pátek 13. listopadu 2015

Skleněný trůn | Sarah J. Maas | knihodojmy

Ahoj, vítám vás u nového článku a pauza se konat nebude, protože sestra má staro-nový počítač, a tak budu psát od ní výměnou za to, že jí dovoluji hrát na mém tabletu Angry birds. 


Děj: Cealena Sardothien si v solných dolech Endovieru odpykává svůj trest. Nikdo netuší, že onen Adarlanský zabiják je osmnáctiletá dívka. Díky princi Dorianovi dostává šanci zúčastnit se klání o post královi bojovnice. Může být po čtyřech letech volná nebo nadosmrti v Endovieru. Jde tedy proti čtyřiadvaceti nejlepším z celé země, ale musí skrývat svou pravou identitu a nijak nevyčnívat. Mezitím ovšem začnou drasticky umírat ostatní soupeři a není to zrovna při soubojích. Navíc se nám naše vražedkyně zaplétá i s magii znamení Sudby. Jejím mistrem je kapitán stráží Chaol a patronem právě princ Dorian. Právě princův otec dopustil spoustu masakrů, zabil i její rodiče a poslal ji do Endovieru.


"Každý má své jizvy. Jen ty mé jsou víc vidět"


Můj názor: Poprvé když jsem knihu viděla v knihkupectví jsem jí tam s naprosto klidným srdcem nechala. Potom mě to však ještě sakra mrzelo a skončila v mém košíku na buxu, kde jsem poprvé objednávala. Nedostala jsem se k ní tak úplně hned, což mi není ani tak líto, protože jsem na ni právě před několika dny chytla tu správnou slinu. Prakticky jsem jí zhltla přes víkend. Líbí se mi tu chrabrá hrdinka s úžasným jménem a skvělou povahou. Dalo by se říct, že jsme z téhle holčiny měla v gatích, protože tu bych naštvat fakt nechtěla. Zároveň se mi líbí, že i pod tou tvrdou skořápkou se skrývá citlivá, chytrá a chrabrá duše. Děj je naprosto strhující a skvěle napsaný. V posledních chvílích jsem se natolik nemohla odtrhnout, že jsem šla spát až kolem půlnoci, protože došli stránky. Samozřejmě jsem prolezla hnedka sociální sítěmi ,protože je ze mě pravý skalní fanoušek téhle série. Nějaký Selekci to hravě nakope pozadí.


S láskou,
Sabbi

1 komentář:

  1. wuaa, úplne ma ti zaujalo, možno kúpim segre na vianoce, tá ma tiež také rada a hlavne by som si ju prečítala aj ja :D

    OdpovědětVymazat