neděle 5. září 2021

Spotřebováno #28 za Srpen 2021

 Ahoj, dneska se za nízkou spotřebu chválit opravdu nebudu, tentokrát to bude pořádně nabouchaný spotřebováno se spoustou věcí. Nebojte spoustu věcí jsem měla opravdu rozdělaných déle než měsíc. 

Loreál Paris Elseve Color Vive šampon  na vlasy a balzám na vlasy ve spreji
Elseve je troufnu si říct nejen pro mě poměrně profláklou drogérkovou značku, kterou měl doma snad úplně každý. Vyjímkou nejsem ani já a mezi moje oblíbené řady patří tato, černá Full Resist a dříve i mintová Extraordinary Clay. Nejedná se o žádné převratné produkty, co vám spasí vlasy, ale za nízkou cenu to umyje a nijak víc nepoškodí. O balzámu ve spreji si dovolím říct, že je i lepší než od Gliss Kuru a vlasy se po něm rozčesávají skvěle.Už mám rozdělané další balení. 

Palette Deluxe Oil-Care Colour 
Jak už jsem možná zmiňovala na mou oblíbenou barvu Preference se mi asi podařilo vypěstovat si za ty dva roky alergii, takže jsem zase ve fázi, kdy hledám něco co bude stejně dobrý, ale nebudou mě potom ještě čtyři dny pálit a svědit uši a hlava. Tato rozhodně odstínově ani výdrží nebude patřit k těm lepším. Mám tu ještě jedno balení, které spotřebuju, ale plánuju si rozhodně koupit něco jinačího a výraznějšího. Jinak se dá říct, že oproti jiným barvám tolik nesmrdí. 

Herbal Essences Coconut Milk šampon + kondicionér
V létě jsem letos měla jistou "všechno musím mít s kokosem" fázi a popravdě ho teď už nechci ani vidět. Tahle řada byla super, opravdu vlasy hezky hydratovala. Dobře se mi po ní rozčesávaly vlasy, nedráždila mi pokožku hlavy a hezky mi pak vlasy voněly. Troufnu si říct, že zatím se vším od této značky jsem byla nadmíru spokojená. Ráda bych do budoucna vyzkoušela i jejich řadu manukový med & bourbon. Za sebe mohu tuto značku vřele doporučit a pro mě je z drogerky jedna z těch TOP. 

Avon Relieve & Recovery Muscle Therapy sprchový gel 
Tyhle sprcháče tu používají všichni kluci v domácnosti, tchýně je Avon lady, takže jsou na tom všichni trochu odkojení. Tohle je zrovna nějaká novinka s eukalyptem pro unavené svaly. Podle toho, jak rychle to mizelo bych řekla, že to bylo dobré. 

Dove Men + Care Extra Fresh

Dove nebo Niveu kupuju já přítelovi, protože není schopný se mazat a věčně má suchou kůži, tak až mu praská. Jeho hodnocení je umyje to :-D Jeho tohle vůbec nebere, nejlíp, když jednou věcí může umejt všechno.

Dove sprchový gel s avokádem a měsíčkem 

Moje oblíbená Dove parfemace, kterou mám sice teprve podruhé, ale rozhodně ne naposledy. Obzvláště s příchodem zimy si myslím, že tu Dove uvidíte víc než jen často. Jejich krémový sprcháče jsou pro mě absolutně nepřekonatelný! 

Nivea Fresh Blends Apricot, Mango & Rice milk

Pokud milujete ovocné vůně do stylu multivitaminu, tak pro tohle utíkejte. Na léto je nádherně voňavý, leč trochu dražší - 100 Kč sprchový gel. Já ho vždycky nakonec kvůli ceně nevzala, ale teď nechápu, že jsem ho nezkusila už dřív. Vůbec nevysušuje, voní nádherně - s tímhle se sprchovat to je radost. 

Gilette Satin Care Avocado Twist gel na holení
Po asi pěti flaškách Balea gelů tu mám zase "za odměnu" Satin Care. Tenhle jsem ladila ke sprcháči od Dove parfemací. Voní nádherně, pění mnohem víc než Balea a déle ta pěna vydrží. Zároveň je takový krémovější a nadýchanější. Jediné, co mohu vytknout je, že u tohoto konkrétního se mi ke konci pokazila ta střička zřejmě a hrozně to tlakovalo. 

Avon Planet Spa tělový scrub s korejským uhlím 
Jemnější scrub na tělo v praktické tubě, kdy si na ruku vymáčknete kolik potřebujete a nemusíte sahat do kalíšku. Je o něco jemnější než já jsem zvyklá, ale obrousí pěkně. Co se týče parfemace je velmi unisexová a taková čistá. Do balení zatéká pod víčko, takže vždy když ho naklopíte se osvěžíte studenou vodou, co tam zůstane. Cenově už vůbec nevím kolik se pohybuje. Znovu si ho kupovat nebudu znám lepší produkty, ale také ráda něco z této Planet spa řady vyzkouším. 

