázi vybírám knihu Štenice, což je jediný thriller, jediná kniha tohoto žánru, která v mé knihovničce je. Byla objednána z Fragmentu, jako recenzní výtisk a já si tu knížku oblíbila a nemohla jsem ji vypustit z hlavy.
Nejsem na horory nebo tak děsivé knihy, že vám to přijde jako skutečnost, ale Štenice je výjimka a já jsem ji prostě z hlavy až do teď (a to je pěkně dlouhá doba) pustit nemůžu. :-)

7. Fyzické sblížení
(Knížka, která tě zaujala tím jaká je na omak)
Tou šťastnou je Talon - společenstvo draků, protože je to jedna z těch knih, které ve vás vyvolá to souznění duší. Neustále, i při čtení, musím obálku knihy hladit jako nejcennější poklad.

8. Setkání s rodiči
(Knížku, kterou bys doporučila rodině nebo známým)
Knížku ... nevím. Tahle otázka je pěkně záludná. Spíš bych doporučovala přes žánr a to fantasy, protože fantasy, to je můj hlavní žánr a pár knih by si mohlo přečíst pár lidí z mého okolí, kdybych jich tolik četlo.

9. Přemýšlení nad budoucností
(Knížka, o které jsi si jistá, že ji budeš číst ještě mnohokrát)
Bez rozmyslu (už jsem taková) vybírám Harryho Pottera. Celou sérii bych četla neustále dokola, protože takovou světovou bombu v knihách svět nezažil. Moc se mi líbil styl psaní, obálka, nápad ... cokoliv co autorka vymyslela.
Filmy jsem viděla už ve čtyřech, možná v pěti, aspoň ty, které byly vydané.
Harry Potter Forever.


Příště se těšte na recenzi.

Read books
Sissi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Avon haul