Nivea Double Effect antiperspirant 
Antiperspiranty jsem doposud střídala Nivea a Dove, ale teď přes léto je to prostě neskutečně málo. Navíc jsem letos už narazila na dva antiperspiranty Nivea, co byly úplně šílený - smrděly a šíleně pálily v podpaží. Prostě mi přijde jakoby mi přestaly vyhovovat, aktuálně mám doma dvě Rexony a mám v plánu zkusit i všemi chválené Borotalco. 

Balea gel na holení Find me under the palmtrees 
Tenhle gel na holení jsem letos měla minimálně šestkrát z toho jednou ho mám ještě v zásobě nasyslený. Vůně příjemná lehce květinová, lehce kokosové mléko. Za ty peníze není o čem, když jich v létě spotřebuju vagón. 

Oriflame Milk & Honey Amber Elegance

O něco levandulovější, výraznější varianta klasického mléka a medu. Původně jsem se toho trochu obávala, ale teď už vím, že můžu zvesela objednávat obě varianty. Krém je lehký a krásně provoní, u nás v rodině ho milujeme já, mamka i babička.

Oriflame Optimals Urban Guard 3D noční krém 

Letos Oriflame přišel hned s několika řadami přírodní péče o pleť a mě nejvíc zaujala právě tato zelená. Na celou řadu mám samostatný článek. Noční krém mi z celé řady seděl úplně nejvíc.

Garnier Micellar Cleansing Rose Water

Tahle micelárka mi vydržela opravdu dlouho, lehce štipkala v rámci očního okolí, takže pro příště bych zvolila asi tu růžovou základní od Garnieru a nebo zůstat u mého milovaného Astridu. Nebyla vyloženě špatná, ale nemohu říct ani opak. 

Colab Suchý šampon Unicorn

Je už na první pohled jasné, čím mě tento suchý šampon zaujal - obalem. Měl vůni jako nějaké bombony a byl lehce dusivý. Kromě těchto dvou aspektů svou práci odváděl skvěle a vážně nezanechával vůbec žádné bílé skvrny, takže jste ráno prostě nastříkali a mohli rovnou běžet. Klidně bych si koupila suchý šampon od této značky znovu, jen bych zvolila jinou parfemaci.

Oriflame Posses The Secret

Tohle je ségra mojí vůbec nejpoužívanější voňavky, kterou jsem nosila skoro celou střední. Popis zní opravdu skvěle: Získejte bezmeznou moc legendární severské bohyně Idunn. Sofistikovaná, svůdně ženská parfémovaná voda s jedinečným akordem zlatého jablka v sobě ukrývá tajemství jejího nezapomenutelného osudového kouzla. No mě bohužel neokouzlila vůbec ani vůní ani výdrží a už bych si jí znovu nekoupila. 

Cien odličovací tamponky
Na Lidl se v odličovacích tamponkách, kapesníkách, vložkách, vatových tyčinkách apod. dá vždy spolehnout. Za pár korun odvedou parádní službu a vždycky když tam sem beru si minimálně dvoje s sebou domů. Jsou velký, bavlněný a krásně sajou, zároveň nijak pleť nedřou a nerozdělávají se od sebe.

Tesco odličovací tamponky
Tyto odličovací tamponky jsem kupovala ještě ve staré práci, kdy jsem milovala dělat nákupy v Tescu - pořád to miluju btw. Akorát teď už ho mám celkem z ruky. No vatové tamponky tam už brát nikdy nebudu, přirovnala bych je k belu. Jsou prostě takový umělý, na pleti lehce dřou. Za stejný peníz můžu mít Cien nebo ebelin. Toto už znovu ne. 

Splat Cofee Out bělící pasta na zuby
Posledních pár měsíců mě trápí žluté vyloženě skvrny na zubech a vůbec nevím, co s tím. Zubařky se bojím jak čert kříže natožpak jít na dentální hygienu, to by mě asi omývali. Tahle pasta fungovala jen po vyčištění, jakmile jste se čehokoliv najedli nebo napili efekt byl pryč. Mám tu ještě od této značky další dvě pasty, tak uvidíme. 

Nivea Hydra Skin Effect plátýnková maska
Většina plátýnek od Nivey mi zatím seděla a je mi tak líto, že poprvé musím hanit. Maska na pleti pálila, pleť pak byla napjatá a podrážděná. Takže pokud chcete něco od této značky sáhněte spíš po Urban Skin Detox a nebo medové Bye Bye Dry Skin.

Oriflame Love Nature plátýnkové masky
Obě dvě jsou stejně geniální a porovnatelné s mými oblíbenými Garnier maskami. Hezky hydratují, nedráždí, vyživí. Já osobně je musím po použití setřít z pleti navlhčeným tamponkem. Plátýnko je na mě moc velké, ale není problém ho přizpůsobit. Toto tu nevidíte naposledy. 

Balea hydrogelové polštářky pod oči s růžovou vodou a kyselinou hyaluronovou
Příjemně chladily, ale jinak efekt žádný. Nenadchne, neurazí a rozhodně znám z drogerie lepší. 
Na závěr tu mám kategorii domácnost a úklid, kde se nám dnes blýsknou hned tři produkty. 

Dalli ubrousky do sušičky
Tyhle jsou moje zatím nejoblíbenější vůbec, krásně voní a i s nimi po použití hezky otřete dvířka od sušičky a filtry. Akorát já furt nevím, kde je kromě netu sehnat, protože mi je vozí máma :-D. 

Coccolino Creations Honeysuckle & Sandalwood
Tohle je další případ #gifted. Tuhle aviváž jsem dostala od babičky, když jsem se zmínila, že si koupím aviváž. Prý si kupovala do zásoby, že byla nějaká akce na ně. Voněla příjemně, taková spíš parfémová vůně, já radši svěží, ale nijak mi nevadila ani jsem se po ní neosypala. 

Pronto Revieve It Moisturizing Oil
Na utírání prachu mě nejvíc vyhovují různé druhy těchto Pront a podobných sprejů. Tohle je moje první, co jsem spotřebovala celý sama a hrozně hezky vonělo. Už mám doma pořízené limetkové a k tomu ladící limetkový hadřík. 

A takhle už to vypadá pohromadě, celkem tu máme 28 produktů. Tomu říkám i za sebe slušná spotřeba :-D 

Vaše Sabča


 


 


6 komentářů:

  1. Ahoj Sabi,
    mám nějaké tušení, že můj komentář bude dlouhý pomalu jak tvůj článek, jsem děsná:-D Elseve jsem si dříve docela často kupovala, hlavně na vysoké. Měla jsem ráda právě tu červenou řadu. Sprej na rozčesávání mám raději ale od Gliss Kur, i když mám pocit, že ten od Elseve jsem měla asi jen jednou. Kokosové parfemace moc ráda nemám, sama si je kupuji minimálně. TU řadu od Herbal Es. jsem podle mě taky měla, ale moc mi nesedla. Dove sprchové gely jsou skvělé, ale ten s avokádem jsem ještě neměla. Hodně mě láká ten Nivea gel, ale nejdřív musím dodělat to, co mám doma. Ten červený gel z Avonu si u mě zrovna objednalo docela dost kolegyň, to jsem nečekala. Gel na holení Balea mám zrovna taky otevřený na vaně, budu muset koupit další. Gillette moc nepořizuji, ale spíše jen kvůli ceně. Milk & Honey nemám ráda kvůli parfemaci, ale když jsem byla na gymplu, měla jsem doma spoustu věcí v této vůni. Dneska ji nesnesu. Micelárky Garnier mi přijdou dost průměrné, teď zrovna používám tu miniaturu, co jsem ukazovala v nákupovém článku. Masky od Oriflame jsou skvělé, až zase budou v nějaké akci (a já mezitím zase něco zlikviduji), koupím je určitě znovu. U mě vyjde spotřeba zítra, mám toho taky hodně:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, děkuji za rozsáhlý komentář. Elseve je taková drogérková klasika :-D u nás jí stále pravidelně jede babička a mamka. Tak to Dove avokádo a měsíček musíš vyzkoušet, já si tuhle parfemaci fakt zamilovala, je fakt, že teda třeba v dmku jí určitě nemají. Jo přesně tohle se mi stalo u voňavky, co jsem milovala celou střední, teď jí nemůžu ani cítit.

      Měj se fajn

      Vymazat
  2. Cien odličovacie tampóny používam aj ja. Sú podľa mňa najlepšie, mala som rada aj tie z DMky Ebelin, ale čo som skúsila Cien tak mi prídu ešte lepši. No a tá aviváž Cocolino nemala som ju zatiaľ, ale je dosť chválená. Len mi príde dosť silná ale určite chcem vyskúšať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za komentář. Já teďka hodně jedu ten Ebelin, protože do Lidlu moc nejezdím a přijde mi zbytečné zajíždět tam jen pro vatové tamponky. Cocolino celkově mi přijde, že v mém okolí je hrozně populární, ale já kopu spíš za Lenor.

      Vymazat
  3. Tak to je docela slušná hromádka spotřebovaných věcí. A myslím, že jsem z toho ze všeho měla jen sprcháč od Dove. A odličovací tamponky z Lidlu - ty jsou docela fajn (i když já jsem zvyklá používat ty malé, nějak mi to víc vyhovuje). Elseve už jsem neměla hodně dlouho, zejména ten kondicionér ve spreji zní zajímavě. Ale já se teď těmito produkty zásobila na YR, kde jsem je vždycky přihodila k objednávce, když mi chybělo pár kaček do dopravy zdarma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, děkuji za komentář. Ano, v sprnu jsem se snažila a taky mi došlo na co jsem sáhla. Já právě u malých tamponků jich mám pak hroznou spotřebu, takhle mi stačí třeba 3-4 na jedno použití, u malých je to pak i víc než dvojnásobek.

      Vymazat